Annons:
Etikettertarotspåkonsterorakel
Läst 1014 ggr
Ninatarot
2020-01-19 19:04

Gratis tarotläggning

Hej! Jag har precis blivit medlem här och ej hunnit/är för ivrig för att lägga upp bild och diverse info om mig själv, men ska fixa det så småningom. Nu är saken att jag spår i tarot. Har sedan barnsben varit klarsynt och upplevt såkallade dejavuer där jag även får en känsla av vad som kommer hända- och - det har ALLTID stämt överens. Jag har en sån stark intuition att jag ibland blir rädd. Jag undrar om någon vill bli gratis spådd av mig, jag har massor av kortlekar jag använder mig av men även tolkar jag via bilder och intuitivt. Är 28 år gammal och hållit på med detta ett bra tag, men jag behöver öva på mer än bara vänner och familj. 

 Skriv gärna förnamn och ev mailadress om du vill så kan jag skicka readingen direkt dit eller alt om du vill ha den offentlig här på forumet. Jag spår ej i sjukdomar, död eller plötsligt obehagliga händelser men ni kommer få den vägledning som behövs för att bli säkra på er själva och beslut. Jag har olika läggningar som kan vara både längre och kortare. Svarar inte på direkta ja eller nej frågor men formulera gärna annorlunda så får ni ett mer konkret ” ja eller nej ” svar iallafall. Och som sagt - jag övar och har inte certifikat i mediumskap men däremot har mycket stämt överens där jag tidigare har spått vänner och familj. Mvh Nina :)

Annons:
JRSN
2020-01-19 21:32
#1

Hej Ninatarot, välkommen! 🙂 Är inte själv så engagerad i tarot nuförtiden men var rätt aktiv för några år sedan. Sympatiskt att du erbjuder gratis läggningar! Det finns säkert någon här som kan vara intresserad. Lycka till! 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Ninatarot
2020-01-19 21:35
#2

Jag förstår det som att min tråd är låst? Förstår inte varför riktigt. Någon som vet vad som händer? Mvh Nina

Ninatarot
2020-01-19 21:40
#3

Och nu när jag ska svara JRSN så verkar det inte fungera. Ville tacka för ditt svar och respons på mitt inlägg :) Mvh Nina

JRSN
2020-01-19 21:54
#4

#3 Ibland när man klickar på 'Publicera' så kan det dröja något innan inlägget kommer in. Vet inte riktigt varför men det är i regel tillfälligt. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Sabah
2020-01-20 13:15
#5

Det har varit mycket krångel ett tag nu, att man inte kunnat logga in, kommentera i trådar och liknande. Beror tydligen på att de håller på att uppdatera iFokus, med andra ord en tillfällig fas! Vi får hålla ut, det blir snart bättre! 🙂


💖🧡💛💚💙💜

Ninatarot
2020-01-20 14:07
#6

Jaha okej :) För vad jag förstod det som så blev mitt inlägg på ”tarot” borttaget pga regelfel. Eller jag förstod inte riktigt men det jag hängde med på var att jag ej fick göra privata readings sålänge det inte gällde att skicka PM. Men då vet jag :) tack!

Annons:
NiklasTyreso
2020-01-20 21:56
#7

Generöst att ge gratis tarotläggningar. Eftersom du tränar dig så tycker jag att du ska ställa som krav att få feedback ex efter tre månader eller ett år. Personen kan ex maila svar på några frågor. Ex vad stämde/stämde ej i personbeskrivningar? Stämde/stämde inte i livssituation? Vad stämde/stämde inte rörande personens historia bakåt i livet? Har något av förutsägelserna om personens framtid börjat inträffa? Har tarotläggningen påverkat personlig utveckling och i så fall hur?

Ninatarot
2020-01-21 06:42
#8

Ja det skulle självklart vara kul och det är just feedback jag behöver men jag vågar inte sätta det som ”krav” tror jag 🤭 Men en tjej sa att hon skulle uppdatera mig inom några månader så jag ska nog få in det i beskrivningen, att man gärna får lämna ett par ord så att jag vet om jag är ute och cyklar eller ej hehe. Tack för din kommentar 😊

Ninatarot
2020-01-23 14:41
#9

-NiklasTyreso Jag har funderat kring det du skrev ang att jag bör begära någon form utav feedback vid gratis readings och jag tänkte först att ”äsch det går nog ändå” hehe men du har helt rätt i det och nu är det så att jag försökt ändra detta i tråden ( skrivit in det ) men det verkar inte fungera. Jag har även skrivit in det i min personliga beskrivning så jag hoppas det syns där. Så för den som vill ha en reading av mig ( självklart kan jag inte garantera 100% rätta svar, men jag försöker så gott jag kan och det finns anledningar till att jag gör detta 😊 för att jag vet att jag är medial ) så skulle jag verkligen uppskatta feedback. Annars vet jag inte om jag ska försöka mig på fler readings eller lägga ner helt och hållet. Tack 🙏

Ninatarot
2020-01-29 07:17
#10

Har haft ganska många förfrågningar nu och jag tycker det är så kul! Tack för all feedback och positiv respons samt att ni är ärliga. Det betyder mycket för mig! Är det någon annan som vill ha en reading så finns det plats och vill man ha svar på frågor så ser jag helst att det är kring 3 st åt gången, annars blir det väldigt luddigt och svårt att skilja på allting. Till er som vill ha en gratis reading så vill jag gärna ha någon form utav återkoppling så att jag vet hur det har gått, annars känns det lite meningslöst. Vill att det ska bli bra för er också givetvis och att ni känner att ni fått ut något av svaren 😊 Stor kram / Nina

Upp till toppen
Annons: