Annons:
Etiketterandaränglardemoner
Läst 1367 ggr
Spiritjunkie
7/25/20, 6:43 PM

Seriöst medium/healer sökes för utrensning

Hej,

Jag har problem med oönskade energier som tyvärr har gjort intrång i mitt energifält, dvs. min aura. Jag har haft dessa besvär över ett år och önskar att få tips om ett seriöst medium/healer som är kunnig vad gäller mörka krafter, astrala väsen och utrensning.

Till de som inte tror att det är möjligt att ha besvär av andar eller astrala väsen:

Det är upp till var och en vad man tror på. Men detta är min upplevelse och min sanning, så skriv inget om att detta är omöjligt eller handlar om psykiska besvär. 

Seriösa tips välkomnas!Glad

Annons:
[Henry Norrström]
7/25/20, 6:48 PM
#1

Är du sambo ?

Spiritjunkie
7/25/20, 7:01 PM
#2

Jag har en sambo.

Hur är den frågan relevant till mitt inlägg?

JRSN
7/25/20, 7:03 PM
#3

#0 Hej Spiritjunkie, de flesta som vistas på den här sajten är välbekanta med olika fenomen av andlig art. Du skriver ganska ospecifikt om vad det gäller och då kan det vara svårt för andra att dela med sig av sina erfarenheter. Problemen kan dels handla om sedvanliga 'spöken', dvs jordbundna andar. Men det kan också röra sig om mer problematiska saker av demonrelaterad natur.

Det finns en lista här med medier i landet som är någorlunda uppdaterad. Kanske kan du hitta någon bra kontakt där, beroende på var du bor:

Mediumkartan

Hoppas detta var till hjälp. Du kan också använda sökfunktionen på sajten för att få info om specifika problem. 🌺🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Henry Norrström]
7/25/20, 7:06 PM
#4

Jo att du har någon att diskutera detta med.

Spiritjunkie
7/25/20, 7:09 PM
#5

JRSN: Jag har kollat igenom listan som finns här på forumet där det finns kontaktuppgifter till olika medium. Saken är den att alla medium eller healers tror inte att det är möjligt att få fysiska problem med diverse olika astrala väsen eller jordbundna andar, jag har varit i kontakt med några som inte har velat känns vid att det skulle kunna hända. Därav att jag provar att göra ett inlägg här på forumet och hoppas att någon vänlig själ där ute förstår ungefär vad jag skriver om och har ett tips på ett medium eller healer som kan detta, gärna någon som är både och 🌺

Spiritjunkie
7/25/20, 7:13 PM
#6

Henry Norrström: Okej, då förstår jag din fråga. Jo, jag pratar en del med min sambo om detta. Han ser och förstår att jag inte är som "vanligt" och vill stötta mig så gott det går.  Det är sant att det är viktigt att prata om vad som pågår, även om jag bara berättar en liten del.

Annons:
Spiritjunkie
7/25/20, 7:22 PM
#7

Jag har troligtvis haft/har hål i min aura och därmed har lägre astralväsen (eller jordbundna andar) tagit sig in och ställer till det för mig mentalt. Det hände i samband med en husrensning i min tidigare lägenhet där det var en del aktiviteter. Den som utförde husrensningen hade inte gått någon kurs eller liknande, och det blev bara fel alltsammans. Speciellt när jag inte hade bett om den hjälpen heller.

Sedan har jag varit nära negativa människor i olika sammanhang och det har inte gjort saken bättre precis. 

Därav att jag efterfrågar efter seriösa tips på någon som är kunnig inom detta område. Jag har varit i kontakt med olika medium och healers, men ingen har kunnat hjälpa mig ännu med detta.

JRSN
7/25/20, 7:52 PM
#8

#5 Jag ser det som självklart och väldigt vanligt att få fysiska besvär av andar. Det kan vara deras sätt att tala om hur de gick bort eller ibland, vilka skyddsänglar som man har kontakt med. Om exempelvis ens faster hade problem med höften så kan man få ont i höften när hon är närvarande som ande. Det är ett sätt att förmedla vilken identitet anden har, i kombination med andra igenkänningstecken.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
7/25/20, 8:05 PM
#9

#7 Om man har haft en turbulent uppväxt så är det vanligt att man har etablerat 'hål i auran'. Man har vant sig vid vissa disharmoniska mönster som man ser som normala. Jag är själv drabbad av detta och jobbar fortfarande med att 'täppa till' dessa hål, det är ingen lätt uppgift. Man kan inte förvänta sig en mirakelkur utan måste gå metodiskt fram och försöka identifiera sina mönster.

Dessvärre måste man ibland pröva flera olika medier innan man hittar rätt. Medier som tar mycket betalt är inte nödvändigtvis bättre än medier som tar blygsamt betalt eller arbetar helt gratis. Det gäller att finna rätt person.

Läs mer om hål i auran

Viktigt också att se över sitt personliga skydd:

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Denna kommentar har tagits bort.
Ninatarot
7/27/20, 8:36 AM
#11

#7- Får man fråga exakt vad det är du har upplevt som har hänt? Är det mycket återkommande händelser? Ibland kan man se ett mönster och efter det lättare kunna ta reda på vad det skulle kunna vara. Det är viktigt för mediet att veta vad hen ger sig in på innan rening och rensning. Argsinta andar är inte direkt lätta att bli av med och det räcker Oftast inte med ett försök att driva ut dem. Det som jag personligen upplevt varit ett problem innan jag fick bukt med allt, var att om man bara öppnar upp portalerna för ett halvdant försök att fösa bort dom, och sedan inte följer upp situationen för att ta till eventuella nya åtgärder så är risken stor att man bara har retat upp alla väsen omkring en, vilket resulterar i ilsken energi som kan etsa sig fast rejält. Men självklart kan du få bort detta negativa. Gäller bara att arbeta på rätt sätt. Ett tips är att ställa upp skålar med havssalt och rosmarin runt omkring i hemmet. Byt dom gärna efter ca tre dagar. Detta endast för att hålla borta det värsta tills du får riktig hjälp.

[Henry Norrström]
7/28/20, 6:10 PM
#12

Vilken tid på dygnet får du dessa känslor ?

Spiritjunkie
7/29/20, 4:09 PM
#13

Ninatarot: Allt började med att jag flyttade till en äldre lägenhet tillsammans med min sambo för ca 4 år sedan. Där upplevde jag att det var lite aktiviteter, att man aldrig var riktigt ensam. Men det var inget som jag tänkte så mycket på. I samband med flytten så började jag få lite panikångest när jag skulle gå utanför lägenheten, att jag kände att det var jobbigt att vara bland folk. Men det gick över så fort jag kom utanför ytterdörren. 

Jag jobbade vid den här tiden i en livsmedelsbutik, och trivdes med mitt jobb. Jag träffade mycket människor dagligen, och jag tyckte att det var trevligt. 

En kollega till mig hade gått en schamansk grundkurs i healing och frågade om han fick prova att ge mig healing, för att komma igång med sin verksamhet. Jag svarade att det fick han gärna göra, och vi bestämde en dag och jag for dit. Efter att ha fått healing så kändes det inget speciellt, varken bra eller dåligt. 

Jag bad samma kollega att komma hem till mig och "känna in" energierna i vår dåvarande lägenhet. Han tog med sig en äldre väninna som hade gått en healing kurs och var intresserad av det andliga. De kom en eftermiddag och hälsade på, och det slutade med att vi stod i en ring och skulle föra över någon ande. Det var inget som jag ville, men jag "drogs" med i det hela utan att tänka efter. Efter det så började jag att få konstiga tankar till mig, bara litegrann i början.  Det var helt nya tankar som var väldigt negativa om mig själv och andra. Men jag tänkte att det skulle försvinna av sig självt med tiden.

Efter att det hade gått två månader och jag fortfarande kände av att det var något som inte stämde, så kontaktade jag en kvinna för healing. Jag for dit och fick healing, men kände absolut ingen förbättring. Jag kontaktade en ny kvinna för healing och jag for även dit. Hon betedde sig väldigt konstigt har jag kunnat konstatera i efterhand, hon var som "tom" i blicken och sa några konstiga saker efter själva healingen som var negativa. Det kändes inte alls bra att få healing av den kvinnan, men gjort var gjort. 

Jag började få väldigt besvär med alla dessa konstiga tankar och känslor som bara dök upp i mitt inre när som helst på dygnet, och det blev bara värre. Jag kontaktade ett känt medium och jag for till Stockholm för att träffa honom. Enligt honom så hade jag några andar "efter mig" som han hade tagit bort, och jag kände en enorm lättnad. Jag for sedan till Kreta några veckor senare för lite semester och mådde faktiskt bra. Där under resan träffade jag först en äldre man som jobbade som guide där och som jag reagerade på, Jag kunde se flera gånger att han kollade in mig när han trodde att jag inte såg det, och det kändes obehaligt. För var han trevlig och sedan otrevligt mot mig, I samband med att jag hade träffat honom så började jag att få konstiga tankar igen, som var relaterade till honom. Det hela kändes absurt och jag försökte att ignorera det hela. 

Sista kvällen innan jag skulle fara hem till Sverige igen så träffade jag en bartender på hotellet. Jag drack alkolholfritt och jag märkte att även denna kille spanade in mig. Jag blev först lite smickrad, men fast att jag berättade att jag hade en sambo så ville han träffa mig efter sitt jobb för att han skulle visa mig staden. Vi satt och pratade kanske en kvart-tjugo minuter, och när han tillslut insåg att jag var på väg till hotellrummet så blev han som förbytt. Han hade varit jättetrevlig, men helt plötsligt blev han kylig och uttalade ett hot mot mig. Jag blev väldigt chockad över det hela, och innan jag gick därifrån så ville han ha en kram vilket han fick och sedan gick jag till hotellrummet.

Efter att ha träffat alla dessa konstiga typer så började jag märka att något hade förändrats med mina egna energier. Jag märkte det direkt när jag var tillbaka på jobbet igen och skulle sitta i kassan, det kändes som att jag inte hade något skydd mot kundernas energier. Det har jag aldrig varit med om, utan jag har tyckt om att komma tillbaka och jobba igen. Men det blev så påtagligt att något hade verkligen förändrats och jag satt hela tiden och försökte tänka så positivt jag kunde. Jag började stressa väldigt mycket på jobbet för att jag inte skulle hinna tänka, vilket resulterade i att jag blev nästan utbränd på köpet. Jag sa upp mig från jobbet en månad efter att jag hade kommit hem från Kreta, då jag inte kunde jobba kvar för att jag mådde så psykiskt dåligt. 

Jag har alltid vetat att det är inte mina tankar och känslor som jag får till mig, utan att det är något som har hänt med mina energier. Jag känner hur det till och med vibrerar i min aura, runt huvudet och på främre delen av kroppen. Jätte obehagligt! Sedan blir jag dränerad på energi varje dag, känner mig som en vandrade zombie. 

Jag har varit i kontakt med samma medium som tidigare, och han lovade att han skulle försöka hjälpa mig. Under ett år så träffade jag honom 6 gånger, reste till Stockholm och bodde på hotell. Jag mådde bra några timmar efter att ha träffat honom och fått healing, men sedan drogs jag ner i eländet igen. Jag förstod att han inte kunde hjälpa mig med detta, och jag sökte vidare efter andra.

Jag har fått mycket distanshealing utan att det har hjälpt, snarare har jag upplevt att energin runt omkring mig har blivit "uppretad" och det har bara blivit ännu mer kaos i mitt huvud. Jag har även varit i kontakt med några medium som har medverkat i tv-programmet "Det Okända", men ingen där har kunnat hjälpa mig. Det är många som jobbar som medium och som inte tror att det är möjligt att få andar eller andra väsen efter sig, att de kan "klänga sig fast" vid människor och påverka deras mående. 

Jag har ett glas med vatten och havssalt vid sängbordet, fick även det tipset av en kvinna som jobbar andligt.

Annons:
Spiritjunkie
7/29/20, 4:11 PM
#14

Henry Norrström: Från det att jag vaknar på morgonen tills att jag går och lägger mig så matas jag konstant med negativa tankar/känslor. Jag känner riktigt hur jag blir dränerad på energi, och att det blir värre när jag är hemma i lägenheten. När jag är ute bland andra och gör ärenden så är det inte lika jobbigt, jag kan hantera det.

Spiritjunkie
7/29/20, 4:12 PM
#15

Tusen tack ni vänliga själar som följer mitt inlägg och bryr sig, ni är guld värda ❤️

JRSN
7/30/20, 7:03 AM
#16

#13 När jag läser din berättelse så märker jag att det är mycket fokus på 'healing' i olika former. Men om det är som jag tror, att du har en eller flera andliga 'parasiter', så kommer inte healing att hjälpa, det kan snarare ge parasiterna energi istället.

Dessa vidhäftande andar (eller demoner) behöver tas bort, avlägsnas. Det är där du bör koncentrera dina insatser. Jag är lite förvånad att de medier från 'Det Okända', som du haft kontakt med inte kunnat hjälpa dig, de är ju erkänt kompetenta.

Som du själv säger så kan du ha en skadad aura. Även om ett medium lyckas att få bort en del andar finns risken att andra genast tar deras plats. Du behöver alltså balansera (reparera) din aura samtidigt som eventuella entiteter avlägsnas. På sikt måste du också jobba med gamla trauman och liknande, för att undvika att auran drabbas av hål igen.

Om du vill skulle jag, på distans, kunna utföra en analys av din aura. Se om det finns obalanser och objudna entiteter. Men bara om det är ok med dig förstås.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Huygens
7/30/20, 10:03 AM
#17

Om jag skulle känna av en energi eller andlig närvaro som påverkade mej, skulle jag be denne se sej om efter vänner eller släktingar. Jag skulle försöka prata med anden och ta reda på om denne kunde förmås söka sej vidare på egen hand samt utröna vad som besvärar anden.

Ibland har jag bett anden "gå genom mej", dvs jag har låtit den komma in i mej helt på något sätt och den har då gått vidare, som om jag varit en portal.

Vänliga ord och tankar till anden hjälper ofta, även till någon som är ilsk eller vrång. Dom brukar gå vidare rätt så snart, bara dom fått lite kanaliserad energi.

Spiritjunkie
7/30/20, 12:15 PM
#18

JRSN: Jo, jag har fått mycket healing sedan " husrensningen". Det är för att jag har trott att det ska ha hjälpt mig att få bort oönskade energier, annars skulle jag aldrig ha tagit emot healing.´Reiki healing har hjälpt mig tidigare, för kanske 10 år sedan, att komma i balans igen och ha en högfrekvent frekvens. 

Jag har provat att få healing på plats och distans, och vissa gånger har jag känt att det har hjälpt mig en kortare stund. Att jag har fått en boost av energi och mått bättre, för att ett par timmar senare dras ner i eländet igen. Det har även hänt att jag har mått ännu sämre efteråt, att energin som jag har omkring mig har blivit "uppretad". 

Jag har som sagt varit i kontakt med olika mediala människor, och det är för att få veta om jag har haft någon ande eller liknande efter mig. Mitt fokus har alltid varit att ta tillbaka mina energier och få bort det som inte ska vara i min aura, vad det än må vara. Så jag har försökt under 1 års tid att få bort energierna, men det har inte varit lätt att få den rätta hjälpen. Därav att jag har trott att healing ska ha hjälpt mig, men tyvärr inte. 

Jag har inte varit i kontakt med alla medium från "Det Okända", bara några av dem. Jag tycker faktiskt om den serien och tycker att många där är duktiga på "andevärlden". Men som jag förstår det så finns det fler dimensioner än så, och det är inte så många i Sverige som har dessa kunskaper. 

Jag har förstått att jag har en aura med hål i, och det är förmodligen som du skriver att det beror på trauman som är obearbetade. Jag har inte vetat att man kan få påhäng av andra energier på det här sättet och att de kan påverka en psykiskt så att man mår väldigt dåligt. Men jag blir mer och mer medveten, vilket jag är tacksam för.

Tack för ditt erbjudande 🙂 Jag är i kontakt med några människor, både medium och healers, så jag är nöjd med den hjälpen. Jag vill inte blanda in för många människor, utan några få utvalda för att resultatet ska bli bra.

JRSN
7/30/20, 3:45 PM
#19

#17 Ja, jag tror det är exakt så som mediet 'Terry Evans' arbetar. Han 'tar in' andarna i sin egen person och genom att höja sin frekvens så kan de jordbundna andarna se andeplanet och finna vägen till en bättre plats. Intressant att du, helt oberoende, har samma tillvägagångssätt som Terry! 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
7/30/20, 3:49 PM
#20

#18 Jag är också förtjust i serien 'Det okända' och ser ofta avsnitten i repris. Hoppas allt går bra nu och att du finner en lösning på problemet.

Lycka till och ha det fint! 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
[Jorå]
7/30/20, 9:29 PM
#21

#18 hej har du pratat men anu r från nyköping ? Hon är väldigt duktig ! Sen tror jag det handlar mkt om dig som person, du är alldeles för öppen å måste fokusera på att stänga dig själv, finns massor med metoder för detta på iFokus, och även när du utfört dessa ritualer,el va vi ska kalla det så måste du och dina tankar släppa detta och inte ge detta nått fokus ! Så fort du reagerar el ger detta din energi kommer det öka i styrka å växa sig starkare, vet att det är svårt stt ignorera, men skulle du bara ge f_n i det en vecka så tror ja du blir av med det ! Det hela handlar om att släppa fokuset på det å låta det va ! Ge de ingen tanke eller energi! Då kommer de släppa taget ! Ge det ett riktigt Riktigt försök NU !

[Jorå]
7/30/20, 9:30 PM
#22

.

Spiritjunkie
7/30/20, 9:57 PM
#23

Jorå: Jag har varit och besökt Anu i Nyköping, har varit där vid två olika tillfällen. Bokade in 2 behandlingar vid varje tillfälle för att verkligen ge det en chans. Men dessvärre har jag fortfarande kvar mina besvär. Hon kunde se att det fanns en ansamling av negativ energi omkring mig, men inte vad det berodde på. 

Jag har haft mina besvär i ett och ett halvt år, och i början när jag märkte att det var något konstigt med mina tankar så försökte jag ignorera det. Jag trodde verkligen att det skulle försvinna av sig självt, men det gjorde det inte. Så ditt förslag att jag ska ignorera dessa negativa tankar som kommer till mig har jag redan prövat. 

Denna energi som jag har fått i min aura kommer inte att försvinna av sig självt, utan jag behöver få hjälp av ett medium eller en healer (gärna både och!). Sedan kan jag börja fokusera på min egen läkning och göra allt vad jag kan för att det inte ska hända igen.

RandomNameGenerator
7/30/20, 10:24 PM
#24

Jag kan bli en av dina demoner, eller andar, Jag är jättebra på att få dom jobba för dig istället. Testa bjuda in mig, så ska jag omvända dom negativa eller helt enkelt bara kasta ut dom som inte uppför sig. 

Kanske en väg att gå, att bjuda in andra istället för att stänga det helt, Det är svårt att stänga igen hål tror jag, tar sig andar och demoner in gör dom det. Inte mkt att göra åt. J

[Jorå]
7/30/20, 10:47 PM
#25

#23 ok det va verkligen intressant! Hon brukar lösa de mesta! Jag tolkar detta som att du är otroligt öppen, hade varit intressant å veta hela din livs situation, hur bor du ? Vem bor du med ? Vad har du för bakgrund,mm känns som det finns nått bakomliggande här på nått vis… ja vet ju inte din ålder, men vet ju att tonåringar ofta drar till sig sånt här ! Det finns flera duktiga människor här på denna sida, och ja hoppas de kan hjälpa dig snart. Håll oss gärna uppdaterade ! För så här ska du inte ha det !

Spiritjunkie
7/30/20, 11:45 PM
#26

Jorå: Det var intressant att få träffa Anu och jag kan varmt rekommendera henne också. Jag tycker att jag fick svar på vissa saker ändå, även om hon inte kunde ta bort dessa energier som stör mig. 

Jag förstår din nyfikenhet, men jag vill inte gå in närmare på personliga saker om mig själv, ex. vart jag bor osv. Det känns inte relevant för detta inlägg. Du har rätt i att man ska inte behöva må så här dåligt. Jag lovar att göra uppdateringar om hur det har gått för mig framöver. Tack för omtanken 🌺

skina
7/31/20, 1:50 PM
#27

Det här är precis vad jag försöker varna unga spirituella som inte har så mkt erfarenhet ännu, skolexempel.
(Något tycker inte alls om att jag skriver det här inlägget nu! )
Men att hålla på och ta behandling från höger och vänster från icke färdig utbildade spirituella och så sprids energierna från en till en annan.
Du har en mkt stark förmåga, med inriktning eneriger, själv om du kan identifiera att du har något på dig. 

Du behöver hitta en full lärd schaman, inte någon som har gått en helgkurs eller liknande. Åtminstone förr kom äkta schamaner från Peru till Stockholm, leta rätt på en sådan.

Du behöver inte ha en försvagad aura om du har tagit emot behandling av folk som inte vet vad de gör och de i sin tur har tagit emot en massa behandlar av andra som inte vet vad de gör. Då sprids energierna från den ena till den andra när man "öppnar" sig för behandling.
Men är man spirituell och har en stark energi så lyser man som ett fyrbloss för entiteter och alla kan få dem på sig, t om den mest erfarna schaman, som min väninna efter en husrening. 
Hon märkte det dessutom inte själv (vilket är det vanliga) utan jag fick säga åt henne att hon måste vända sig till sin mentor. Sen har hon fått hjälpa mig också, efter en husrening, så det kan hända alla :)

Så ta det lugnt och hitta rätt hjälp och var mer försiktig med att ta emot olika behandlingar. Gå alltid på magkänslan, lyssna inåt om personen är rätt, se till att de har en gedigen utbildning och referenser.
Det här kan hända alla, som sagt, särskilt "läcker" är man om man är stark spirituell :)

Annons:
Spiritjunkie
7/31/20, 2:46 PM
#28

skina: Det är jättebra att du skriver detta och vill varna andra oerfarna för energier som kan finnas runt omkring. Jag hade inte en aning om att det fanns något som entiteter eller väsen av något slag som var mörkt, utan jag trodde att det fanns bara änglar och andar. Men nu vet jag bättre och kommer aldrig mer att närvara under en husrensning, spelar ingen roll om mediumet är duktigt. 

Du har rätt i att energierna kan spridas hur som helst, sedan tror jag mycket på att en del är mottagliga och en del är inte det. Jag har varit till en del healers som inte har känt av dessa negativa energier jag har haft omkring mig, så jag tror att det beror på hur långt man har kommit i sin utveckling. 

Jag har varit i kontakt med några schamaner, men ingen som jag har känt varit "rätt" person för mig. Men jag är intresserad av schamanism och jag tror att hittar man en bra och seriös schaman så kan man få lära sig mycket om energier bland annat. 

Skulle du vilja skicka ett pm om din väninna som jobbar som schaman? Jag tänkte om hon har några tips på hur jag kan gå till väga eller om du själv kanske har det, du verkar också ha varit med om en del. 

Jag har försökt att hitta hjälp för att bli av med dessa oönskade energier över ett år. Det är inte lätt att hitta någon som kan detta med energier och som är genuin och vill hjälpa, inte bara för pengarnas skull. Men jag är övertygad om att det finns människor därute som har stor kunskap vad gäller detta och håller tummarna att detta har ordnat sig på bästa sätt snarast möjliga.

skina
7/31/20, 3:06 PM
#29

Jag är självlärd, så jag tar inte betalt för att hjälpa någon, jag jobbar inte heller med spirituellt. Men som jag sa behöver du en välutbildad schaman för detta, detta är inte healing utan rening.
En schaman ser också till själen som oftast påverkas när man får andra energier på sig, delar av själen kan lämna för att skydda sig. Schamanen kallar dem tillbaka, balanserar dina energier.
Jag brukar likna det med ett pussel, schamanen tar bort de pusselbitar som inte hör till ditt pussel och hämtar dina borttappade bitar, borstar av dem och lägger ramen. Sen får du bygga ditt pussel :)
I mina ögon är de proffsen som har bevarat det här sedan urminnes tider, medan vi måste försöka hitta tillbaka till det.

Min väninna har betalat en gedigen utbildning under många år och vill leva på att jobba med detta, så hon tar betalt, men är mycket omtänksam och brukar hjälpa mer än hon får betalt för. Kontrollera att folk ff har det bra ett tag efter behandling eller se över en annan familjemedlem lite snabbt t ex.
Hon har hjälpt människor med avsevärt större problem än ditt :)
Skickar PM.

Spiritjunkie
7/31/20, 3:21 PM
#30

skina: Jo, du har helt rätt i att jag behöver få göra en rensning och bli av med energier som inte tillhör mig. Tro mig, här finns det mycket att rensa bort 😉

Det låter väldigt intressant det du skriver om schamanism. Jag har förstått att schamaner är väldigt duktiga på energier, så det finns mycket att lära sig av dem. Jag ska kolla upp kurser senare när jag är "återställd" med mina egna energier och det är mycket möjligt att jag går en kurs som har med schamanism att göra. 

Din väninna låter som en underbar medmänniska, det vore intressant att få veta mer om hennes erfarenheter. Jag är i som sagt behov av att komma i kontakt med någon som är seriös inom detta, så sådana här tips betyder mycket för mig. Det låter lovandes att hon har kunnat hjälpa andra människor att balansera sina energier, för det är precis vad jag behöver. Ser fram emot ditt pm 🌺

skina
7/31/20, 3:58 PM
#31

Om du funderar på schamanism, så passa på och be min väninna om lite tips.
Sen bör du läsa på lite om de olika inriktningarna. 
Den latinamerikanska schamanismen är lite mjukare och mer fokus på det ljusa i livet medan den afrikanska är mera inriktad just på att ta bort sådana tunga energier som du beskriver i tråden.
Jag känner inte till kvalitén på de svenska utbildningarna, men när jag var yngre så tänkte jag lite i samma banor som dig, men nu har det visat sig att änglar är min inriktning, andlig coachning.
Men när jag tittade på schamanutbildningar så tittade jag på Viloldo, Four winds Society, men tyckte att utbildningen var väldigt dyr.
Han själv hade fått den gratis i Peru, som han beskriver i sin bok Schamansk Healing, som för övrigt är den enda spirituella bok jag har läst klart och som överensstämde helt med min egen livssyn.
Okej att man betalar så personen kan leva på det, men inte att de ska bli stenrika.

Men mitt råd till dig är att ta det lugnt, steg för steg, låt allt komma i rätt tid och ha inte bråttom. Lyssna till din magkänsla, ditt hjärta och dina guider.
Jag brukar jämföra det med ett tåg, alla stiger på och av på olika stationer och i olika hastighet :)

RandomNameGenerator
7/31/20, 10:11 PM
#32

Jag hade ett andeväsen, mörkt ondskefullt. Djupaste rösten jag någonsin hört var så mörk att det nästan bara var en mörk dov vibration. 

Säkert kom från kriminella kretsar för han pratade ofta om djävulen och pratade om olika maffia situationer. Rysk mafia hit och annan maffia dit, Men den där anden som satt på mig hade satt sig i min ryggrad och i nacken. Ofta fick jag ofrivilliga nackrörelser. Låg och vred mig på nätterna, trasslade in mig honom. Och ryggraden har ju alla nervbanor där kan demoner sätta sig och åka snålskjuts.

Men nu har jag på något sätt blivit av med alla knak jag hade i nacken. Kunde känna när det var dags att knäcka nacken. Nu har jag inte knakat ryggen eller nacken på en månad minst.

Ibland sa han att han var en speldjävul. En djävul var det i alla fall. Vi kom bra överens också men jag är glad att slippa den anden. Man behövde ofta hjälpa honom i olika situationer. Och vara lite upp passande mot honom.  Jag trivs bättre med mina snälla andar fast det har varit väldigt lugnt den senaste tiden. Men det gör mig inget. Tiden dess för innan har varit väldigt turbulent istället.

[Henry Norrström]
7/31/20, 10:47 PM
#33

Du har en sambo o jag gissar på att du skall skaffa en familj med honom, då skall du berätta "ALLT" för honom om det skall hålla. Bostaden ni flyttade till ? hade du någon påverkan till det eller bestämde han att ni skulle ta den. Det verkar inte som du trivs där o då mår man dåligt. Man måste trivas med tillvaron o känna sig att man trivs med hemmet. Utrensningen…var det en massa minnen som du var tvungen att slänga, det är inte roligt om man har en samhörighet med minnen. Det första tycker jag att du skall prata med din sambo så han vet hur du känner, han är väl närmast dig. Jag tror att han kan hjälpa dig om han älskar dig.

Berätta allt så kanske du mår lite bättre, att ha sina tankar för sig själv är nog inte så bra. Kommunikation med andra så kan man se livet från en annan synpunkt.

Henry

Spiritjunkie
8/1/20, 11:36 AM
#34

RandomNameGenerator: Jag har läst ditt tidigare svar här och jag vill faktiskt att du inte skriver mer om hur du tycker man ska samarbeta med mörka krafter osv. Det är högst opassande och har absolut inget med mitt inlägg att göra. Jag har även skrivit till värden här på forumet om detta, och fortsätter det så här kommer dina inlägg att tas bort.

Annons:
Spiritjunkie
8/1/20, 11:45 AM
#35

Henry Norrström: Jag vidhåller att man inte behöver berätta om allt för sin sambo, utan det som känns rätt. Han vet om att jag inte mår så bra just nu, och vi pratar om hur vi ska lösa detta. Jag har andra människor omkring mig som är andligt intresserade och som jag kan prata med.

Det var ett gemensamt beslut att vi flyttade till vår dåvarande lägenhet. Det flesta beslut vi gör är vi båda överens. Vi bor nu i en annan lägenhet än den som onämns i tidigare inlägg och vi trivs mycket bättre här. 

Du har rätt i att kommunikation är viktigt, speciellt när man mår dåligt. Det kan vara bra att få höra andras åsikter och få perspektiv på sina problem.

[Henry Norrström]
8/2/20, 5:33 PM
#36

Prata med andra, speciellt med den du lever med är viktigt. Det kommer att gå bra med dig med tiden bara du finner dig själv och vågar öppna dig. Lösningen är nära.

Henry

S
12/26/21, 12:01 PM
#37

Hej, jag läser allt det som du har skrivit och berättat, och jag förstår dig och lider med dig i allt du berättar. Det är inte alla som kan förstå !!

Det är inte lätt att vara helt själv i den situationen som du befinner dig i och hantera det där psykiska tillståndet som man är tvungen att dras med varje dag

Jag kan säga det här för att jag själv har varit där i ett väldigt illa skick, men jag fick hjälp av en fantastisk behandlingsform:

CLEAR BALANCE heter det, du kan gå in på deras hemsida och läsa om den här behandlingen.

Jag gjorde mina behandlingar hos grundaren Wictoria, hon är en fantastiskt stor healer. Jag gjorde 4 behandlingar och blev av med ALLT som har stört mig och hela mitt energisystem.

Även en släkting till mig, vars kropp hade blivit som en låda där alla demoner kunde gå in i och bo i hur dom ville, har fått hjälp och blivit helt fri.

Jag tycker du ska skriva till henne, och berätta om din situation.

Själv så åkte jag ner till henne och gjorde mina behandlingar hos henne i Växjö, för att jag föredrar fysiska behandlingar mer än behandling på distans, och det var värt det.

Lycka till och kämpa på, det kommer att lösa sig, jag lovar 🤗

Ha det bäst

Upp till toppen
Annons: