Annons:
Läst 78 ggr
K
2022-10-26 12:07

Tror ni på andar?

Mitt hus är hemsökt! Hur blir jag av med det? Det bor en gammal dam i mitt hus och hon har bott där sen jag flytta in. Behöver hjälp nu jag tror hon börjar bli arg! Jag kan se henne i min trapp ibland.

Annons:
L
2022-10-26 12:08
#1

Jag tror på andar, vet inte varför hon är arg

/ Lilsan :>

JRSN
2022-10-26 12:30
#2

#0: Hinner inte svara nu men återkommer! Problemet går att lösa!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
2022-10-26 14:26
#3

#0: Hej igen, det här verkar vara ett väldigt tydligt exempel på en 'jordbunden ande', som av en eller annan orsak blivit kvar på jordplanet. Eftersom du själv ser den gamla damen så verkar du ha en naturlig medialitet. Frågan är om du vill försöka själv att visa damen vägen till 'ljuset', som man säger? Det är inte särskilt svårt men kräver lite koncentration och en förmåga att 'visualisera' (skapa och förnimma inre bilder).

Skickar en länk för några minnesregler. Pröva om det känna rätt, om det verkar för svårt så är det tillrådligt att anlita ett medium. Hör av dig om hur det förlöper:

Hjälp till jordbundna andar

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
JRSN
2022-10-26 14:30
#4

#1: Jordbundna andar kan vara arga för att någon 'inkräktar' på det som de uppfattar som 'deras' hem eller plats. De inser ofta inte att de dött utan försöker bli av med den fysiska personen. De ser den gamla 'bilden' av platsen och ogillar förändringar.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: