Andar, Änglar och Demoner iFokus

Andar, Änglar och Demoner

Etiketterpersonlig-utvecklinghealingsamhällekarmainspiration
Läst 148 ggr
JRSN
2025-12-18 21:15
4

Om hunden själv får välja!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Aaah! Omöjligt att inte presentera den här videon, kan få vilket hjärta som helst att smälta. Det handlar alltså om 'räddade hundar' som själva får möjlighet att välja ut sin nya (bättre) ägare. När man tänker på saken så är det ju självklart; naturligtvis är det hunden som skall välja sin husse eller matte, inte tvärtom! Väldigt känslomässigt, men så skall det väl vara! 😅​ 🦮​

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

• Redigerat 2026-01-22 09:59 av JRSN
[Winternight]
2025-12-19 08:14
3

Men så fint och rörande fantastiska djuren dom vet så väl ❤️🐕

Maleficum
2026-01-15 18:19
3

Hundar är fantastiska så det är så himla tråkigt att det ska göras AI videos som dessa istället för att hålla sig till riktiga djur och riktiga videos.

När man går ifrån sina känslor är det rätt lätt att genomskåda dessa som AI, speciellt om man börjar fokusera på personerna runt omkring och i bakgrunden (som har konstigt antal fingrar/händer, beter sig allmänt konstigt och andra udda detaljer) men även hundarna beter sig inte helt rätt.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

JRSN
2026-01-15 19:24
0

#2: Bra observation! Hade faktiskt inte en tanke på att det kunde vara AI, ett rätt osannolikt ämnesval för sådan video, kan tyckas. Men det är oroande att vi nu kommit till den punkten. Med andra ord kan vi inte lita på någonting vi ser på nyheterna nuförtiden, kvalitén på videorna är för bra.

……………………………………

Maleficum
2026-01-15 20:28
2

#3: Ja, det är verkligen läskigt hur bra AI blivit och det är verkligen lätt att bli lurad, speciellt om det är något som triggar starka känslor (både positivt och negativt).

Gissar dessa videos är tjäna pengar, ger starka känslor och många blir engagerade och interagerar med videorna och skaparna (och de som re-postar) kan tjäna på det.

Är verkligen trist att man hela tiden ska behöva vara skeptisk till allt man ser och behöva misstänka AI.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

JRSN
2026-01-15 20:39
0

#4: Verkligen! Man kan nästan säga att vi gått in i en ny dimension, där gränsen mellan det reella och det digitala börjar suddas ut!

……………………………………

[Winternight]
2026-01-17 04:36
1

#2: Jaha där ser man jag gick i AI-s fälla och det är så man skäms för det här såg ut att vara något fint och hur mycket är det inte som är falskt idag man kan inte tro på något men du var uppmärksam själv är jag inte kunnig eller insatt så jag kan se och avgöra men jag ska kika igen och försöka se på omgivningen.

Tack som uppmärksammade här lärde jag mig en läxa gå inte på det man ser och ändå är jag den jäkla misstänksamma typen men här gick jag ärligt på. Fy fasen för det där AI det enbart lurar oss och består av enbart lögn 😢

[Winternight]
2026-01-17 04:44
2

Tankar som farit genom mitt huvud varför gör man såna här falska videos vad får man ut av att lura människor, får man en liten peng för varje visning ?

Får man inget ut av det vad är poängen med att fara med lögn, jag får inte ihop det 🤔

JRSN
2026-01-17 10:31
1

#7: Bra fråga! Säkert är pengar inblandat men en del går nog igång bara på att lura folk, helt enkelt.

……………………………………

[Winternight]
2026-01-17 14:00
1

#8: Så är det nog pengar styr sen som du skriver dom som går igång på att lura andra men så meningslöst för samvetet kommer alltid ikapp förr eller senare då slår det trefalt tillbaka.

JRSN
2026-01-17 15:44
1

#9: Om de nu har något samvete, inte så säker på det. Men karma lär de inte komma undan, även om de kanske tror det.

……………………………………