Annons:
Läst 112 ggr
Kreatia
2021-10-08, 13:00

Häftig upplevelse

En gång då jag mediterade upplevde jag för min inre syn att jag flög i väg o hamnade framför en gammal gravsten. Fick en känsla av Irland först men sen då jag försökte se vad som stod på stenen uppfattade jag namnet sir Geoffrey Smith o årtalet 1799. Lancashire såg jag också. Sen försvann den inre synen.
För skojs skull googlade jag namnet o årtalet och döm om min förvåning så hittade jag detta: sätter in printscreeningen.
Har ingen aning vad som kan tänkas menas med min upplevelse men häftigt var det eller hur 😊?

Annons:
JRSN
2021-10-08, 21:50

#0: Ovanligt att faktiskt kunna läsa en text i en dröm/vision. Det man läser brukar vara otydligt eller förändras medan man läser. Det första man tänker på är förstås att det är en inkarnation av dig själv. Men det kan ju också vara en person som har någon betydelse för ditt liv här och nu.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Kreatia
2021-10-08, 22:09

#1: tror det är min man i såfall. Han älskar fåglar o det gjorde tydligen denna man också. Fick också detta budskap till mej: lev ditt liv som du själv vill och inte som andra önskar. Hade en känsla då jag "stod" framför gravstenen att sir Smith hade velat leva ett annat liv men att det förväntades av honom att han skulle gå i sin faders eller släktingars spår. Märklig upplevelse i alla fall 😊

JRSN
2021-10-08, 22:19

#2: Ett tidlöst budskap, värt att beakta! Men det är väldigt svårt att faktiskt leva sitt eget liv. Man får träna, hela livet. 😉

……………………………………

Kreatia
2021-10-08, 22:28

#3: Håller med, inte alls lätt leva det liv man är ämnad till. Finns många sidospår o val att göra som gör det svårt följa sitt hjärta och sin livsuppgift fullt ut. Jag brukar tänka: huvudsaken man försöker göra sitt bästa av sitt liv och försöka att inte döma sig själv för hårt om det inte blir som man har tänkt. Ibland kan villospår leda en in till något bättre 🤗 gäller bara att våga öppna okända dörrar ibland. Och vågar man inte så är det inte hela världen heller 🤪

• Redigerat 2021-10-08, 22:42 av Kreatia
JRSN
2021-10-09, 04:44

#4: Jag försöker att alltid ha tre intressen, sysselsättningar, som ger glädje och tidsfördriv. Om man ledsnar på något av dem så växlar man bara till en annan för att inte fastna. Med dessa som grund så kan man ge sig in på lite svårare områden, som kanske har med ens livsuppgift att göra. 😊

……………………………………

Kreatia
2021-10-09, 08:49

#5: låter klokt 😊👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: