Annons:
Etiketterdemoneronda-andardjinn
Läst 1033 ggr
JRSN
2020-03-25, 18:42

Upptrappad aktivitet

Det går förstås inte att säga säkert, men känslan är att demoniska aktiviteter har ökat den senaste tiden. Det är som om dessa väsen på något sätt blivit starkare och mer aktiva. För de som inte vet så är demoner oformliga väsen av elektrisk plasma. De syns sällan för människor och har även en tendens att vilja hålla sig i det fördolda. Deras inflytande skapar dock kaos i människans värld.

Yttringar av demonisk aktivitet

Demoner lever av människors känslomässiga energier. Vid jordytan rör sig demoner längs de befintliga elektroniska nätverken; elnätet, datornätet och mobilnätet. De kan även 'besätta' människor och gå in i människans neurala sfär; hjärnan och hjärtat. Intrånget sker då de funnit en 'kanal' i form av en elektronisk adress av något slag, men även känslomässigt laddade föremål såsom fotografier, stenar, smycken, autografer, egentligen vilka saker som helst. Emellertid föredrar de 'digitala' kanaler.

Närvaron av en demon i en människas kropp skapar diffusa men specifika symtom. Tungsinne och känslor av meningslöshet kan förekomma. Människan drabbas av 'hjärndimma' (brain fog), det blir plötsligt svårt att tänka klart. Det goda humöret försvinner och negativa tankar börjar mala. Typiskt är att ögonbrynen rynkar sig, man blir bekymrad. Detta kan bero på att människans undermedvetna känner av att något är fel. Men eftersom det undermedvetna (samvetet) saknar ord så uttrycks känslan i mimik.

Aktiviteternas orsak

Det tycks som om den pågående Coronakrisen är en direkt orsak till demonernas avancemang. Människor runt om i världen har nästan från en dag till en annan fått sina liv slagna i spillror. Många har redan förlorat sina jobb och på andra ställen är massarbetslösheten endast en tidsfråga. I spåren av denna tragedi har många människor tappat sitt livsinnehåll. Bekymren tornar upp sig och framtiden ser inte alls ljus ut. Naturligtvis leder detta till depressioner och känslor av meningslöshet.

Ledsna, arga och modstulna människor innebär en flod av känsloenergier. Detta är förstås party för demonerna som suger upp överflödet. Och mer energi innebär förstås att demonerna 'ynglar av sig' och blir fler (exakt hur detta går till är inte känt). Ekvationen är förstås enkel; ju fler demoner, desto fler attacker mot människor. Demonerna kan utdrivas (kastas ut) men detta är en aktiv ritual som dock tar lite tid. Demonerna kämpar förstås emot, inte för inte kallas de för 'klisterandar'.

En 'halv timme'

Det är ingen bra tid vi lever i. Ett globalt utegångsförbud råder, människor isoleras och kan inte umgås på vanligt sätt. Situationen känns 'biblisk'. Uppenbarelseboken 8.1 förkunnar; 'Och när Lammet bröt det sjunde inseglet, uppstod i himmelen en tystnad, som varade vid pass en halv timme.' En halv timme, är det liktydigt med ett halvt år? Kommer den 'stillhet' som nu råder på gator och torg att vara under en period av 6 månader? Vad händer i så fall efter den tiden? Vi måste vänta och se.

Alla är inte känsliga för demonisk aktivitet. Men för de som drabbas är plågan besvärlig. Ett tips är att lära sig känna igen symtomen, när de smyger sig på. Därefter kan man relativt enkelt kasta ut demonerna med hjälp av viss metodik. Sedan bör demonerna 'vaporiseras', annars återvänder de bara.

'Vaporiseras' = Att genom visualisering förvandla demoner till ett elektriskt neutralt 'pulver'.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
  • Redigerat 2021-01-05, 20:27 av JRSN
Annons:
Lussan20
2020-03-25, 20:25

Läste en bok av Lorna Byrne som sett änglar sedan hon var liten, hon beskrev en sådan plasma ande , på en sida i boken och hur hemskt det var, det var i ett ödehus där hon och hennes pappa sökte skydd för regnet. Boken hette-änglar i mitt hår-. MvhWL🌺

JRSN
2020-03-25, 21:59

#1 Vid något tillfälle har jag 'sett' demoner, liksom i en vision. De var blekgröna och rörde sig i någon slags formation. De var människoliknande men ändå inte, mera som slöjor. De 'sjöng' en slags gnisslande sång, högt högt uppe i diskant. De hade något hotfullt och 'laglöst' över sig, gick sin egen väg. 🌺

……………………………………

Lussan20
2020-03-25, 22:48

Jag är ju helt analfabet på allt detta. Men tror på Änglar, jag har erfarit dom, alltid då jag lider så får jag fjädrar små vita som ett bevis att de är med. Kan berätta om ett tillfälle. Min syster och jag var i Kroatien på semester och vi skulle gå ut och äta gott. Jag beställde in fisk och de kom in med helstekt fisk snyggt upplagd med garnityr. Jag sätter då ett fiskben i halsen och vi får bege oss till Rijeka och ett sjukhus där. Vilket i sig var jobbigt.

Men eftersom jag ätit måste vi vänta för att de skulle kunna gå ner i halsen,det var så obehagligt att vänta.Men vi sitter på en gatuservering, min syster fikar och jag sitter i ångest för hur timmarna ska gå. Då kommer små vita fjädrar singlades ner framför mina fötter, min syster tittar förundrat och jag blir alldeles lugn i hela mig. Allt gick bra, men oj vilken historia, knappt man tror det. Men sådana fjädrar följer mig då något händer mig. Det är fler som vittnar om det. Bla Lorna Byrne som jag nämnde.

Men detta var långt före hennes bok kom ut.  Det känns tryggt!

Men jag har känt mörker och motstånd då jag ska utföra saker för andra tex, så jag tror på mörka energier, makter eller vad man vill kalla det.

Att vi nu står i en svår tid det vet vi, men vi kan samla ljus och god energi till oss och alla andra människor. Alla har sitt sätt, jag ber och tänker ljus och värme till alla…Mvh/WL🌺

JRSN
2020-03-26, 06:02

#3 Absolut, änglar är en verklighet. De står liksom i motvikt till de onda makternas demoner, förhindrar att världen helt dras in i kaos och sönderfall. Att jag ibland talar om demonerna beror egentligen bara på att jag vill visa på deras existens. För de gömmer sig gärna och från det fördolda kan de orsaka skada. Som bekant så upphör ondskans nedbrytande kraft när den avslöjas, kommer ut i ljuset.

Änglarna har sin egen sfär där de verkar. Men en del av våra avlidna anhöriga vistas där periodvis och träder i tjänst såsom skyddsänglar. Att ha identifierat en eller flera skyddsänglar är en stor fördel på livets stig. De är så gott som alltid vid vår sida men vi märker dem sällan. Dock vill de att vi erkänner dem, sänder dem en tanke nu och då. Ibland ger de sig tillkänna i form av små 'tecken', fjädrar till exempel. 🌺

……………………………………

Lussan20
2020-03-26, 06:12

Förr då min hund levde och vi var ute så kunde jag prata med dom då jag såg deras hälsningar. Nu vill jag inte gå där och prata för mig själv.

Tänkte på sången. Glöm inte bort att Änglarna finns, att de är här för att se hur du har det. Dom vill hjälpa dig fast de inte syns. Glöm inte bort att änglarna finns.

Änglavakt har nog jag haft i livet, så mycket som hänt i mitt liv och ibland undrar jag hur det kommer sig att jag fortfarande finns. Jag får sända mitt tack till de som skyddar och vaktar. Mvh/WL🌺

Tant Grön
2020-03-26, 10:26

#2 När jag var yngre och höll på med UKU, så såg jag några gånger mansliknande svarta skuggvarelser med ögon som gnistrade av ondska och hat. Såg också motsatsen, varelser som utstrålade en enorm kärlek. 

#3 Jag ser inga vita fjädrar, men hjärtan. Kan vara målade hjärtan, en vattenpuss, sten eller ett moln som ser ut som ett hjärta. Hoppas du känner dig bättre idag, har du fått veta om det var corona? Änglavakt har vi alla, vi är mer skyddade än vi tror.

Annons:
Lussan20
2020-03-26, 11:04

Hej Tant Grön!

Vi är inte helt friska än, ytterst få får testas oftast då de kommer in till lasarettet.

Jag är väldigt andfådd fortfarande så nog har lungorna varit involverade. Vi bestämde att inte gå i vården förrän det blev väldigt akut, pga att smittan är i vården och går mellan patienter. Jag hat haft svår muskelvärk under revbensbågarna, vaderna, överarmarna mm. Djupt inne i muskeln, maken har hosta än. Vi bakar, städar, tvättar. Vi beställer hem varorna från Willys och promenerar i parkerna som ligger öde, matar fåglarna och njuter av solen. Allt måste gå.

Var rädd om er därute! Mvh/WL🌺

Tant Grön
2020-03-26, 13:46

#7 När jag var ute och gick nu på lunchen, så såg jag några vita fjädrar. Tänkte då på det du skrev. 🙂

Lussan20
2020-03-26, 14:09

Ja då fick du en bekräftelse.❤️

Vita fjädrar är Änglarnas sätt att visa att de bryr sig om oss. Ser oss , är nära. Människan är ju som barn och de är våra beskyddare. Enligt Lorna Byrne så har alla människor skyddsänglar, även de som gör illa och skadar andra. De jobbar med att få dom att vakna upp från sin sömn i det onda.

En gång stod en kvinna vid busshållplatsen, det är nog 40 år sedan. Hennes ögon var det otäckaste jag sett, helt plötsligt spottade hon efter mig och sade något om Gudsbarn. Då rös jag ända in i märgen.

Min förra hund vägrade att gå genom ett koloniområde, en dag var mamma med och Lucky bara vägrade att gå igenom området. Mamma var synsk och troende(går att vara) usch sade hon viskande-detta är Gudlös mark- , då visste inte hon om hundens vägran att gå där. ja nog är det mycket mellan himmel och jord. Energier som vi inte kan se.

Men alla har vi väl känt obehag i vissa sammanhang som inte går att förklara. Ibland är det blickar från främmande som följer en och man känner sig obekväm bara utan orsak. En del människor har som ett ljus omkring sig och man mår bra i deras närhet. Spännande onekligen. Mvh/WL🌺

Upp till toppen
Annons: