få tillbaka förmågor/öppna upp
Hej!
När jag var barn och fram till tidiga tonåren hade jag många andliga/paranormala upplevelser. Till exempel hade jag som litet barn en "låtsaskompis" som i själva verket var en pojke som tyvärr gått bort i en olycka i huset vi bodde i, många år tidigare. Jag såg även andra gestalter och hade andra olika upplevelser. En del av dessa upplevelser skrämde mig ganska mycket, och plötsligt så var det som att jag förlorade denna förmåga, jag antar att jag undermedvetet stängde av pga rädsla. Kan fortfarande ibland känna av energier, att jag inte är ensam osv. Jag skulle väldigt gärna öppna upp och få tillbaka alla de kunskaperna nu när jag är äldre och troligtvis kan hantera det bättre, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Är det någon av er som vet eller har kunskap av att öppna upp sånna här förmågor?
Tack på förhand! 🌈
If you are going through hell, keep going!

#1 Tack, det ska jag testa ✨
If you are going through hell, keep going!
Du måste verkligen vilja, innerst inne i ditt hjärta. Annars går det inte.
"Mina" änglar kommer in och bekräftar att det är dags att du öppnar upp igen.
Meditera över hjärtat är en bra start.
Du visualiserar att du sitter inne i hjärtat. Du sitter kvar där eller upprepar meditationen tills du ser den gyllene energin. Då vidgar du den gyllene energin att omsluta hela dig, det är också renande av dina energier.
Denna meditation hade jag läst om och beslöt att prova. Efter det "pratade" mitt hjärtat med mig och berättade vad det tyckte om allt och alla högt och tydligt i veckor efteråt. Nu har det lugnat sig lite, men pratar ff ofta.
Sen kom Moder Jord till mig och sen änglarna, så det öppnade mig väldigt mycket och jag hade också stängt innan.
Kanske kan det vara en bra metod för dig också. Hjärtat är där allt sker, tror jag :)
Tillägg. Eftersom änglarna kom in när jag skulle svara på ditt inlägg så är det troligt att du är förbunden till dem, precis som jag, du kan prova att kalla på dem.
Jag är starkare förbunden med 3 st men känner av alla när jag kallar på dem.