Andar, Änglar och Demoner iFokus

Andar, Änglar och Demoner

Etiketter: paranormaltvisionerrymdenutomjordingarperceptionaliensblue-beam
Läst 91 ggr
JRSN
2

Försmak av 'project Blue Beam'

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Enligt avsändaren 'World News X' på Twitter så är detta ungefär hur project Blue Beam kommer yttra sig när det väl 'sjösätts'. Det hela handlar alltså om en fejkad Ufo-invasion som spelas upp med hjälp av tredimensionella hologram som är ruskigt verkliga. De lär även i princip vara möjliga att ta på! Lägg till detta inverkan av sattellitbaserade laservapen och illusionen blir helt komplett. Misstänksamhet och sund skepsis är gynnsamt i dessa tider!

Länk: https://x.com/WorldNews_X_/status/1994941952081506637

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Winternight]
2

Blue Beam har jag aldrig hört talas om ska kika lite och se om jag kan finna lite information.

Dom där på filmen är riktigt läckra måste jag säga men det ser väldigt overkligt ut inte alls som när jag sett ufo

Har inte X men filmsnutten kunde jag tack och lov se och det är otroligt snyggt och häftigt men jag skulle inte tro det är ufon om jag såg det här i verkligheten det stämmer inte alls med vad jag vart med om och sett.

Intressant är hur hologrammet kan plöja genom vattnet 🤔 och det finns säkert många som kan tro det här är verkligt men jag min misstänksamma lymmel tänker genast AI.

Håller helt med dig misstänksamhet och sund skepsis är gynnsamt i dessa tider hoppas fler tänker så inte bara tror på och köper rakt av 😎

Nu är det längesedan jag såg något ufo och idag med den tekniken som utvecklats i sån kolossal fart så skulle jag inte tro på något det vill jäkligt mycket övertygande till i så fall men förr var det annat den tekniken fanns inte exempelvis på 70, 80, 90 talet .

Jag har också märkt att våra utomjordiska vänner inte alls besöker oss som förr deras sunda förnuft säger en hel del att dom idag inte skulle nå fram det finns så mycket fake på våran planet och det är något dom inte alls vill förknippas med.

Det är genomtråkigt men jag förstår dom och människan hanterar inte tekniken rätt varför vill man fejka något sånt här vad är vinningen på det mer än att kanske skrämma upp folk men dom flesta om dom får bevittna dom här hologrammen lär inse ganska snabbt att det inte är äkta ufon.

JRSN
1

#1: Ja visst är det fejk, men som sagt, det är snygg fejk! Faktiskt så är AI-reality både 'snyggare' och mer angenäm är verkligheten. Tror det är just det som gör AI-tekniken så tilldragande. Man liksom VILL att de skapade bilderna skall vara sanna. För AI-bilderna genererar så att säga sitt eget ljus, de lyser inifrån, som vore det från en himmelsk dimension. Vanliga bilder är urvattnade och ligger nästan ständigt i dunkel och skugga.

Intressant det du nämner med att utomjordingarna inte besöker oss som förr. Jag ser alltid ufon i drömmar, aldrig i 'verkligheten'. Även de jag kallar "rymdkolonister" visar sig när jag sover eller är i halvslummer. Dessa är i och för sig spännande, de hjälper till med healing i olika former. Det märkliga är deras obefintliga kommunikation. De gör det de ska, väldigt snabbt och effektivt, men samtalar alltid bara inbördes. Man kan dock be dem om hjälp när som helst.

Vad 'eliten' vill vinna på hologrammen är säkerligen att sprida rädsla. Den rädslan kommer delvis vara befogad för lasertekniken som kombineras med hologrammen är ju fullkomligt verklig, och farlig. De vill givetvis att vi skall sluta upp bakom en gemensam agenda (som innebär total kontroll av människan).

……………………………………

johan
2

"sund skepsis är gynnsamt i dessa tider"

Verkligen….

Ändå ganska roligt att du skriver det i samma inlägg som resten av texten, som liksom skriker "osund tro på vad som helst".

Mvh // Johan

JRSN
1

#3: Tja, du har ju inga höga tankar om mig, som vanligt. Men kanske är det dags att du kikar lite utanför din bekväma bubbla av konformism. God fortsättning, Johan och välkommen till den nya tiden! 🍎​ 🍎​ 🍎​

……………………………………