Annons:
Etiketterparanormaltöversinnligtmagi
Läst 1282 ggr
Huygens
6/22/19, 8:02 PM

Merkel skakar kraftigt

Merkel skakade kraftigt vid en militär ceremoni för några dagar sedan. Uttorkning, hetslag, Parkinson, feber, rymdödlan som försöker bryta sej ut eller något annat? (YT/SUN, 2019-06-18, 2 min)

Annons:
JRSN
6/22/19, 11:23 PM
#1

#0 Märkligt, ser inte riktigt ut som Parkinsons. Tror nog inte på rymdödlan heller 😉 utan kanske snarare på lågt blodsocker. Värmen spelade nog in förstås.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Farwuq
6/23/19, 5:15 AM
#2

Det kan finnas massor av anledningar till att hon skakade.
Hon kan vara trött och sliten, Merkel är pensionsmässig och har troligen inte den orken hon tidigare haft kvar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Andeljus]
6/23/19, 5:28 AM
#3

Hon gick ut med förklaring och det berodde på

uttorkning  inget konstigare än så och nåt vi alla drabbas av i värmen och kan må väldigt konstigt av samt skaka.

https://www.aftonbladet.se/tv/a/289595/merkels-lugnande-ord-efter-otacka-tv-bilderna

Huygens
6/23/19, 11:47 AM
#4

En läkare (?) i en betalartikel i The Telegraph var tveksam till om det var vätskebrist, inte riktigt det symptomet. Jag kan tänka mej att det var något annat, allt från en känslomässig reaktion till att hon blev bestrålad med 5G-strålning, någon i NATO-högkvarteret tryckte på fel knapp, ett trasigt MKULTRA-implantat eller en misslyckad Illuminatiritual.

Det märkliga är att Ukrainas president inte alls reagerar på att hon ser ut att kunna falla samman vilket ögonblick som helst.

JRSN
6/23/19, 4:46 PM
#5

#4 Ja, lite konstigt att Ukrainas president inte såg att hon mådde dåligt och frågade lite artigt om det var något han kunde göra. 🤔

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Huygens
6/23/19, 5:29 PM
#6

Det är också märkligt att senare när hon går iväg, syns inte ett spår av skakningarna, "vätskebristen" verkar som bortblåst.

Ukrainas president är mindre än Merkel. Kanske skrämdes han av att försöka fånga upp henne ifall hon föll rakt framåt. Hamnar han underst på marken och fungerar som krockkudde, riskerar han att framstå som en löjlig figur.

Eller så visste Ukrainas president vad skakningarna berodde på och kunde ignorera situationen. När "roboten" (hybriden?) sedan börjar gå framåt, återställdes dom mekaniska funktionerna och allt såg ut att vara bra. Det är ju bara några dagar sedan som Bilderberggruppen haft sitt möte och resultatet kan på något sätt ha påverkat Merkel.

Dessutom kan musiken (instrumenten?) i sej ha fungerat som en MKULTRA-trigger. När musiken byts till annan melodi, kan hon bryta sej ur kontrollen och återgå till det normala.

Annons:
[Andeljus]
6/23/19, 5:48 PM
#7

**#6 Eller så visste Ukrainas president vad skakningarna berodde på och kunde ignorera situationen. När "roboten" (hybriden?) sedan börjar gå framåt, återställdes dom mekaniska funktionerna och allt såg ut att vara bra. Det är ju bara några dagar sedan som Bilderberggruppen haft sitt möte och resultatet kan på något sätt ha påverkat Merkel. 
**

Dessutom kan musiken (instrumenten?) i sej ha fungerat som en MKULTRA-trigger. När musiken byts till annan melodi, kan hon bryta sej ur kontrollen och återgå till det normala.

Hugens nu får du faktiskt ge dig och jag hoppas at du inte försöker här som du gjort på Lika Villkor förstör sajten med ödlor och politik för andlighet och politik går inte ihop 😕

JRSN
6/23/19, 6:13 PM
#8

#6 Jag är nog böjd att hålla med Andeljus här. Min tröskel är rätt hög men om inläggen blir för 'spacade' så gynnar det inte någon. Jag hoppas att gruppen 'Övrigt (Off topic)' inte missbrukas för då måste jag dessvärre ta bort den. ☀️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Maghan70
6/25/19, 5:49 PM
#9

Jag kan få liknande skakningar ifall jag står för länge eller fel, för jag har ryggfel och  nervrötter i kläm i ryggen. I ett speciellt läge så börjar jag "darra"

Huygens
6/28/19, 12:25 PM
#10

Merkel skakade igen och kommentarerna på nätet lutar åt att hon drabbats av samma sak som Hillary Clinton; kuru, efter för många Frimurarritualer centrerade runt Spirit Cooking. (YT/DailyMail, 2019-06-28, 2 min)

Ghosthunter
6/29/19, 3:32 PM
#11

Skulle inte detta vara en sajt om övernaturligt? Skakningar pga sjukdomstillstånd, bakfylla eller kanske överansträngning, ser jag inte som något övernaturligt. Jag hänvisar till "Fråga doktorn"!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

JRSN
6/29/19, 4:34 PM
#12

#11 Mitt fel, delvis. Jag lade till en grupp; 'Övrigt (Off topic). Vet inte om jag ska behålla den eller ta bort den… 🤦‍♂️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Ghosthunter
6/29/19, 5:03 PM
#13

Hoppsan…tänkte inte på att den låg i kategorin Offtopic….ja, då är det en annan sak….då får jag be om ursäkt!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[Andeljus]
6/29/19, 5:55 PM
#14

#11 Skulle inte detta vara en sajt om övernaturligt? Skakningar pga sjukdomstillstånd, bakfylla eller kanske överansträngning, ser jag inte som något övernaturligt. Jag hänvisar till "Fråga doktorn"!

Jag tänkte samma sak som dig GH 😎 nåja man kan ändra sig men störd blir jag av konspirationsteorier för dom om några väcker onda makter och tankar något vi bör avhålla oss från om vi vill leva ett andligt rent liv.

Ghosthunter
6/29/19, 6:02 PM
#15

#14 Nja, själv tror jag på en del konspirationsteorier, men inte allt och speciellt inte bara för att någon skakar.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

JRSN
6/29/19, 6:24 PM
#16

#13 Behövs ingen ursäkt, Ghosthunter. Men det blir troligen så att 'Offtopic' får stryka på foten. Istället lägger jag nog in en annan grupp, som har rätt så stor frihet. Ska fundera lite på det och återkommer. 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
6/29/19, 7:29 PM
#17

Jag prövar att göra så här: Gruppen Övrigt (Off topic) ersätts av gruppen 'Paranormalt'. Det är en allmänt hållen grupp men fortfarande inom huvudsajtens generella område. Vi får se hur det fungerar.

Nu får Merkel vila sig efter skakningarna; tråden låses. ☀️

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: