Annons:
Etikettdemoner
Läst 155 ggr
E
2021-10-26 16:01

Att ridas av maran eller vad?

Hej!

Jag söker någon som kan se andra entiteter och tala om vad det är som plågar mig när jag sover. Har vid några tillfällen vaknat ur en hemsk mardröm och sett en mörk skugga försvinna. Jag vaknar ofta med värk i kroppen efter mardrömmar och ibland håller den i sig till på morgonen och en gång under flera dagar. Jag vill bara sova i fred och utan värk eller annat störande. Vem skulle kunna hjälpa mig med detta?

Med vänlig hälsning,
Ever

Annons:
Maria
2021-10-26 20:40
#1

Tråkigt svar kanske men jag skulle nog söka vård i första hand för sömnproblem.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JRSN
2021-10-26 22:26
#2

#1: Du gör det nog lite för lätt för dig, Maria. Alla problem kan inte lösas av vården. Speciellt inte om någon upplever sig ha sett en mörk skugga som försvinner. Man måste utgå från att 'Ever' redan har övervägt de sedvanliga alternativen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
2021-10-26 22:31
#3

#0: Hej, det finns personer på det här forumet som kan se entiteter och dylikt, även på avstånd hos andra personer. Men det är inte alltid de är inloggade här. Tills vidare kan du försöka hitta ett medium som kan hjälpa till, företrädesvis någon som bor nära dig. Kolla in Mediumkartan. Kostnaden brukar ligga mellan 600 till 1000 kr per timme.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
[vykke]
2021-12-05 05:06
#4

Testa tänk positiva tankar innan du somnar, är mitt tips

Upp till toppen
Annons: