Annons:
Etikettertarotspåkonsterorakel
Läst 400 ggr
Ninatarot
2020-07-31 21:10

Generell månadsläsning för augusti

Hej! Här kommer Augusti månads-läsning. Det är generella energier som jag har känt in och självklart kommer inte allting passa in på en person, men det finns budskap till er alla som läser. Jag har försökt att få fram budskap som är relevanta och som ni kan ha nytta av. Trevlig läsning! Kram 🧚 Jag kan se att någon kommer att bli klar med ett projekt eller liknande, som det har lagts ner mycket tid på. Det kan även vara en hälsoaspekt, att någon tillfrisknar från en längre tids sjukdom som varat i många år. Får också känslan av att ett gammalt inrutat, lite destruktivt beteende, kommer att börja lösas upp eller att det kommer ske en händelse där någon får en liten wakeup-call. Jag ser ett mönster i siffran tre. För mig känns detta som att någon levt tre liv och upprepat samma mönster utan att riktigt ha lärt sig av sin karma. Vilket inte är så lätt. Men det kan vara en tankeställare hos någon/några av er- att tänka ut varför vissa saker händer hela tiden, och varför man upplever att livet går emot en, varför det uppstår konflikter utan att man knappt öppnat munnen, varför man alltid har otur i vissa situationer. Det kan vara så att det är en karmatisk läxa och då gäller det att bryta vissa mönster. Söka sig till svar och försöka se helheten i livet. Hur är du som person? Vad tycker du om hos dig själv? Varför tror du att andra tycker om dig? Förstår du hur mycket du betyder för dina nära? Varför tjafsar han/hon alltid med dig? Tänk. Det finns svar på allt det där och jag tror starkt på karma. Jag tror att alla har guider som ger tecken dagligen. Allt från vilken typ av mat man ska äta till att man ska akta sig för vissa människor/situationer. Till dig som blivit rejält sårad av samma person flera gånger och har ärr som aldrig kommer försvinna- där ser jag faktiskt att det kommer att ske en slags förändring i ditt inre. Om du läser detta så är det meningen att du ska veta det här och automatisk kommer saker att lätta. Men hjälp till lite själv på traven. Jag fick upp en bild i huvudet av en bitter Uggla som satt på en gren och tittade ner på folket som promenerade glatt förbi. Ugglan gjorde ett halvdant försök att spotta på alla ( har aldrig hört talas om att ugglor kan spotta hehe, men jag förstod vinken ganska direkt ) Och det tolkar jag som att någon kan vara extremt less på en situation och dragit sig tillbaka längre och längre upp i träden. En person som känner sig som en åskådare i utanförskap. Ser alla andra som ser så himla glada ut hela tiden, men glömmer bort att man aldrig vet vad som händer hos dom bakom stängda dörrar. Väldigt mycket förhastade slutsatser och detta pga dåliga erfarenheter så det är inget konstigt eller fel med det. Men jag tror att den här siffran tre som jag skrev om- den har en betydelse på något sätt. Mönster kommer att brytas och det kan möjligtvis kännas obalanserat och olustigt till en början för jag tror som jag också nämnde- att det kommer ske en situation av något slag där detta mönster är illa tvunget att brytas. Jag gillar inte att prata negativt eller sända ut negativ energi, och jag hoppas ni inte tar detta som något sådant- för min känsla av detta är att många här överlag känns lite ’ledsna’ och trötta på sig själva- MEN att det faktiskt kommer komma till ett slut på det snart. Som att luften går ur ballongen och det kanske kan vara lite turbulent eftersom man är van att dras med i vinden men att det inte funkar längre, för föll eller senare kommer det något vasst och sticker hål i ballongen. Och då är du på ett ställe där du inte känner dig bekväm. Därför känner jag att- trotsa inte konstiga känslor eller tankar. Låt dom bara komma och sen får det bli som det blir. Kämpa inte emot något som är menat att hända vad det än är. Låt luften gå ur och bli något annat än en flygande ballong på vift. Från och med nu inom kort tror jag att ( för er som känner igen er ) ni kommer att byta inriktning till något nytt. Det känns som att många medier pratar om förändringar hit och dit och det har jag absolut också gjort utan att kunna specificera vad det är. När jag tänker tillbaka så känns det otroligt larvigt på något sätt - att säga ”det kommer ske en förändring” men inte kunna säga ett skvatt om vad det handlar om. För självklart sker det ständigt förändringar, hur skulle livet rulla på annars liksom. Och så går man kanske bara på helspänn hela tiden, om man nu tar till sig orden. Hursomhelst så är jag inte så stolt över att jag själv har gjort det utan att kunna säga helhjärtat vad det faktiskt gäller. Men denna gång mina damer och herrar, så känner jag med hela kroppen och auran att det här känns så himla bra. Det kommer att bli bra för många av er, äntligen. Ni som känner att ni kämpat extra länge, snart kommer belöningen. Det gäller bara att se när era guider försöker vägleda er- så att ni inte fastnar i dålig karma. Detta är vad jag starkt känner och tror på. Överlag så känns augusti som en månad där i princip alla kommer att få en skjuts på ett personligt plan. En välförtjänt skjuts som tar er till en tryggare inre plats med en lugn känsla och mer harmoni. Typ lite hakuna mata. Om någon är stjärntecknet kräfta eller ett vattenelement så kan denna fullmåne vara extra viktig att fokusera på. Det ser ut som någon slags uppvaktning eller ”uppgradering”. Jag får en känsla av ett djupt seende. Någon kommer att kunna se mycket klarare kring en situation där det funnits mycket frågetecken. Detta behöver inte vara just kräfta eller vattenelement men främst för er som är det. (Jag skriver ju detta medan jag gör läggningen och drar nya kort hela tiden, så därav hackiga budskap, vilket jag i och för sig alltid ger hehe ) Men här ser jag ett till mönster. Vattenelement! Det är något med det denna månaden. Kan också ha att göra med explosiva känslor som inte går att kontrollera. Ett till kort med symboler för element dök upp men denna gång alla elementen. Här kan jag se väldigt glasklart att ni allihopa som läser detta kommer att behöva ändra på tillvaron på olika sätt, eller rättare sagt, tillvaron kommer att skifta vare sig egna ändringar eller bestämda sådana. Om det finns någon här som gått och letat efter en viktig del till antingen ett instrument eller saknat ett foto på en familjemedlem så ser jag att ”ni har tänkt fel” kring vart den här prylen kan vara. Som jag ser det så ligger det här föremålet på ett ställe som undangömt på något sätt. Ibland får jag upp riktigt diffusa bilder av saker som är helt totalt ologiska men visar sig alltid vara rätt på något vis. Denna gång något svart? Som en stor plastpåse, eller en svart låda. Jag vet inte, men jag hoppas att det kan vara till hjälp. Ett par där kvinnan är mer fartfylld och energisk, vass och har starka åsikter är tillsammans med en man som ser ut att vara väldigt känslomässig men har stängt in mycket och inte haft det så lätt på sistone. Det här paret ser ut att hålla varandra i handen samtidigt som dom står i massvis med olika färger. Gult, oranget, grönt, rött, beiget. Jag får känslan av en regnbåge och då tänker jag på när jag var liten och inte i min vildaste fantasi kunde förstå hur en regnbåge uppstod. Och varför hade den massor av färger? Varför hade den inte färgen svart med? Men främst så tänker jag på att jag alltid har associerat regnbågen med en övergång till något bättre och roligare, mer äventyrligt och spännande. Det är trögt upp och sen står man på toppen, tar sats och åker rutschkana ner i världen fart. Med det sagt så känner jag att en energi kommer komma in för att hjälpa detta par att kunna leva fullt ut igen. På något vis. Känner det ut i fingertopparna. Det känns som att regnbågen också representanter deras olika personlighets drag. Att dom hör ihop och tillsammans bildar den här fina bågen. Regnbågen brukar ju dyka upp när det har regnat och när det blir sol igen ( kanske är jag helt ute och cyklar men det är så jag uppfattat det ) Vilken betyder - efter regn kommer solsken!!! 😃👏 Jag kan tyvärr inte säga så mycket mer om augusti månad, för då skulle jag sitta och gräva efter detaljer som inte existerar. Detta är vad jag kan se nu och ni får plocka ut det som passar. Men jag tror ni allihopa kan förvänta er en gemensam sak och det är - harmoni och acceptans. Det är nyckelorden för nu. Sedan kan det passa in i olika situationer, beroende på vad man väljer att se. Jag är glad att jag gjorde denna läsning till er, för jag vill att ni ska veta att, det aldrig är försent att göra sig av med gammalt damm som inte gör någon nytta. ( det förstår jag självklart att ni redan är fullt medvetna om men ibland behövs det en liten påminnelse ) Det går alltid, alltid att ändra på något litet för att få tillvaron att bli till det bättre. Och det finns alltid någon ovanifrån som ni kan räkna med och som aldrig kommer att svika er. Det är även så att - läser ni detta så är det en mening med det- som inte går att bortse ifrån.

Annons:
RandomNameGenerator
2020-07-31 22:23
#1

Du är duktig! Tack för påminnelsen, jag känner efter det här inlägget att min karma låsning/upprepning inte ska få fortsätta. Jag mår redan mycket bättre!

JRSN
2020-08-01 07:21
#2

#0 Ännu ett fint budskap! Det är många saker som jag känner resonerar med mitt liv, vill kanske inte gå in på exakt vad, för det blir genast väldigt personligt. Som tidigare kommer jag gå tillbaka till texten efter några dagar, då brukar nya insikter ha dykt upp, man ser sammanhanget bättre. Tusen tack för ditt engagemang, det är ovärderligt! Speciellt i dessa tider när samhället tycks skälva i sina grundvalar.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Ninatarot
2020-08-02 23:50
#3

#2- Tack snälla, det glädjer mig! 😃

Ninatarot
2020-08-02 23:51
#4

#1- Tack!

flocken
2020-08-03 06:41
#5

Jag väntar på att regnbågen ska göra sitt. Får vänta och ha tålamod

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

G.E.L
2020-08-03 07:23
#6

Tror och hoppas 🌈 Stort tack.

Annons:
Upp till toppen
Annons: