Annons:
Etiketteröversinnligtpersonlig-utveckling
Läst 171 ggr
Huygens
2021-01-13 21:33

Lorie Meditation

Lorie Ladd har gjort flera meditationsvideor. Jag tror inte på Jesus eller ens någon gud, men följde ändå dom flesta instruktionerna. Jag blundade dock inte för det tror jag inte behövs alla gånger. Det brukar räcka med att sitta ner och vara ostörd. Video 22 min. https://youtu.be/wA8VHJtnXj8

Det måste varit den mest ovanliga meditation jag haft på över ett år, så jag lägger upp denna video för den som vill prova. Känns som jag fick kontakt med många fler än jag förväntade mej. Fick också ett personligt budskap.

Jag skickade även energier till dom som finns i min omgivning som ville ta emot hjälpsamma eller bra energier.

If you are looking for more support right now join our online Community: The StarGate Circlehttps://www.patreon.com/lorieladdReplay | Journey W/ The Pleiadia...
  • Redigerat 2021-01-13 21:40 av Huygens
Annons:
JRSN
2021-01-14 12:39
#1

#0: Spännande, ska kolla så fort det lugnar sig lite i min omgivning. 😉

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Huygens
2021-01-14 13:22
#2

Jag vet inte riktigt vad som gjorde att det blev en annorlunda effekt. Kanske var det när hon sa håll ut armarna. Jag höll bara ut underarmarna och det kan vara lite efter det som det kändes annorlunda på något sätt.

skina
2021-01-14 15:48
#3

Jag lärde mig att meditera själv, utan att jag förstod att det var det jag gjord. Det började som avslappningsövning när jag inte kunde somna.
När jag sedan långt senare lyssnade på en nybörjar instruktion så förstod jag att jag redan mediterade och det var långt mer avancerat och hade även blivit anderesor.
Jag tror att man inte ska låsa sig fast på något sätt utan bara göra det som faller en in, eller som man får till sig. OM man inte har ett mål, såklart, då kan man ju ha nytta av tips.
Men jag tror att vi har alldeles för lite tid för filosofering i våra liv, överlag i dagens samhälle, så jag tror att alla sådana aktiviteter är väldigt bra, oavsett vilken metod man använder eller vad man gör.
Jag tar ofta ut mina armar, kan tilläggas, när jag tar kontakt :)
Meditation över hjärtat är den mest effektiva jag har gjort för att öka mina kontakter.
Då visualiserar man att man sitter inne i hjärtat tills man ser hjärtats energi, då vidgar man den att omsluta hela kroppen, som en reningsprocess.
Det var mitt mål och sen började mitt hjärtat att prata väldigt mycket flera veckor efter, reagerade tydligt på allt och alla i min omgivning.
Och efter det fick jag väldigt mycket kontakter :)
Kanske är dags att göra den igen, när jag tänker på det.

  • Redigerat 2021-01-14 16:01 av skina
JRSN
2021-01-15 18:19
#4

#0: Jag har gjort meditationen enligt Lories instruktioner och kan konstatera att kontakten blev mycket stark. Ganska snart kom jag in i en egen 'flow' vilket gjorde att Lories röst liksom kom från bakgrunden, hörde inte alltid vad hon sade utan var koncentrerad på händelserna i meditationen. Jag ser ett andligt gyllene slott, ungefär som i 'Trollkarlen från Oz'. En människa eller ett väsen kontaktar mig och börjar tala, jag ser honom väldigt tydligt. Väsendet känns som profeten Elia. Det är en reslig och kraftfull gestalt. Han säger att hans uppdrag förefaller honom som enkelt, även om det i själva verket är rätt komplicerat. Han kan utföra det utan större möda, eftersom han är tränad och väl förberedd. En större skara barn kommer gående och träder in i staden. På något sätt har han frigjort dessa från en bekymmersam situation. Nu är de glada och vinkar till hälsning.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Huygens
2021-01-15 19:48
#5

Jag såg inte så många personer. En lång kille på en strand och en kvinna vid ett träd, kanske en ek, vid ett gräsfält ner mot en bukt (sjö/hav) av något slag.

  • Redigerat 2021-01-15 19:48 av Huygens
Huygens
2021-01-23 23:00
#6

Vara öppen till högre varelser, några minuters tystnad, ständigt observera sej själv, samtala med högre varelser och aktiv föreställningsförmåga är viktiga aktiviteter för att få kontakt med högre varelser. Video 2019-10-16, 48 min. https://youtu.be/rw_aTZjs5_c

In this video I share how we are all opening up more to connecting and communicating with our Guides and how we have always been "Channeling".4 WEEK LIVE COU...
Annons:
Upp till toppen
Annons: