Annons:
Etiketterinformationfrågoradminevolution
Läst 462 ggr
JRSN
2020-05-28, 10:20

Inspirationsteori

Upprördheten har varit stor; JRSN är en konspirationsteoretiker! - Nej, jag är det jag alltid har varit, en 'inspirationsteoretiker'. Låt mig reda ut begreppen en smula. Det är mycket turbulenta tider i samhället, kaos råder på många områden. Det händer väldigt mycket, i rymden, på jorden och i människors sinnen. Samhället vill, som alltid, ha kontroll! Men de nya energierna som nu kommer in kan inte kontrolleras. Givetvis försöker samhället likväl att 'styra upp' den nya situationen.

Expanderat medvetande

Människans s.k. 'skräp-DNA' håller på att aktiveras, det är en uppvakningsprocess. Det är givetvis inte alls något DNA som 'blivit över', endast förmågor och insikter som inte tagits i anspråk än. De som tror, eller anser, att de skall styra mänskligheten vet om allt detta. Därför vill de vidta mått och steg för att fortsätta hålla människan nere, fortsätta kapsla in människan i okunskap. Som ett led i den processen vill de också tysta ner alla sanningssägare i samhället, dessa ses som ett hot.

Att vända på begreppen

Så vad blir då de styrandes svar på individer som inte med automatik köper alla 'färdigförpackade' sanningar som presenteras? Naturligtvis så framställs dessa som oseriösa, till och med som möjliga 'undergrävare av samhällets säkerhet'. Termen 'konspirationsteoretiker' har medvetet skapats och förknippats med något suspekt, osunt och farligt. Detta hade förstås inte skett om de styrande hade haft rent mjöl i påsen. Nu har de saker och ting att dölja, och då behöver de förstås 'syndabockar'.

Inte alla, men många av er behöver inse att ni är offer för en stark propaganda från samhället. Genom TV, radio, bio, reklam och nyhetsmedia formas ni sakta men säkert till en viss världsbild. Givetvis är detta inget annat än hjärntvätt, det uppfattas dock inte som så, för det är så inbäddat i behagliga yttringar. Således kan man få människor att tro att det finns en slags 'norm' för sanningar. Men sådana typer av normer, 'godkända riktlinjer', brukar endast klassiska diktaturer hålla på med.

Förhållningssätt

När jag skriver och skapar texter så handlar allting om inspiration och intuition. Tanken måste då få flöda fritt utan massa diktat från individer och samhälle om vad som anses 'bra', 'nyttigt' eller 'politiskt korrekt'. Resultatet blir förstås en samling uppslag som både är högt och lågt, det är liksom osorterade tankar. En del kan bli fantastiska insikter, annat kan bli mindre övervägda idéer. Det går inte att veta på förhand vad som är vad, det kan visa sig först långt i efterhand.

Med det sagt kommer jag fortsättningsvis skriva det jag känner för, givetvis inom lagens ramar. Om jag därvid vill påstå att månen är gjord av grönmögelost så kommer jag att hävda det. Om jag vill teoritisera om utomjordingar i form av transparenta glober med antenn på toppen så gör jag det. Bli inte så skrämda av intuitionens märkliga uttryck. Ibland kommer obegripligt strunt, men emellanåt uppstår faktiskt osedda guldkorn som ännu inte sett dagens ljus. Så fungerar den skapande processen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

• Redigerat 2020-12-29, 00:20 av JRSN
Annons:
Upp till toppen
Annons: