Annons:
Etiketterparanormalttidig-historiautomjordingaruråldrig-skriftjättar
Läst 34 ggr
JRSN
2022-12-03 22:19

Giganter försatta i djup dvala


Den här videon påstås vara från 2015 men lär ha fler år på nacken än så. Vid ett första påseende kan man misstänka en förfalskning. Många detaljer ger dock uttryck för att det kan vara ett äkta fynd. Mannen i 'graven' ser ut att vara mycket storväxt, även om referenspunkter saknas. Videon är dessvärre också av dålig kvalitet. När jag först såg videon, för flera år sedan, fanns även andra kortare videor. En av dessa visade hur en forskare 'nöp' mannen i överarmen, armen var då mjuk och följsam. Är det vi ser en effekt av 'kryosömn' som vår vetenskap ännu inte kan överblicka?

Då, första gången jag såg detta fynd, fanns referenser till den episke Kung Gilgamesh från det Sumeriska riket, dessa uppgifter finner jag inte nu. Är denne kung och flera av hans följeslagare 'bundna i tiden', kanske för att vakna upp vid en viss tidpunkt? När kungen och hans folk förlorade det stora kriget så blev straffet för revolten högt. Vad handlade då denna folkresning om? Troligen var det ett försök av folket att ena sig och bygga upp en gemensam plattform för deras rike. Försöket slogs dock ner rätt brutalt och folket skingrades i jordens alla väderstreck, även språket 'förbistrades'.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: