Kapad tidslinje
Så vad menar jag med 'kapad tidslinje', är det att tidsflödet har brutits av på något sätt? Nej, inte alls, jag menar att tislinjen har 'sjanghajats' eller 'stulits', om man vill. Följ med mig i resonemanget: I ett sedvanligt tidsflöde så händer saker och ting i en kedja, en händelse följer på en annan. Det som skapat eller styr detta flöde anser några vara slumpen eller orsak och verkan. Andra åter menar att det är Gud's plan vi ser utspelas. Låt oss sammanfatta samtliga dessa orsaker i begreppet 'naturliga händelser'. Existerar då något utanför detta, dvs 'onaturliga' händelser? Jag påstår att det är så, att vi lever i en värld av 'konstruerade händelser'!
Man kan säga att det är en jättelik konspiration, en överenskommelse som mycket mäktiga 'spelare' har satt igång vid något tillfälle. En del har kallat denna konspiration för 'The Matrix', varvid de hävdar att det till och med är en digital verklighet, en 'cyberrymd'. Jag vill dock inte gå så långt, även om verkligheten kan 'likna' ett kontruerat dataspel. Men det som faktiskt är kapat i sammanhanget är framtiden, en framtid som är konstruerad och uttänkt likt i en pjäs eller i en långfilm. Det finns med andra ord ett manus som är rätt så detaljerat uttänkt. Förutsättningen för att ett sådant spel skall fungera är en komplett manipulerad mediaapparat, vilket vi har.
Hur långt sträcker sig då 'manuset' för vår manipulerade framtid? Det finns lite olika teorier där men det har talats om 150 år! Eliten, eller 'de sammansvurna', känner alltså till i detalj vad som skall hända framöver. Som om detta inte vore nog så ligger de även 150 år före utvecklingsmässigt. De vet alltså hur tekniken kommer att avancera, vilka landvinningar som kommer att göras. De har själva tillgång till en spetskompetens inom olika områden men använder den endast bakom 'slutna dörrar'. Om människor skulle råka se eller komma på något 'för tidigt' så vidtas åtgärder. Något 'händer' då som får vederbörande att upphöra med sina insikter eller sina observationer.
Varför då detta 'taskspeleri', varför dessa oändliga lögner om tillvaron? Skälet är att eliten vill leva i lyx och överflöd, samtidigt som de har total kontroll över allt som sker. Likt falska gudar styr de och ställer i ett spel som de fullkomligt vidmakthåller. Gemene man får sträva, kämpa och arbeta i sitt anletes svett, ofta såsom tjänare till eliten. Tidslinjen har kapats, Gud är kapad! Ett brott större än något annat har iscensatts och det rullar fortfarande på. När började allt detta? Gissningsvis vid det som kallas 'Babelincidenten' i Bibeln. Folket förlorade kriget och blev satta som slavar i ett utstuderat system utan slut. Men slutet måste förstås komma.
Det enda som makthavarna fruktar är begreppet 'Karma', att någon gång behöva ansvara för sina handlingar. Därför lämnar de alltid ledtrådar om sina övergrepp innan de begås. De tror att de då kommer att slippa alla efterverkningar. Lyckligtvis fungerar inte Karma så. Universum är obevekligt i sin lag: Som man sår, får man skörda!
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
- Redigerat 2023-12-10 22:06 av JRSN
Ja eliten har nog planerat alla saker som dom vill göra med och mot "folket" ca 150 år tidigare..
Massor med hemskheter som du säkert vet…som dom gör för att kontrollera folk och
även folkmängden vilket jag tycker har blivit ganska uppenbart under sista åren och året..
Men dom börjar förlora stort…fler o fler "vaknar" för varje dag nu..
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#1: Ja, jag hoppas du har rätt, att vi går mot bättre tider och att fler vaknar upp. Vi skulle liksom behöva en nystart med glädje, inspiration och ett genuint hopp om en bättre framtid.
……………………………………
#2: Ja jag har följt och följer flera olika sk ljusarbetare på youtube sen ngr år och deras "följare" eller antal prenumeranter har bara ökat..
Speciellt kanaler med ljusarbetare från USA har ökat jättemycket om man jämför med hur många eller få prenumeranter dom hade runt 2021..
Efter en viss händelse 2020 (som man inte får skriva om här, haha) så har jätte många "vaknat"
I vilket fall så säger alla dom att eliten kommer förlora, eller egentligen redan har förlorat..Det är bla därför det hänt så mycket (där många människor har dött) under dom sista åren o speciellt det sista året, för att dom börjar få panik..
Sen måste dom som du skrev lägga ut små ledtrådar om det dom gjort..och det gör dom ju..och har väl alltid gjort, MEN skillnaden är ju att det är så många fler som "vaknat" nu…
Plus att det dom gjort på senaste tiden är ju så uppenbart att dom ligger bakom för många och fler o fler kommer se det uppenbara..tillslut..hoppas jag..
Tex bränderna på maui…är ju så uppenbart att den var anlagd av dom+ flera andra saker..
Så det är nästan som att dom "vill" att folk ska vakna, eller rättare kanske att dom "måste" göra det mer o mer uppenbart pga deras egen "karmalag"
Sen hur lång tid det tar innan drakarna inte har makten längre är ju svårt att säga exakt, det kan ta 1 år eller 10 år…
Och det är mycket möjligt att det t.om blir ännu värre innan det blir bättre och bättre..
För nu måste dom ju göra allt dom kan för att inte förlora och verkar ha fått panik..
The more I love my Dog
"Mark Twain"
Intressant det du berättar! Det sägs som sagt ibland att den goda sidan redan har vunnit och att olika jobbiga händelser endast är s.k. 'optik' för att få så många som möjligt att vakna upp. Vill gärna tro att det faktiskt finns en god sida men jag vacklar från dag till dag. Men som någon annan påpekade så är det jätteviktigt att tänka i positiva banor, så viktigt så att vi till och med skapar vår framtid på det sättet. Dvs, de positiva tankarna liksom genererar en bra värld för oss. Kanske finns det till och med 'vägskäl' på tidsaxeln där det gäller att välja rätt. Omöjligt som sagt att gissa hur lång tid det tar innan 'befrielsen'. Vi får hoppas att vi klarar vissa oundvikliga 'stötestenar' som kanske måste komma.
……………………………………
#4: Ja just det det med att man ska tänka positivt är viktigt för att skapa "rätt" tidslinje..eller en bra tidslinje som vi hellre vill se än en dålig..
Men jag tror dom mer menar att man ska eller kan manifestera det man vill se genom mer återkommande tankar, affirmationer, osv..och kanske inte bara genom random halvtokiga eller dåliga tankar som man kan ha ibland..haha
Precis som när man manifesterar för att bli frisk eller få mer pengar eller liknande saker (som jag gjort bla) Och det tar kortare tid nu än förut att få det man manifesterar om..
.Så då tror jag att vi kan göra samma sak när det gäller jorden o samhället--fast här är det många fler som manifesterar om samma saker.. Då måste det ju bara funka tänker jag :))
Oj om universum skulle lyssna på alla våra ibland tokiga tankar, negativa som positiva som far genom huvudet så skulle det ju bli kaos..tror jag..😂
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#5: Jag är obotligt positiv om framtiden. Vi människor behöver förstås göra vår bit men jag skulle inte bli förvånad om vi får lite hjälp till slut. Det krävs nog bara att vi uppriktigt och med hjärtat gör ett ärligt försök att reda ut situationen (vilket kan vara nog så svårt, eftersom människan är en slumrande varelse). 😇
Jag tror att historien upprepar sig och att det blir en 'Dagen D' så småningom!
……………………………………
#6: Vilka menar du att vi skulle få hjälp av?
Utomjordingarna eller guider, änglar osv från "andra sidan" eller menar du någon/något helt annat?
Vi får ju redan lite hjälp iaf, eller rättare sagt guidning..
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#7: Jag är osäker förstås. Men jag har känslan av att det är de fysiska änglar som hör till vår syskonplanet i vårt 'parallellsolsystem'. Dessa, dvs 'Anunnaki' har i så fall först rensat upp på sin egen planet varefter de kommer till oss. Men troligen måste de vänta till en viss tidpunkt, när vår 'tidsera' nått sitt slut.
Liknelsen blir typ som i sagan om ringen. Dvs i den sista stridens upplösning, när allt tycks hopplöst, så kommer 'örnarna' och slår ner på fienden. Emedan de har högteknologisk utrustning så blir segern säker.
……………………………………
#8: Ja just det! Det hade jag glömt.
Jag har ju hört flera ljusarbetare från youtube prata om bla "Annunaki" flera ggr..
I början när dom berättade om Annunakis (ngr år sen) har jag för mig att dom sa att Annunakis var "onda" aliens (dock var inte alla onda, men i varje fall många av dom)..och dom trodde det ff fanns eller funnits ?ngr? Annunakis kvar på jorden..
Att dom kommit till jorden för länge länge sen för att ?det var något som hade hänt med deras egen planet? och tyckte att dom hade rätt till jorden.
Nu kanske jag är helt ute o cyklar, men jag undrar om inte "Bigfoot" eller liknande "monster" som sägs ha fotats, kan vara Annunakis som blev kvar på jorden..😁
Men iaf på senare tid har jag hört att dom vill hjälpa oss denna gång istället bla pga det dom själva hade "ställt till med" när dom kom hit sist..Nu kommer jag inte ihåg riktigt vad dom hade gjort då, men något om att dom ville ta över jorden, tagit människor till slavar, o annat.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
#9 Om jag fattat rätt så är Anunnaki reptiler (en gren av). De anslöt sig till 'Elohim' när deras hemplanet förolyckades. Det blev strid men slutligen fred mellan dem. Det var sannolikt Anunnaki med Enki i spetsen som skapade människorna. Så vi är faktiskt släkt med dem. Enlil's klan hos Elohim har emellertid inget gott öga till människorna, de har flera gånger försökt eliminera dem.
Det finns som bekant en 'agenda' på jorden om att reptiler är monster, människoätare etc. Detta kan vara en false flag för att få människor att strida mot Anunnaki när de slutligen anländer. De förväxlas också ofta med demoner, som gärna tar gestalt av ormar och reptiler.
Bigfoot är intressant. Jag tror personligen att de är en underjordisk ras (inre jorden). De lär vara starkt telepatiska och även ha förmågan att göra sig osynliga (utom deras barn som först behöver mogna och växa upp). Wookien Chewbacca i serien 'Star Wars' lär vara formad efter Bigfoot's. Rasen finns över hela jorden. Yeti i Nepal, Sasquatch i Canada etc.
……………………………………