Annons:
Läst 454 ggr
M
2020-11-15, 12:52

Är det en demon

Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Tog en bild på min pojk för ca 8 års sedan när han hade klätt ut sig för att gå på maskerad och såg detta på bilden, vi undrade naturligtvis vad det kunde vara och visst har vi haft konstiga händelser hemma men inget vi har upplevt som elakt.
Jag har nu sedan 2 till 3 år tillbaka haft en känsla av att han har något som sitter fast på honom för han har blivit mystiskt sjuk blivit körd i ambulans in till sjukhus i tron att han har haft hjärtinfarkt 2 ggr och otaligt många gånger som han vägrat åka in på grund av bröstsmärtor han har gjort spirimitri och avancerad spirimitri för att kontrollera att det inte är någon avancerad astma men nej han är kärnfrisk.
Nu i fredags var han på ett kalas hos en kompis och där kom detta upp och då visade han kortet för en kille från Mexiko han sa vi skickar det till min faster i Mexiko hon är en häxa och dom fick svar direkt från henne att det han har är ett elakt väsen som förtär honom inifrån, då när dom skriver sitter pojken på en pall men går och sätter sig i soffan då ber hon i Mexiko att ta ett nytt kort på honom nu när han satt sig i soffan och hur visste hon det, hon berättade hur hans pojkrum såg ut när han bodde hemma och sa att när han var liten har han ingott en pakt i sömnen med detta väsen för att det skulle låta bli familjen, hon berättade även att min bästa kompis omkom i en bilolycka för en massa år sedan och att han är min skydds ängel.
Det var många saker hon tog upp för att han skulle kontrollera att det stämmer hon sa även att hans skydd kommer från fönstret där har han korten på sin mormor och morfar, han fick ett mantra han skall säga och andas kontrollerat, vad säger ni skall man våga lita på detta, kan säga att hon sa innan dom slutade att inatt kommer han att sova lungt för detta väsen är här hos mig och är mycket argt för jag lagt mig i, och natten var mycket lugn sa han

• Redigerat 2020-11-15, 13:19 av Micke23
Annons:
JRSN
2020-11-15, 14:46

#0: Hej, tycker mig se en flintskallig gubbe med mustasch, bakom din son. Det kan förstås vara hjärnan som skapar ansikten man tycker sig se.

Hur som helst så tror jag mer på en vanlig 'ande' som häftar vid din son, än en demon. Demoner tenderar mer att skapa depressioner och sociala konflikter. De visar sig sällan med en 'kropp' men när det sker är det ofta som en djävulsfigur.

I det här fallet skulle jag gissa att det är en jordbunden ande, som av någon anledning funnit kontaktpunkter med din son. Symtomen du beskriver, som inte ger något resultat vid provtagningar, kan vara den jordbundne andens symtom.

Det kan vara en bra idé att kontakta ett erfaret medium som kan bekräfta detta och även avlägsna anden. 🌺

Mediumkartan

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

• Redigerat 2020-11-15, 14:49 av JRSN
skina
2020-11-16, 13:16

Ja, jag håller med.

Jag vill även tillägga att eftersom den även har koll på övriga familjen så är den i kontakt med er också.
Så jag rekommenderar att ni tar hem ett medium som renar och balanserar hela hemmet.

Utlänska medium är ofta mer dramatiska än svenska, precis som våra folkslag är lite olika.
Bli inte så oroliga över hennes ordval även om jag tror att hon har rätt, men det är mer om man inte blir av med den så kan den påverka hälsan på sikt, precis som alla energier kan göra med åren.

Jag känner av energin nu när jag svarar på ditt inlägg. Upplever den stark och jag blir lite yr och får lite andningspåverkan och tryck över bröstet av den. Men jag känner inget demoniskt.
Men jag är inte något etablerat medium, så jag är inget proffs :)

Så leta reda på ett välrenommerat medium i er närhet :)

• Redigerat 2020-11-16, 13:19 av skina
Maghan70
2020-12-18, 09:02

Väldigt många människor kan drabbas av något som sätter sig fast. Det kan bero på många olika saker, ofta många saker. Hur mår han i övrigt? Han är inte deprimerad på något sätt eller har kort stubin? Om det skulle vara en illasinnad ande/väsen/demon, så brukar den visa sig ibland i beteende. Speciellt i samband med alkohol osv, för då är det lättare för anden att kontrollera honom.

Men det bästa man kan göra är ju att be om beskydd över honom och hela familjen. Ibland kan ett medium komma och se bättre vad det handlar om.
En ande brukar bli arg först när man försöker mota bort den. Önskar lycka till och det kommer att bli bra <3

JRSN
2020-12-18, 22:35

#3: Välkommen tillbaka, Maghan 70! Det har varit lite tomt här utan dig. Men det är även en smula lågtrafik på iFokus i stort. Om trafiken kommer igång igen så hoppas jag du är med och bidrar med din visdom. Det här året har varit 'crazy' av kända orsaker, men andar, väsen och demoner är ju aktiva oavsett tider och seder. Vi får se hur nästa år tar sig ut. 🌺

……………………………………

M
2020-12-20, 21:45

#3: tack för era råd och tips, jag har varit i kontakt med ett medium och han lugnade mig han att det inte är en demon utan en man från mycket lång tid tillbaka och sa även att utländska medium ofta har en annan syn på ande väsen, han ville hjälpa pojken men pojken ville se om dom tips och råd hon gav honom ger resultat och han säger att det blivit bättre så jag får tro honom och samtidigt håller jag kontakt med mediumet här ifall hn blir dålig igen. Så tack alla

JRSN
2020-12-20, 23:31

#5: Det låter bra och hoppfullt att det trots allt var en vanlig ande. Vi får se om den goda trenden håller i sig, vi siktar på det!

……………………………………

Annons:
[Vad är sanningen ! ]
2020-12-29, 21:53

Nä det är ingen demon ! Tror bilden är en synvilla faktiskt ! Eller om jag säger så här,,, vi ser å tolkar saker i bilder som kan verka otroliga och detta kan man verkligen förstå det ser otäckt ut, jag förstår det, men han har flera starka följare med sig å behöver absolut inte tänka demoner ! Så han enligt min mening/ bäst å säga… han är stark nog å stå emot de demoniska krafterna, och det är för mig helt omöjligt att han skulle ha en följeslagare i form av en demon… nä lev livet å tänk inte på annat än kärlek och respekt för dina medmänniskor/ allt gott !

[Vad är sanningen ! ]
2020-12-29, 22:00

Vill bara tillägga att han kan va otroligt öppen för all form av andlig aktivitet, å fångar säkerligen upp allt möjligt från denna värld ! Finns bra metoder för att stänga ner sig om man googlar. Testa det ! Vill man inte veta av detta så vill man inte och då når dem inte fram, dock så lyser de öppna som en stark lampa för de avlidna ! Och vill de förmedla nått så ligger dem säkerligen på dig ! Innan läggdags tänk dig en enorm glasglob/ bubbla, i denna bubbla kan endast dina änglar/ guider ta sig igenom, annars är det stopp… kandke inte funkar dag nr 1 men dag nr 4 kommer ingen igenom, det ska inte gå !

Maghan70
2021-01-03, 06:48

#4: Kul att vara tillbaka. Tack för dina fina ord <3
Ibland glömmer jag att kolla iFokus, men ska bättra mig. Önskar ett fortsatt gott nytt år! Kram

Upp till toppen
Annons: