Sajtens huvudinriktning
Klicka här för ett urval av inlägg & artiklar.
Sajten 'Andar, änglar & demoner' har högt i tak och tar upp en mångfald ämnen mellan himmel och jord. Tonvikten ligger dock på andliga väsen, tillvaroplan och erfarenheter.
Personligt skydd
Vissa personer är mer känsliga än andra. Den som upplever problem av andlig (ickefysisk) natur kan därför behöva stärka upp sitt personliga skydd. Detta kan ske på olika sätt men huvudsakligen genom fysiska skyddsåtgärder eller genom andliga ritualer/procedurer som stärker upp den personliga auran.
Spöken/Gengångare
Människans kropp består inte enbart av den fysiska materien. I själva verket bär människan på sju kroppar, av olika densitet och energier. Den fysiska kroppen, med dess elektroner och protoner, är den som människan släpper först, när döden inträffar. Men människan lever dock vidare i två lättare kroppar.
Jordbundna andar
När förekomsten av en eller flera jordbundna andar konstaterats i ett hus eller på en plats så uppstår ju frågan vad man kan göra för att avlägsna dessa, och uppnå ett harmoniskt tillstånd. Här finns möjligheten att använda sig av olika traditioner, exempelvis: Mediala, Religiösa eller Schamanska interventioner/ceremonier.
Demoner eller andar?
Eftersom det är lätt att förväxla yttringar av demoner respektive jordbundna andar så följer här en lathund som kan användas för att underlätta identifikationen av oönskade "spökfenomen". I tabellen nedan står "jordbundna andar" för sedvanliga spöken, dvs människor som avlidit men av någon anledning inte fått frid, istället dröjer de kvar på det fysiska planet som subtila skuggväsen.
Skyddsänglar
Alla människor behöver en skyddsängel som från andra sidan ger hjälp och stöd i svåra situationer. Alla har sannolikt en sådan hjälpande hand, även de som inte tror sig behöva det. Men ju starkare och mer kompetent en människa är desto mer oansenlig och diskret är skyddsängeln, och omvänt.
Mediumkartan
Här följer en förteckning av några orter där aktiva medier finns. Listan är långt ifrån komplett men kan vara till hjälp i sökandet. Om du anser att något bör ändras, läggas till eller tas bort; hör av dig till mig så ordnar jag det!
Andevärlden
Andevärlden kan också benämnas 'Tankevärlden', det är den verklighet vi själva skapar, en inre drömvärld. Här råder helt andra lagar och förutsättningar. Trots detta är tankevärlden ingen fantasi, den inre världen är verklig men annorlunda.
Om Sömnparalys
Begreppet 'sömnparalys' har de flesta någon kännedom om. Det handlar i regel om att man vaknar, helt paralyserad, och inte kan röra sig. Inte sällan 'surrar' det i huvudet och kroppen liksom vibrerar. Ibland kan röster av främmande personer höras, man kan få för sig att någon har brutit sig in i ens lägenhet.
Ut ur kroppen
Jag inköpte en bok som hette "Ut ur kroppen" av Agneta Uppman. Det blev en bok som hängde med mig en tid. Läste den minst två gånger och gick sedan vidare till annan litteratur av Robert Monroe. Tror att jag inom mig hade en stark önskan att få uppleva den här mystiska separationen mellan kropp och medvetande, eller vad man skall säga. Studerade bakgrund, teori och metoder. Och så en dag, när jag minst anade det, så hände det faktiskt!
Fler inlägg här:
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
- Redigerat 2020-12-26, 04:35 av JRSN

Verkligen en avancerad design på din introsida- jag får inte ens till kursiverad text. 🙁
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

#1: Ja, det var lite småknöligt faktiskt, var tvungen att experimentera en del med både 'Markdown' och vanlig 'Html', fastän jag inte behärskar något av språken…
……………………………………

#2: Det ser väldigt proffsigt ut så du har verkligen lyckats med dina experiment.🥇
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
- Redigerat 2020-11-17, 23:16 av Pyttelite

#3: Tack så mycket! 😊 🌺
……………………………………
En del säger himmel, gud, allah och många fler namn som ska ge straff en gång. Olycklig översättning av den tidiga kyrkan för tvinga dem på en tro. Finns inget straff. Men lärdom från vår vandring på jorden med många misstag. Misstagen ger inget straff för de är en lärdom. Ljusets Kärlek är villkorslös. En känsla av den mest otroliga och genomgripande friden sveper över oss vid mötet med Ljusets Kärlek. All rädsla är borta. Ingen tid finns. Det finns endast en genomgripande stillhet, harmoni och tillfredsställelse. Så fulländad, att det finns inga ord, att beskriva den. Man bara är. Glöm alla falska religioner för man får möta det äkta Ljusets Kärlek. Man kommer, att vara hemma. Ljuset dömer ingen lika lite som mörker och ljus inte kan vara samtidigt. Men som sagts, så finns inga ord att beskriva Ljusets Kärlek som inget hat eller annat ont har i sig.
Varma Andetag
- Redigerat 2021-11-12, 10:37 av Silent Wolf
Finns en budbärare som är med oss hela tiden. Men vid återfödelsen så byts denna ut. Är med oss långt upp i tonåren. Men ett skydd har vi hela livet. Många kallar dem änglar, andar och många flera namn, men de bryr sig inte om vad ni kallar dem för de vill skydda er. Vid återfödelsen väljer de flesta 2000-talet för människan vaknar just då vad människan har gjort med moder jord. Naturfolket levde andligt, men inte Europas folk som flyttade berg och lade om floder som det passade dem. Men moder jord ska hämnas på det gruvligaste sättet, med jordbävningar, bränder, översvämningar och sjukdomar om inte människan ändrar sig och hjälper jorden med, att leva i harmoni med den. Så be skyddet om hjälp, att leva i harmoni och andligt med jorden. Vi är djurens ambassadörer och ska hjälpa djuren, att få vara det djur det är. Naturfolket hade ofta vargar som husdjur och tog hem vargvalpar till sina barn. Vargen valde, att följa familjen och undersöka deras avskrädeshögar i jakt på en smaskig matbit. Människorna tillät vargen följa dem för deras ylande var en signal, att något främmande var nära. Vilda vargar blev och är fortfarande jagade för de vill ha betydligt större villebråd än de tama vargarna. I en 12 000 år gammal grav hittades ett vargskelett bredvid en kvinna. Så vargen sågs upp till en gång i tiden.
Varma Andetag