Andar, Änglar och Demoner iFokus

Andar, Änglar och Demoner

Läst 178 ggr
_Fisken
2

Nu såg jag 11:11 igen..

Precis efter att vi skickat in adoptionshandlingar till Tingsrätten tittade jag på klockan och 11:11 gick inte att missta sig på.
Egendomligt…

Loris M
2

1111 förknippas oftast med en ny period i ditt liv, ett nytt projekt, en ny vänskap, en början helt enkelt.

Jag brukar titta in på den här sidan när jag "drabbas" av siffersynkroniseringar. Oavsett vad man tror eller inte tror på så tycker jag att hennes budskap är så fina. de ger mig tröst och hopp.

https://sacredscribesangelnumbers.blogspot.com/search?q=1111

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

ANGEL NUMBERS - A Guide to Repeating Number Sequences and their Messages and Meanings. You are most welcome to share these Angel Number messages with others, although I do request that you include this website address, credit your source/page links and author. All postings by Joanne Walmsley - Sacred Scribes may be used for personal, not-for-profit purposes only. sacredscribes@gmail.com Joanne Walmsley Sacred Scribes Australia
JRSN
1

#0: Spännande, en ny bekantskap på väg in i ditt liv, kanske! ☺️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

_Fisken
3

Adoptionen av fosterdottern är en form av början tycker jag.
För nån månad seden fick jag ett gäng med 11:11 under en begränsad period. En speciell början är under uppsegling. Den har jag jobbat för länge. Få se vad som sker…

Loris M
1

#3 Så spännande! Lycka till med allt!

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

Heddiz
2

Betyder inte 1111 eller 11.11 förutom en ny början av något slag,även att det du tänkt dig/affirmerat och gjort/kämpat för kommer manifesteras snart?

Alltså det du har tänkt mycket på, jobbat för, och ev affirmerat eller det du kanske tänkt på just då du sett nr 11.11 kommer bli verklighet!?

Jag är absolut ingen expert på änglanummer haha, men jag tycker att det har stämt när man sett det numret…att något man önskat och jobbat lite för händer snart..

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

_Fisken
3

Jadu….faller allt in som ligger i pipen för mig så har jag en ny fas i livet.

Sannolikheten för att se 11:11 under en dag är ca. 0.5% beroende lite på hur ofta du tittar på klockan.

JRSN
3

Rent tekniskt så tror jag det är människans undermedvetna som riktar vår uppmärksamhet på olika tecken och symboler. Det undermedvetna är liktydigt med vårt Samvete eller högerhjärnan, som tänker i bilder mer än i ord. I en förlängning kan det även vara vårt högre jag som griper in.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

_Fisken
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Å igen denna förmiddag….

_Fisken
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… Och igen…