Annons:
Etiketterandarparanormaltmagi
Läst 145 ggr
amanda.
10/7/21, 9:25 AM

Hemsökt elr inte???

Jag brukar känna mig iakttagen typ hela tiden, ser saker, plötsliga lukter (nagellack, jord, bildäck, parfym) och kommer plötslig kyla. Jag är även ganska spirituell typ och jag e den ända som märker detta i min familj :/
Har även typ 34 kristaller i mitt rum för ''säkerhet'' typ. Min hamster står även stilla och bara stirrar ut i luften som om hon ser ngt. Har även märkt saker som min datormus ramlar ner ibland etc! Får sån ångest över dettaaaaaa


0325, stays moot me♡
ikykwkLK

Annons:
Kreatia
10/7/21, 10:26 AM
#1

#0: vi känner också av dofter, sovrumsdörren öppnas etc. Är lugnare nu sen vi tog dit ett medium. Gör inget om anhöriga som gått över kommer o hälsar på ibland 😇 men man vill inte bli skrämd o störd på natten. Så mitt tips är att anlita någon seriös medium som kan göra husreningar.

amanda.
10/7/21, 10:36 AM
#2

#1: okej :) funkar det med typ serafia andersson? hon verkar mysig. fast hon är väl med j o j på sppökjakt säsong 4 inspelningen. Andreas österlund?? Monica Crafoord???


0325, stays moot me♡
ikykwkLK

  • Redigerat 10/7/21, 10:41 AM av amanda.
HaMsTeRpLaMsTeR123
10/7/21, 12:17 PM
#3

Det är vanligt att hamstrar bara kan ”frysa” till 😊

amanda.
10/7/21, 2:40 PM
#4

#3: jag vet har haft 3 hamstrar innan som har gjort så då o då men hamstern jag har nu gör det väldigt ofta


0325, stays moot me♡
ikykwkLK

JRSN
10/7/21, 7:11 PM
#5

#0: Hej, rätt ofta så är sådana upplevelser tecken på att en avliden anhörig är på besök och vill visa att han/hon finns där och vill hjälpa till. Att vissa saker kan vara skrämmande beror på att anden i fråga vill ha uppmärksamhet, ibland ganska enträget. Kolla efter dofter du känner igen från någon, enstaka ord som du 'hör', speciella saker som ramlar ut, etc.

Den kylan du upplever kan i och för sig tyda på att det är en 'jordbunden ande' som visar sig. Dvs, någon som ännu inte uppsökt det 'vita ljuset' på andra sidan och fortfarande är lite förvirrad, eller vill ha hjälp. Håller med Kreatia om att det är en bra idé att uppsöka ett erfaret medium. Välj någon som bor nära där du är.

Länk här till Mediumkartan

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
amanda.
10/8/21, 3:06 PM
#6

#5: ahhh ok! hur vet jag att mediumet är seriös?


0325, stays moot me♡
ikykwkLK

Annons:
amanda.
10/8/21, 3:06 PM
#7

#5: ingen e ju nära bor lixom i åmål


0325, stays moot me♡
ikykwkLK

JRSN
10/8/21, 9:56 PM
#8

#6: #7: Tyvärr, man vet inte förrän man prövat. Man kan förstås gå på någon annans erfarenhet eller rekommendation. Det är inte ovanligt att man får pröva 1-3 personer innan man liksom 'hittar rätt'. Det handlar ju mycket om personkemi.

Fråga runt lite i Åmål. Skulle faktiskt tro att det finns någon där som har fina andliga kunskaper (även om de kanske inte känns vid det direkt). Tänk också på att många medier, utan några problem alls, arbetar på distans. De kan dock vilja ha ett fotografi av dig, en personlig sak eller en mailadress.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

amanda.
10/9/21, 8:09 AM
#9

#8: Ahh okej! Mst ju övertala mamma att få hit ett medium för att det e ju bara jag som upplever saker (typ, ibland upplever mamma nåt)


0325, stays moot me♡
ikykwkLK

Upp till toppen
Annons: