Annons:
Etiketterdemoneröversinnligtpersonligt-skyddonda-andardjinnportaler
Läst 40 ggr
JRSN
2023-05-03, 07:53

Grundläggande demonskydd

Vissa personer drabbas av demonattacker men långtifrån alla. Men de som råkar ut kan få panik och handlingsförlamning. Den bifogade bilden utgör en enkel mall som kan användas. Se den som en generell åtgärdsplan.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

• Redigerat 2023-05-03, 07:53 av JRSN
Annons:
Mandra
2023-05-03, 08:31

#0: vad menar du med en demon här?

JRSN
2023-05-03, 08:48

#1: En demon är ett elektriskt plasmaväsen som snyltar (parasiterar) på människors känsloenergier. Det kan bl.a. leda till energilöshet, håglöshet och depression.

……………………………………

Mandra
2023-05-03, 12:00

#2: ok…jag är ju inte med på den där definitionen, som du vet. :)
MEN det som står i inlägget kan nog gälla det jag kallar för skadliga väsen också.
det är lättare för skadliga väsen (demoner) att attackera saker/apparater…så det är ett sätt de kan använda för att komma åt en…säkerligen.

JRSN
2023-05-03, 13:21

#3: Javisst, men saken är ju den att människan också är en elektrisk entitet. Det finns elektriska laddningar och frekvenser, inte bara i hjärnan utan även hjärtat har betydande elektriska komponenter. Sen misstänker jag även starkt att demoner kan påverka hjärnans signalsubstanser. Är inte jättebra på detta men ett par exempel är seretonin och dopamin. När någon eller flera av dessa stryps så kan effekten bli att människan får stark ångest. Ingenting av det hon normalt gillar att göra (och som skapar stimulans) har någon effekt längre.

……………………………………

Upp till toppen
Annons: