Annons:
Läst 224 ggr
Cri-62
3/20/23, 1:07 PM

Andlig kirurgi

  • På begäran har skribenten valt att ta bort inlägget.

Vissa kommentarer står kvar.

  • Redigerat 5/2/23, 8:39 PM av JRSN
Annons:
Jane-Lyzell
3/20/23, 2:17 PM
#1

Andlig kirurgi är något som tar år av utveckling och passar definitivt inte för alla - få healers har gåva för det och de kan utveckla det i så fall.

att känna sug i fingertoppar eller hela händer gör nog de flesta healers.

i min värld är det inte du som healer som gör något alls mer en att förmedla healing kraften från healing källan - man plockar varken bort eller lägger till något - mer en healing energin - resten står ande världen för de som valt jobba med sin healer.

Himmel och helvete är trosformer och har inget med healing att göra .

Absolut kan andlig kirurgi rädda liv - men det är ju av en anledning det finns få som nått den utvecklingen . - Se bara vad som hände med "John of god"

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

JRSN
3/20/23, 2:52 PM
#2

#0: Jag har ingen erfarenhet av andlig kirurgi själv. Men jag såg ett japanskt eller tibetanskt healingteam som i realtid hade en video på en tumör i magen, medan de utförde sin procedur. Man kunde se hur tumören långsamt krymte ihop och till slut försvann. Så man bör nog var öppen för healingtekniker som 'på pappret' kan verka som trolleri. Men rent praktiskt så jobbar healingteamet med den andliga materien, vilken i sin tur influerar den fysiska materien. De svenska myndigheternas hållning till den här typen av läkekonst är tyvärr helt låst, men kanske lättar restriktionerna upp framöver.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Cri-62
3/20/23, 3:51 PM
#3

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 5/2/23, 8:49 PM av JRSN
Jane-Lyzell
3/21/23, 9:06 AM
#4

#2: Andlig kirurgi är spännande - men ack så ovanligt och tyvärr många bedragare i detta - men vist finns det dom som är seriösa och verkligen har gåvan - har själv fått andlig kirurgi ett par gånger i mitt liv - det var mycket speciellt.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
3/21/23, 9:18 AM
#5

#3: John of God har hjälpt tusentals med andlig kirurgi men han är också en förgripare på kvinnor(unga) om jag är rätt underrättad sitter han i fängelse nu vilket han ska göra . För stor makt är inte bra - få personer klarar det - vilket inte john of god gjorde https://www.netflix.com/se/title/81103570

tyvärr är inte de som utför Andlig kirurgi på någon högre nivå - de är människor som du och jag med alla fel och brister - det är hur det vårdar sin gåva som räknas.

som andlig healer hoppar ingen in i kroppen - det är omöjligt då den är upptagen av din egen ande - däremot kommer det väldigt nära in i auran och det känns som man blir någon annan. Det är för de ska kunna jobba i nära samarbete med dig som healer. (Vanlig healing och ev transhealing)

Den länk du hänvisar till ger jag inte mycket för - dess utom är den från 2010 - hade det varit en sådan succe hade det kommit mer info om detta.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Det omtyckta mediet João Teixeira de Faria hinner nå internationell framgång innan överlevare, åklagare och journalister avslöjar hemska övergrepp. Trailers och mer info.
JRSN
3/21/23, 9:55 AM
#6

#5: Det får nog anses vara rätt vanligt att 'andar' träder in i individers kroppar när de befinner sig under hypnos, trance eller sömn. Om det är lämpligt eller inte kan man låta vara osagt. Som en variant kan nämnas Edgar Cayce som enligt uppgift, i ett trancetillstånd, kunde släppa fram sitt 'Högre jag' och låta detta 'väsen' profetera om ett och annat. Det finns även konstnärer som är måttligt begåvade i sig själva men som i trance kan framföra kända konstnärers verk.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Jane-Lyzell
3/21/23, 10:34 AM
#7

#6: ingen träder in i deras kroppar - det är en skröna - det kommer välldigt nära in i det auriska fältet

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

JRSN
3/21/23, 2:29 PM
#8

#7: Det är mera ett talessätt. Att 'träda in' i någons kropp betyder att själen använder sig av en annans kroppsgestalt. Demoner gör detta emellanåt, sannolikt människor/andar också. Med 'auriska fältet' menar du troligen 'auran', i betydelsen den eteriska sfär som omger människan, och som har olika 'lager', egenskaper. Om någon vill påverka den fysiska kroppen så måste den, per definition, innanför aurans yttersta gränsskikt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Jane-Lyzell
3/21/23, 4:01 PM
#9

#8: Nja där har vi delade åsikter och det är ok - jag tror inte på demoner

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

JRSN
3/21/23, 10:03 PM
#10

#9: Helt ok, var och en blir salig på sin fason! 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Cri-62
3/22/23, 9:59 PM
#11

Skribenten har valt att ta bort inlägget.

  • Redigerat 5/2/23, 8:50 PM av JRSN
Jane-Lyzell
3/22/23, 10:14 PM
#12

#11: Ingen kommentar- då denna sida tror på sådant som demoner - hänvisar till mitt tidigare inlägg

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

JRSN
3/23/23, 9:14 AM
#13

#12: Hoppas du respekterar att den här sidan, bland annat, diskuterar demoner. Det är värdefullt eftersom många är drabbade. Om du har problem med att demoner ibland nämns här så kan du ju välja andra forum.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Jane-Lyzell
3/23/23, 9:20 AM
#14

#13: Det är precis det jag gör respekterar - därför jag inte svarar på det som skrivs - har inga problem med andar - och änglar men ….

skriver bara i de trådar som jag finner intressant - men kommer inte skriva om demoner då jag anser det vara något helt annat en vad de omnämns som.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Mandra
3/23/23, 9:49 AM
#15

#1: håller med dig helt och hållet.

Mandra
3/23/23, 10:09 AM
#16

#3: för många år sedan reste jag (shamanskt) och tittade på John of Gods "hjälpare".
det var verkligen inte en skara jag skulle använda mig av.

[Vandra i Skönhet.]
3/23/23, 5:38 PM
#17

Andlig kirurgi är några få förunnat och ingen i tråden kan leva upp till det mer än den som verkligen kan förmedla den.

Det finns mycket skit och ni går på den med demoner och djävulskap när ni ska se ljuset istället och vara tacksamma för dom liv ni har.

Jag har 40 år av praktik med andlighet och ändå mer om man räknar mina livs år 57 år så jag har lite på nacken att komma med och jag är en förbannat inbiten shaman som levt i indianreservat men det här det är helt sjukt.

Demoner hit och dit lägg av nu lägga upp rumpan i vädret för tusan vad är det för sjukt inser ni inte att det här är fantasier ???

Jag tar risken att får skrivförbud och jag välkomnar och tackar för det här är sjukt å det grövsta.

Mandra
3/25/23, 7:10 PM
#18

#17: vad är det som är sjukt? demoner eller att lägga upp rumpan i vädret?

Mandra
3/25/23, 7:12 PM
#19

#14: och vad anser du att demoner är?

Mandra
3/25/23, 7:15 PM
#20

#0: behöver man verkligen trycka in fingrarna i någons kropp och plocka ut "saker"? dvs behövs andlig kirurgi?

jag tror inte det. jag har då aldrig behövt det (på 30 år), går utmärkt att heala med andra shamanska metoder.

Annons:
JRSN
3/26/23, 11:01 AM
#21

#17: Hej, försök att uppföra dig som folk. Stämmer, du är rätt nära ett skrivförbud!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
3/31/23, 11:47 AM
#22

#6: hur definierar du Högre jag?

JRSN
3/31/23, 3:14 PM
#23

#22: Enligt min världsbild så har den personliga själen en högre, oberoende själ, vid sin sida (så att säga). Denna högre själ förnimmer samma livsväg som den personliga själen men 'simultant' (på en gång). Den personliga själen lever alltså i nuet och ser sin resa såsom en film. Det högre jaget delar samma (förutbestämda) livsväg men förnimmer allting samtidigt; dåtid, nutid och framtid. På så sätt är det högre jaget 'Gud' för det lägre jaget. Det finns även en universell själ som kan ses som summan av alla själar. Denna universella Gud har ingen personlig vilja utan lever för att vara alla sina väsen behjälplig.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
3/31/23, 4:10 PM
#24

#23: ok, tack. ska försöka förstå det där. :)

JRSN
3/31/23, 8:18 PM
#25

#24: Klart som korvspad, väl! 😉

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: