Andar, Änglar och Demoner iFokus

Andar, Änglar och Demoner

Etiketter: paranormaltöversinnligtperceptionandligtsynskhetschamanismmedier
Läst 26 ggr
JRSN
1

Dalia Burgoin demonstrerar 'sekundär syn!'

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I den här videon visar en kvinna 'det omöjliga', dvs att urskilja föremål utan att använda synen. Uppenbarligen handlar det här om en förmåga som alla människor har, eller har möjlighet att utveckla. Personligen tror jag att det rör sig om vårt 'sjätte sinne', vilket är en inneboende färdighet att läsa av universums 'G-vågor'. Detta förmodas vara longitudinella vågor i etern (vakuum), där vågornas 'ekon' kan fångas upp och tolkas av hjärnan, sannolikt det organ som kallas 'tallkottkörteln.'

Fenomenet förmodas vara exakt detsamma som jag erfarit inom paranormala upplevelser av andevärlden. Ibland visar sig nämligen andliga miljöer såsom svartvita bilder. De fysiska ögonens tappar och stavar är inte inblandade här så visionen uppträder som en svartvit tv-skärm. Att Dalia Burgoin i videon likväl säger sig kunna tolka färger tror jag är en 'översättning' av bildernas gråskala. Återigen framkommer att människan har exceptionella förmågor!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Magi-cat
1

Intressant! Jag har läst eller hört talas om det där i annat sammanhang, hoppas jag hittar det igen. 😎

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

JRSN
1

#1: Hör av dig i så fall, det är ett intressant ämne! ☺️​

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/