Annons:
Etiketterdemonerspökengengångare
Läst 51 ggr
Mandra
2023-03-15, 09:04

Spökdemon

Jag undrar om det är någon som stött på en spökdemon någon gång?
Spökdemon är mitt eget ord - men det är en död människa (spöke) som blivit attackerad av något som jag kallar för De Lägsta (en form av pyttesmå demoner, ungefär som virus).

Spökdemoner är väldigt otäcka. De sätter sig som en ryggsäck på en levande människa. Dess enda syfte är att ta död på människan. Vilket den för det mesta lyckas med. Det går inte att överleva mer än max 4 år med en spökdemon på ryggen.

När personen dör så flyttar spökdemonen på sig till den människa som kommer först till den avlidne.
Dom är inte så vanliga. Jag har väl stött på ca 4-5 stycken under alla år.

Annons:
JRSN
2023-03-15, 10:45

#0: Nej, har inte stött på den form av demon som du beskriver. Däremot så har jag kommit i kontakt med 'demonandar', eller vad man skall kalla dem. Det är jordbundna andar som är besatta av en eller fler demoner. De kan terrorisera jordbundna andar och hålla dem kvar i 'mellantillståndet', så att de inte kan nå befrielsen i 'ljuset'. Värst tycks vara de som i livet var präster av olika slag, kanske beror det på att de har religiösa vanföreställningar som de för över på andra.

Det verkar även finnas en form av 'hon-demon', ungefär som bidrottningen i ett bisamhälle. Demonhonan antas vara större än de manliga och det är hon som producerar de små demonynglen. Mannens uppgift här är att samla in känsloenergi som överförs till honan. Kanske är det därför man oftast råkar på manliga demoner som attackerar. Visuellt så ser de ut som taniga djävulsfigurer, ofta med horn och hela attiraljen. Råkar man på en hon-demon så kan det gå riktigt illa. Det är då man blir helt 'dränerad' på känsloenergi. Ofta tar det hela 2-3 dagar innan man någorlunda är sig själv igen.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Mandra
2023-03-15, 11:03

#1: tack för info. har inte stött på sådana.

Cri-62
2023-03-20, 12:38
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

#0: Tack för beskrivning. Jag känner på några människor som har mörka inne i kroppen. Men inte visste att det tar max 4 år.

Förr i tiden gick människorna i kyrkorna och tacka alla änglarna rensar dom människorna under tiden de var i kyrkorna. Men idag går nästan ingen till kyrkorna.

Det förvånar mig inte att många människor speciellt i Sverige som drabbar av cancer. Det är väldigt många som är skeptiker. I Sverige ligger 3:e plats i världen som inte tror på andarna. Väldigt tråkigt.

Dom människorna behöver hjälp med att få "ljuset" som finns bara 3 ställe i Sverige.
Lund, Göteborg och Stockholm. Det är japanskt ljus som strålar genom handens flatan som typ "healing" direkt till själen (inne i kroppen) så att själen blir ljusare och ljusare. Man ska göra detta varje vecka.

I Sverige behöver utöka andligt kirurgi som kan rensa även ur människors kroppen.

Upp till toppen
Annons: