Djupdykning om 'Medbeds'
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mediet Izabela utför här en medial undersökning angående 'Medbeds', ett ämne som diskuteras livligt på internet just nu. Dessa högteknologiska sängar påstås vara 'på väg' till jorden och ha närmast magiska egenskaper i fråga om tillfriskning och läkning, även från mycket svåra sjukdomar. Naturligtvis kan en medial läggning inte ge något entydigt bevis i frågan men kanske en liten hint.
Personligen är jag mycket skeptisk och jag skulle inte för allt smör i Småland ge mig i kast med den här tekniken. Vad är det som säger att det inte finns någon baktanke med det hela, som orsakar än värre problem. Kanske görs vi till slavar för oräknelig tid framöver, vad vet vi. Jag menar, vad är det för fel med vanlig healing? Traditionella healingtekniker har funnits i hundratals år och fungerar.
Tekniken med Medbeds sägs även kunna skjuta upp och kanske även helt bromsa in åldrandet! Men är det med nödvändighet förenat med utveckling och lycka, jag är inte säker på det. Det här tål verkligen att fundera på.
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
- Redigerat 2023-11-18 20:10 av JRSN