Gudomliga upplevelser
đVill berĂ€tta om tvĂ„ "gudomliga" upplevelser.
Uppe pÄ ett litet berg i Göteborg, ligger det en trojenborg, en forntida labyrint. Jag satt dÀr uppe för mig sjÀlv och mediterade. DÄ sÄg jag för min inre syn att i mitten av labyrinten stod det en pÄle och framför den en vÀldigt vacker kvinna helt vitklÀdd, en vit klÀnning. Hon stod med armarna uppstrÀckta och runt om henne i labyrinten, sÄ stod det fullt med mÀn och kvinnor, vÀnda mot henne och Àven de med armarna uppstrÀckta och böjde sig fram och tillbaka och emellanÄt var det som en dans. Det var precis som om dom dyrkade kvinnan i mitten!
Ett par dagar senare sĂ„ gick jag till det lokala biblioteket för att lĂ€sa mer om trojenborgen och döm om min förvĂ„ning nĂ€r det stod likadant som jag hade sett uppe pĂ„ bergetđź Det jag sĂ„g, var en forntida ritual. En ritual för att hĂ€lsa vĂ„ren vĂ€lkommen och i mitten av labyrinten stod vĂ„rbruden, som symbol för fruktsamheten och vĂ„rens ankomst. Hon var som en gudinna. Detta visste jag inte om innan jag lĂ€ste det!
----------------------------------------------------------------------------------
En gÄng nÀr jag jobbade i en secondhand-affÀr, sÄ var jag inne i en djup svacka i livet. Hade precis blivit dumpad av en flickvÀn + en massa andra bekymmer. Jag stod dÀr och jobbade och började att grÄta. Jag bröt ihop av sorg helt enkelt, sÄ jag sprang ut och satte mig för att fÄ vara sjÀlv en stund och röka en cigarett.
DÄ plötsligt sÄg jag bilden av Jesus framför mig. AlltsÄ en medial, inre syn. Han sade inget och rörde sig inte, men det jag sÄg gav mig sÄn vÀrme, tröst och styrka att jag genast mÄdde bÀttre igen (iaf för ett par dagar)
Jag Ă€r egentligen inte en religiös mĂ€nniska, men det jag sĂ„g gav iaf en otrolig tröstđ
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbĂ„gsro - peut ĂȘtre?"
"VÀrlden skulle mÄ bra med lite mer
VĂ€rmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
#0 HĂ€ftiga berĂ€ttelser, Ghosthunter! Kul att fĂ„ en levande beskrivning av hur det kunde gĂ„ till dĂ€r i labyrinten. Den vĂ„rritualen kĂ€nde jag inte till. Fantastiskt ocksĂ„ att ha fĂ„tt en personlig hĂ€lsning frĂ„n Jesus, sĂ€kert inte sĂ„ mĂ„nga förunnat! đ
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ
SajtvĂ€rd: Andar, Ănglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
Ja, bÄda upplevelserna var otroligt starka, men pÄ lite olika sÀtt.
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbĂ„gsro - peut ĂȘtre?"
"VÀrlden skulle mÄ bra med lite mer
VĂ€rmland"
"Don't be normal, stay paranormal"