Annons:
Etiketterfrågorinformationadmin
Läst 897 ggr
[Jbgs]
4/24/20, 9:32 PM

Ett annat liv

Har hela mitt liv känt att jag lever i fel tid, denna moderna tid som är nu,är inget jag trivs med, jag känner mig inte hemma i detta liv, jag är inte tillfreds här. Jag har känningar om mina andra liv på denna jord å det stämmer inte alls med hur jag lever nu ! Jag känner mig bara helt fel i denna tid, jag vill ändra på så mkt i denna värld men det är omöjligt för mig ensam ! Känner att även om det va mkt våld å död förr, så respekterade man även varann, det fanns en heder hos varje människa! Vi höll våra ord å svek inte ett löfte! Detta har den nutida människan släppt på, det gör inget om vi bryter löften ! Ett svek mot en annan,vad gör det ? Så länge du/vi trivs är det bra ! Eller ? Nä det känns verkligen som det gått utför för mänskligheten! MEN nu kom covid 19 som de kallar det, en sjukdom som drar med sig plågsamhet å död, de som drabbas drabbas verkligen ordentlig! Känner 2st som är drabbade å dem känner att de kämpat för sina liv ! Största grejen med covid 19 verkar va syresättning, och proppar i lungor, man kan fundera och spekulera mkt i denna sjukdom OCH vi kommer aldrig kunna bevisa att denna hemska sjuka är gjord och framställd av människan ! Det senaste jag läste va att det kom från fladdermöss… Ja jag vet inte, gör den det ? Eller har de högre makterna spritt detta ? Kommer den från de andra i universum ? De som finns här bland oss dagligen ? För de finns bland oss ! För dig som är osäker… De finns ! Å de gör vad dem vill med oss människor ! Hur som är vi små människor i denna stora planet ! Som ändå är så fruktansvärt liten så vi aldrig kan förstå vad å vilket liv universum står för ! Där ute i det enormt oförståeligt stora, finns flera arter och flera olika smarta folkslag som vi skulle kunna sammarbeta med dagligen, tyvärr är de flesta av oss för låsta för å kunna ta imot dessa folkslag ! De väntar på att hela mänskligheten ska vakna och förstå ! När detta sker kommer våra själar att få ro ! Det kommer dock dröja, då de flesta av oss inte alls el inte har något intresse av detta ! De är dock de lägre stående här på jorden ! De vet inte om det och har därför ingen chans att tolka och förstå oss som varit med längre ! Detta ska vi gamla inte fördömma, vi vet att dessa själar är unga och behöver gå igenom väldigt väldigt mkt för att kunna förstå och tolka det som vi… några få, här på denna sait ! Tror vi är 4 kanske 5 som är här å kollar läget ! Som jag fått besked om så kommer vi fortsätta våra liv som vi levt nu, vi kommer liksom inte kunna övertala fler att tro å tolka livet som vi anser de är till för, Vi som hittat hit å som kollar av JSRN är verligen några av jordens topp! Hade vi haft makten hade ALLA människor haft mat å ett fungerade liv! Nu är det inte så att vi bestämmer! Dem som har den stora och totala makten har inga intressen att hjälpa dem som lider ! Och det finns stora problem och orättvisor här ! Pengar är makt ! Sorgligt men sant just nu ! Ni som läst och känner å tror på det ja skrivit, skriv gärna privat till mig ! Hur som, går vi alla till botten av oss själva så hittar vi oss själva! Tänk på det ! All respekt ger jag dig som läst ord för ord !

Annons:
Dioramabyggare
4/24/20, 11:00 PM
#1

#0: Jag har samma känsla som du, efter att jag hade en väldigt stark upplevelse på en plats i Gamla Stan i Stockholm för många år sedan. Jag fick då känslan av att det på den platsen hänt en otäck händelse, så långt tillbaka som på 1500-talet. Kanske "jag levt ett tidigare liv" som smed, just på 1500-talet.

JRSN
4/25/20, 12:21 AM
#2

#0 Ja, man kan fundera över varför alla dessa hemska och märkliga saker sker med jorden och mänskligheten, just nu. Men det känns som att det är meningen att onskan nu skall träda fram i det öppna, bara för att sedan försvinna för gott, det är åtminstone vad jag hoppas. Det finns andra existenser därute i rymden som håller ett öga på vad som händer på vår planet. De kan (diskret) ge råd och visa på en framkomlig väg. Dock tillåts de inte gripa in konkret, inte förrän vid en viss tidpunkt i jordens utveckling. Ännu gäller 'the prime directive' som jag tror att serien 'Star Trek' uttryckte saken, dvs inte aktivt påverka jordens angelägenheter. Emellertid tror jag vi är mycket nära den punkten nu, det blir en helt ny upplevelse som väntar oss, en tid av fred och samförstånd! ☀️🏆🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
4/28/20, 7:14 PM
#3

Jag minns delar av tidigare liv, jag tror att varje tid har sin tjusning, men visst kan man önska sig tillbaka till före alla kemikalier och industrialisering som påverkar både människor, djur och natur.

Men olika sjukdomar har dragit över världen förut, under många tider har folk trott att nu är domedagen här, ungefär.

Du skriver att det är 4-5 personer här som ser. Vet du vad jag ser. 

Jag ser en massa mediala, spirituella och andliga som har fastnat i dessa negativa tankar att globalister, Illuminati, pengar osv osv styr hela världen.
Jag tror att man ger det makt att styra en genom att fokusera på det.
Jag tror att det egentligen gäller allt.

Jag tror att t ex munkarna och bohemerna är de som är fria, hur ska globalisterna och pengarna styra dem?
Jag tror att det är sådana människor  som verkligen vet vad det handlar om, de som förverkligar att leva det liv de skulle önska för hela planeten :) 
De är föregångarna som vi alla borde försöka följa.

JRSN
4/28/20, 7:47 PM
#4

#3 Det är lätt att fastna i negativa tankar, jag tror att vi alla kämpar med detta, från och till. Samtidigt är det kanske inte heller rätt att stoppa huvudet i sanden inför all ondska den här planeten bär på. Det är en svår balansgång. Ibland måste man kanske kämpa för sanning och frihet. De allra flesta tror att karaktären Jesus var en from fredsälskare som aldrig lyfte sin hand mot någon. Jag har dock tagit del av forskning som pekar på att han snarare var en krigarkung som försökte hjälpa ett utsatt folk mot romarnas framfart. Trots detta kan han ha varit en fredens man.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
4/29/20, 8:46 AM
#5

Jag tror att det är mycket enkelt. Känn efter i ditt hjärta, magkänslan, när det känns bra eller när det inte gör det, så vet du om du är på rätt väg.

Som jag upplever det nu så är det många spirituella och religiösa människor som är mycket påverkade av dessa mörka tankar, en hopplöshet som sprider sig.
Ja, om man pratar religion så skulle jag säga att det är så antikrist sprider på internet. 

Jag tror att det är viktigt att vi börjar tänka på att skydda oss själva, våra nära och särskilt de unga och känsliga för den här hopplösheten de mörka tankar som sprider sig lavinartat i dessa virustider.

Dalai Lama är en ledstjärna även med det här, tänker jag :)

JRSN
4/29/20, 10:28 AM
#6

#5 Framför allt försöker jag undvika nyhetssändningarna just nu. Det är otroligt mycket negativa budskap som kavlas ut. Det går att hitta positiva kanaler men det är svårt och man får leta. Hm, Dalai Lama. Ok, det är ju en mysig gubbe men så värst mycket andlig kunskap vet jag inte om det blir… 😉

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
skina
4/29/20, 11:04 AM
#7

Dalai Lama har ju varit med om fruktansvärda orättvisor och som ledare för sitt folk. Men trots att han kämpar mot orättvisor så sprider han ljus och kärlek ist för hopplöshet och förtvivlan. Däri ligger skillnaden mot vad man kallar en domedagsprofet.

Enligt munkarna är han den sista reinkarnationen och deras andliga ledare, tränad i att sprida ljus och ha ett rent sinne sen han var 4 år..
Mer andligt än så blir det väl inte, tänker jag   :)

JRSN
4/29/20, 1:36 PM
#8

#7 För ett år sedan skrev jag ett inlägg om Dalai Lama och Buddhismen, som kanske blev lite elakt. Jag fick ta tillbaka det mesta, man kritiserar inte Dalai Lama så där lättsinnigt. Men det kan man väl säga; någon domedagsprofet är han inte! 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

wildfire
4/29/20, 6:04 PM
#9

Jag undviker att skriva ordet jag tror för jag är övertygad men det som gör mig mest ont i den här tråden är att TS har avslutat sitt konto och ingen reagerar på det öht  😕

Här öppnar TS sig öppen hjärtligt och allt hen får till svar är jag tror men hur är det med er övertygelse här på sajten undrar jag ?

Har ni nån sådan eller läser ni er till i böcker, på nätet med mera eller lyssnar ni till verkligheten som andra sidan berättar för oss ?

Ser ni inte att TS ropar på hjälp ? det är så uppenbart så en treåring skulle reagera men istället far ni iväg med allt som TS inte ens berör och går genast in i ert eget tänk utan att se människan bakom trådstarten 😕

Jag hoppas innerligt att TS läser här och kommer tillbaka för något gör ont och det ska du befrias från men smit inte undan och göm dig inte för du har inte gjort något fel tvärt om så jag hoppas att du hittar tillbaka till oss med nytt nick.

Jag har haft många nick och fått höra att jag har svängdörr på i fokus så kom igen och hör av dig till mig om du behöver prata av dig för du har många tankar och djup i din tråd och dom ska få utrymme  ❤️

JRSN
4/29/20, 7:45 PM
#10

#9 Riktigt tråkigt att Jbgs valt att hoppa av. Men inte kollar man av hela tiden att trådskrivare är 'med på banan', det har man kanske inte ens med att göra. Något rop på hjälp uppfattade jag inte, bara ett djupsinnigt inlägg som bestod av olika frågeställningar. Jag vill förstås att Jbgs kommer tillbaka med ett nytt 'nick', det vore en stor förlust annars. 😕

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Jorå]
4/29/20, 10:42 PM
#11

#9 ja är imponerad av dig ! Du har så rätt ! Vet inte va ja ska skriva just nu… känner bara kärlek av det du skrev. Du är en av oss få ! jag är jbgs… 1 vaknade😁 Det va du ! TACK !

JRSN
4/29/20, 11:09 PM
#12

#11 Välkommen tillbaka! 🙂🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Dioramabyggare
4/29/20, 11:42 PM
#13

#11: hälsning från mig också. Välkommen tillbaka 🙂!

Annons:
[Jorå]
5/1/20, 8:58 AM
#14

#12 #13 tackar !

Upp till toppen
Annons: