Annons:
Etiketterrymdenutomjordingarastronomialiens
Läst 58 ggr
JRSN
2022-10-06 19:27

Mystiskt ljusfenomen i Frankrike

https://twitter.com/i/status/1577648048624345089


Vad var detta för ljuspunkt? Ser först ut som Jupiter men ändå inte. Månen kan det knappast vara. Sen framträder ytterligare en ljuspunkt nere till höger som efter en stund delar sig i två. Ett moderskepp med tillhörande Ufo's? Spännande i alla fall!

Videon på Twitter är från den 5/10.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 2022-10-06 19:28 av JRSN
Annons:
Magi-cat
2022-10-06 19:59
#1

Vilket väderstreck var det?

Kan det inte vara en raketuppskjutning (igen)?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

JRSN
2022-10-06 20:59
#2

#1: Ingen aning om väderstreck, min franska är inte vad den borde. Kan ju vara en raket men rörelsen tycks lite långsam och irrationell. Men rymden är i och för sig proppfull med satelliter och allmänt skräp.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Vargnatt.]
2022-10-07 12:23
#3

Spännande men väldigt svårt att avgöra bara genom film och ofta krävs det att man själv är på plats och får en bättre uppfattning.

Raket tror jag inte dom sticker ju i all världens fart det gör inte det här sen är det idag så trist med allt skit som skickats upp som satelliter och allt rymdskräp sen förr var det lite annat innan människan lortade ner vår rymd.

Spännande är det i alla fall och förhoppningsvis är det någon av våra vänner där ute som gör ett besök 😎

JRSN
2022-10-07 22:11
#4

#3: Det har ju aviserats, från olika håll, att Ufo's skall bli mer frekventa på himlen den här hösten. Kanske är det så men man får nog komma ihåg att även jordiska intressenter har 'knäckt teknologin' och själva är ute och flyger med dessa speciella farkoster. Man får hoppas 'de goda' håller 'de onda' i schack!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Sabah
2022-10-12 06:00
#5

Det såg verkligen speciellt ut! 🌟🪐


💖🧡💛💚💙💜

Upp till toppen
Annons: