Annons:
Etiketterandaränglarparanormaltvisioner
Läst 683 ggr
Diana_Melbourne
2019-11-02 07:25

Tydliga visioner

Jag har fått rådet att be om beskydd när jag ”kopplar upp mig” mot andevärldarna. Det gör jag också nu. Tidigt i morse fick jag en av de tydligaste visionerna på länge; en oljemålning i tidstypisk stil som hade Adolf Hitler som motiv. Klädd i uniform, i skenet av en brasa. På kinden hade han ett genomskinligt spelkort fastsatt, i hög valör och förmodligen hjärter nio eller tio. Det här skrämde mig mycket. Varför Hitler? Trots att jag bett om beskydd? Detta var alltså inte en dröm utan en vision jag fick vid fullt medvetande. Någon som kan tolka/förklara/lugna?

  • Redigerat 2020-09-15 10:53 av JRSN
Annons:
JRSN
2019-11-02 08:41
#1

#0 Den här visionen verkar ha väldigt stark symbolism i sig. Inte så mycket ett hot utan kanske mer en varning om förtryck eller auktoritativa personer i ditt liv. Om det var hjärter nio som visades så kan det vara en uppmaning att inte oroa sig för mycket över vad andra tänker och tycker. Du kan behöva öva urskillningsförmågan och lista ut vad som är viktigt och oviktigt i livet. Att välja den 'högre vägen'.

Nu är jag inte jätteskicklig i kortsymbolik men någon annan kanske kan det där med symbolik i den vanliga kortleken. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
2019-11-02 09:09
#2

Tack för klargörande svar. Tolkningen är klockren och en mycket stark och tydlig vägledning för mig. Är du ett orakel JRSN? 🙏🏼🍁

JRSN
2019-11-02 09:14
#3

#2 Nej inget orakel men intresserad av symbolik m.m. 😃

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: