Demonisk upptrappning
Nyligen har den demoniska aktiviteten trappats upp ett snäpp. I det här fallet handlar det inte om individuella attacker utan en generell försämring av 'måendet' i det kollektiva fältet, eller hur man skall uttrycka det. Effekten kan ha att göra med demonsläktets indirekta påverkan av elektromagnetiska stationer och master. Demonerna driver så att säga på utvecklingen av elektroniken på olika områden; bredband, mobilnät, militära aktiviteter samt utrustning som har förlagts till rymden. Summan av allt detta innebär i praktiken att depressioner kommer att öka hos människor, särskilt de som normalt är känsliga är utsatta.
Hur skall man bemöta den här destruktiva vågen? Det är svårt att svara på men i allmänna termer handlar det (som vanligt) om att vistas mer i naturen. Jordning är bra (gå barfota i gräset) samt om möjligt samlas i grupper, fika och ha trevligt. Att lyssna på levande musik, se på standup comedy samt utöva andra aktiviteter som får en att skratta är mycket helande. Alla kulturella områden kan anses ha en god effekt på demonsfärens destruktiva inflytande. Det är en mycket utsatt tid vi lever i.
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
- Redigerat 2023-08-16 13:48 av JRSN
vad har du för bevis och undersökningar som styrker det du skriver? vart har du fått reda på det? av vem och vilka?
#1: Jag gillar inte din ton här. Jag kan skriva vad jag vill, i synnerhet eftersom jag är admin här på Andar, Änglar & Demoner. Jag behöver inte leda någonting i bevis, detta är ingen rättegång och jag är inte anklagad. Här håller vi en hyfsad ton och resonerar oss fram till självupplevda slutsatser.
……………………………………
#1: du är otrevlig, jag frågar för jag vill veta mer o ta reda på så jag behöver veta källor, är inte det minsta otrevlig, fattar inte att du går
i försvarsmode när jag inte attakerat dig, suck
#3: Varför kan du inte bara acceptera mina erfarenheter som de är? Källan är ju mig själv och mina livsupplevelser. Är det sämre än andra källor?
Ja, jag är lite känslig på den punkten när bevis avkrävs. Läs gärna reglerna för sajten under rubriken: 'Om sajten'. Där står bland annat;
~Användare som avkräver bevis av andra i olika frågor riskerar uteslutning och att inlägget omedelbart tas bort.
……………………………………
#3: gör precis som du vill, kan du inte ta kritik och frågor så får det vara, tack o hejdå
#5: Välkommen tillbaka med konstruktiv kritik och uppriktiga frågor när du förstår att föra dig bättre i en konversation.
……………………………………
Att acceptera andras erfarenheter och att ta dem för vad de är, det är en grundpelare i vanlig social samvaro.
Man lyssnar på sin medmänniska och delar man inte deras uppfattning räcker det med att säga "jag ser på saken på ett annat sätt".
Det är som med politik. möter man en äkta "gråsosse", så lyssnar man men sedan låter man dem vara.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#7: Kloka ord, Farwuq! Jag tror jag kan lyssna rätt fördomsfritt till andra. Men ibland, skall erkännas, så 'triggar' jag på vissa upplägg. Speciellt när en del vill att jag, på ögonblicket, skall leverera absoluta fakta på ett silverfat. Föredrar en resonerande konversation som, efterhand, leder fram till gemensamma slutsatser.
……………………………………
Ligger mycket i det. En resonerande konversation är ofta berikande för alla (de flesta) antingen man kommer fram till något eller inte.
Att bara kräva bättre länkar och absoluta svar, det passar inte till alla frågor och det ger inget till resonemang och förståelse. Inte heller kunskap.
Allt går inte att slå fast, nu och för alltid.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Att hela tiden tjafsa om länkar och bevis, det är väldigt lätt, det klarar vilket dumhuvud som helst.
Det är bättre att själv visa källor på att det första inlägget, det som man ifrågasätter, saknade validitet.
Annars kan man tiga stilla, teser ska motbevisas.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland