Annons:
Etikettdemoner
Läst 108 ggr
Shera
2022-06-10, 12:26

Djinn-utdrivning

Jag är angripen av två amöbaliknande energier. De ligger lågt i energierna men har enormt hög frekvens. Var på kurs och på utvägen attackerades jag av två svartmagiker. De rörde mig aldrig och de tror de är Gud men de är ansatta av demoner, tror jag.
Jag har kunnat skydda mig i 28 år från dem. Men nu på nätterna har den lila energin kommit in i mig genom vä axel och hela jag ligger o vibrerar o lyser lila enligt mina vänner. Mina ikoner stänger sexchakrat, ljudet D, smaken slån, ruterformen, mm
Homeopati, religionsskydd inget jag prövat tar bort det. Har någon av er tips hur jag får bort det? Jag känner hur energins medvetande vill styra mig, hur den blir arg tex nu när jag skriver till er.
De jag såg innan jag blev besatt var en lila och en vinröd 2dm stora form oregelbunden oval cirkel, de flyger i luften ( ungefär som bläckfiskarna o maneterna o scanningsutrustningen de sätter på oss.
Sänder glädje, skratt, sol, måne, harmoni, balans, empati, gränslös kärlek, tacksamhet och hopp.

Annons:
JRSN
2022-06-10, 13:30

#0: Hej, jag utgår från att detta inte är sjukdoms- eller medicinskt betingat på något vis, är tvungen att försäkra mig om det först. Dvs, att du redan har uttömt det som sjukvården kan erbjuda.

Detta sagt, det verkar som om du är medveten om energier, väsen och dylikt. Då kan du i princip försöka själv att 'ta bort' de energier som stör dig. Djinn och demoner är olika uttryck för samma sak, dvs väsen av plasma som kan interagera med människor, oftast på ett aggressivt och störande sätt. De bör absolut tas bort utan dröjsmål.

Sättet man gör det på är genom 'visualisering', dvs man ser inom sig hur demonerna 'kallas ut' ur kroppen och oskadliggörs. Av någon anledning måste demoner lyda människans order, kanske för att de står lägre utvecklingsmässigt. De kommer alltså ut ur kroppen när man säger det men återvänder genast om inga ytterligare åtgärder vidtas. Bifogar en länk som i detalj redogör för proceduren:

Demonutdrivning

Om det känns för svårt att klara av detta själv så rekommenderar jag att söka kontakt med ett erfaret medium. Demoner är generellt svårare än vanliga andar, så du kan behöva pröva fler än ett medium. Här är en sida med mediumkontakter:

Mediumkartan

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
Shera
2022-06-10, 14:17

Jag har själv fått bort det mesta, rensat hus mm. Jag brukar köra med ex flytande guld. När jag producerar det i rummet blir demonen ett barn. Då ber jag den mamma som älskar barnet gränslöst, att hämta det. Jag har stängt låga portaler med "dödens öga" genom att lägga en citronkärna i mitten. Oftast får jag besked av mina hjälpare vad jag skall göra.
Jag ser det som en bordtennismatch. De anfaller o jag försvarar mig. Jag blev ordförande i en förening, där jag brukar vara rådgivare. Då kom attacker i massor. Astrala knivar, energilinjer mot hjärtat etc.
Sedan kom en miniGollum mot nacken men den kommer ej in och nu det lila fältet. Jag gjorde de övningar ni föreslog inatt tillsammans med min syster. Hon är också angripen. Har ni tips på hur jag kan blockera sändarna? Jag har silver runt benet, vilket brukar hålla låga energier borta. När vi tog bort det lila kom någon låg energi och lade sig i vaderna. Gissa om jag är trött på detta🥱. Jag avgick som ordförande pga sjukdom, ändå fortsätter de.

JRSN
2022-06-10, 16:30

#2: Oj, det var metoder jag aldrig hört talas om. Men vad vet jag, om det fungerar för dig så är ju allting bra. Tror inte jag kan tillföra så mycket mer än det jag redan sagt. Du verkar se och höra saker som andra kanske inte uppfattar. Troligen behöver du mer professionell hjälp men vem det kan vara är svårt att säga. Beklagar att jag inte kan ge mer tips på hjälp. Här är några kanaler som kanske kan lotsa dig vidare:

Någon att tala med
Stöd på telefon för dig som behöver någon att prata med. Det kan handla om allt möjligt, till exempel att känna sig ensam eller ha sorg.
Telefon: 031-711 24 00

Jourhavande medmänniska
Få stöd på natten och prata med någon om dina upplevelser, tankar och känslor.
Telefon: 08-702 16 80

Jourhavande präst
Jourhavande präst är öppen för alla som behöver medmänskligt stöd på natten. Ring 112 och be att få tala med jourhavande präst.

……………………………………

Shera
2022-06-19, 17:57

#3: Jag är läkare o har nu samrått med präst, medium och medlemmar i vår förening. Den nya styrelsen är också angripna. Prästen sa att jag kommit i kontakt med det hon kallar den äkta arvssynden, vilket är omogna energier från andra dimensioner. Encelliga varelser som besätter människor och styr dem.
Jag fick tipset att hålla fast dem och sända hem dem till sitt ursprung, vilket jag otroligt nog kunde. Där fick jag svaret att de sänder omogna celler hit till Jorden för att utvecklas så de är inte onda, bara omogna. De tre personer, människor, som sänder attacker mot oss gör det pga avundsjuka.
Mediet sa jag skulle skydda mig med platina. Finmaskigt nät som läggs ut av tankekraft. Men jag vill blocka sändarna.
Jag får lita på gyllene regeln dvs deras eget karma.

JRSN
2022-06-19, 19:47

#4: Om du talar om fullkomligt nya eller okända begrepp som det inte går att relatera till så är det inte till nytta för någon. Även inom den andliga fenomenvärlden existerar vissa grundnormer som kan anses utgöra en referensram. Använder du istället material såsom taget ur en febrig dröm eller hallucination så blir det tyvärr bara rappakalja. Det är inte användbart för en analys eller problemlösning.

……………………………………

Shera
2022-06-19, 20:11

Tyvärr kan jag inte hålla med dig. Vi är 250 medlemmar över hela landet som förstår vad jag pratar om. Prästen förstod, mediet förstod, men att du inte förstår bevisar bara att vi utbildas i olika perspektiv för att i framtiden kunna sätta samman livspusslet. Jag såg precis Perez info om kosmos i krig. Så tack för den infon. Vi jobbar vidare. 🥰 🤗 li

Annons:
JRSN
2022-06-19, 22:33

#6: Jag önskar dig och de 250 medlemmarna lycka till i ert arbete med att sätta samman livspusslet. Prästen, mediet och 'Perez' också!

……………………………………

Upp till toppen
Annons: