Annons:
Etiketterandaröversinnligtmedier
Läst 252 ggr
O
2021-02-21 17:57

Är själen kvar?

Vet inte om detta är rätt tråd. Men jag bor i ett gammal hus från 1860. Flyttade hit 2012. Förra ägaren lär ha dött i huset för säg 14 år sedan. Är det någon som får aningar om hur och var? (Hade besök av en vän för några år sen som kände något… men vågade inte gräva i det då.). Eller om det är någon som får andra aningar om tidigare husägare. Vi brukar själva säga att vi bor i ett ”snällt hus”; så vi störs inte av ngt utan känner att det som ev finns här vill oss väl.

Annons:
Tessez
2021-02-21 18:08
#1

Alla hus har en viss energi. Spontant skulle jag säga om ni inte besväras av energin så låt det vara.
Är ni ändå nyfikna och inte rädda så kan ni ju försöka få kontakt själva, man behöver inte vara medium för att få kontakt med den andra sidan ;)
Om det är den förra ägaren kan han ha valt att vara kvar.
Jag brukar inte göra något om det inte är besvärande på något vis.

Magic is all around, you just have to believe!

Lisa478
2021-02-21 19:13
#2
När det händer saker i ditt hus som inte kan förklaras på ett naturligt sätt kan du ha en närvaro där från andra sidan. Omfattningen av händelserna kan vara stora.
JRSN
2021-02-21 20:52
#3

#0: Detta är helt rätt tråd/sajt, om du frågar mig. 😉 Det är en del här på sajten som spontant kan säga saker om vissa platser och fenomen. Själv behöver jag 'tona in' på platsen under en 'ceremoni' eller meditation för att få intryck. Men kanske du vill försöka själv att ta reda på vem som är på platsen. Även om man inte är störd av närvaron så kan det ju vara någon som behöver hjälp.

Här är några exempel på vad man kan göra för en jordbunden ande:

Hjälp till jordbundna andar

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
JRSN
2021-02-21 20:54
#4

#2: Intressant sida! 😊 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
2021-02-24 13:38
#5

Jag är inget medium, säger det först :)
Jag får ont i ryggen, som ett hugg i vänster sida, möjligen njuren då..
Jag får det också stramt kring halsen och lite tungt över bröstet.
Det finns en lite diffus eller förvirrad apati och en hopplös sorg.
Änglarna kommer in med kärlek, så det är nog så att den lille mannen skulle kunna behöva lite hjälp, tror jag.

Som du säger så stör han er inte utan det är nog så att han inte riktigt vet var han är och i vilket tillstånd, tror jag.

Denna energi kan ändå påverka er, som jag sa så upplever jag en lite förvirrad apati, och jag tänker att det kanske är något som påverkar er?

Så både för den lille mannens skull och för energierna i huset, så skulle det ju vara bra om ni kan hitta ett bra medium att rena huset, tänker jag.

  • Redigerat 2021-02-24 13:41 av skina
[ghostdoggy]
2021-03-10 00:22
#6

Du har inget kort på huset,för även om kortet i sig är dött och fastnat i ett ögonblick så är det fullt levande

Annons:
Upp till toppen
Annons: