Annons:
Etiketterdemoneränglarparadigmskiftenrymdennibiruutomjordingarhybrider
Läst 182 ggr
JRSN
2/20/21, 4:40 PM

Reptilagendan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det verkar vara en väldigt vanlig uppfattning bland New Age-media att det existerar en utomjordisk ras av reptiler som, enligt uppgift, är mycket aggressiva och fientliga. Jag betvivlar inte att ett sådant folkslag existerar, tvärtom tror jag det är dessa som är initiativtagarna till skapelsen av den mänskliga rasen. Men att de skulle vara opålitliga och farliga tror jag är en missuppfattning.

Ett illasinnat rykte

Ryktet om de krigiska reptilerna är oerhört utbrett på jorden, frågan är varför? Man skulle förstås kunna tänka sig att de verkligen är en bestialisk ras som begår fasansfulla illdåd men några rent påtagliga bevis för detta står knappast att finna, allt bygger som sagt på rykten samt några mediala personers kanaliseringar i ämnet. Finns det alternativa förklaringar till fenomenet? Det som jag direkt tänker på är förstås den osynliga rasen av 'demoner'. När det kommer till demoner så tycks det mycket vanligt att de uppfattas såsom onda 'djävulsfigurer', som enkelt kan förväxlas med reptiler.

Folket från ANU

Vad skulle demonerna ha att vinna på att kasta skulden på reptilrasen? Väldigt mycket; människan är, av allt att döma, genetiskt framställd av reptilrasen. Denna ras tros samexistera med en helt annan art av människoliknande väsen. Denna ras, 'Anu', förmodas residera på en av stjärnan Nibirus sju planeter, vars namn är detsamma; ANU. Nibiru är gravitationellt sammanbunden med vår sol och ses återkomma med en period om ca. 3600 år. Folkslaget 'Anu' är mer avancerade än människan, de kallas för 'änglaväsen'. Förr eller senare återvänder de till jorden, där de har levt långt innan människan fanns till. Demonernas plan är att locka människan att gå i strid mot de som en gång skapade henne.

Begreppet 'hamnskifte'

Reptiler påstås vara s.k. 'hamnskiftare' (shapeshifters), dvs de kan på viljans bud förändra sin gestaltning. Eller vänta nu, är det inte i själva verket demoner som är hamnskiftare! Det verkar faktiskt mer troligt. Reptiler förväntas vara helt fysiska väsen och de har följaktligen avbildats som mycket påtagliga varelser. De har också påträffats i gravar med sina skelettdelar intakta, även om revbenen var lokaliserade i cirkel, som hos en orm! Röntgenbilder kunde också avslöja att en av kropparna i magpartiet innehöll - ägg! Reptilerna var inte däggdjur, de lade ägg som reptiler gör.

Att byta perspektiv

Gå inte på demonernas agenda! De avser att med robotrasen 'De Grå' samt en hybridras (en blandning mellan människa och de grå) ta över planeten jorden och göra den till ett 'teknokratiskt samhälle'. Därav den massiva propagandan som människan nu utsätts för. Vi påverkas omedvetet till att inordna oss i ett datasamhälle där gränsen mellan människa och maskin har suddats ut. Många lockas av detta men inser inte att individualiteten då går förlorad. I demonernas värld finns inga individer längre, endast ett kollektiv som lyder ledaren. När de äkta reptilerna dyker upp igen så är de inte våra fiender. Det gäller att vara slug som en räv och kunna urskilja vilka som är våra verkliga vänner.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 2/20/21, 4:41 PM av JRSN
Annons:
Tessez
2/21/21, 6:21 PM
#1

Jag kom och tänka på en bibelvers.
For many will come in my name, claiming, 'I am the Messiah,' and will deceive many.

Jag är inte förvånad att det dyker upp nya att sätt att tolka och se på sig själv, universum och andlighet.

Så länge människan finns kommer vi att söka efter nya insikter och förklaringar. Vad som är rätt och fel är inte min sak att bedöma
Jag känner mig personligen inte hotad av utomjordiska reptiler eller demoner :)

Magic is all around, you just have to believe!

JRSN
2/21/21, 8:41 PM
#2

#1: Hej Tesse, kul att du hittat hit! Ja, många tolkningar blir det ju, man får väl hitta den som man känner sig bekväm med. Vad gäller reptiler är jag kanske lite förvånad att så många 'vittnar' om dem. Personligen tror jag förstås att det är demoner som 'agerar reptiler', själva vill de inte bli sedda utan agera bakom kulisserna. Bra att du inte har problem med demoner, de som är utsatta kan ha det lite besvärligt, minst sagt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
2/24/21, 1:12 PM
#3

Jag kan personligen inte säkert skilja dessa åt om jag ser en människa med en sådan energi och jag har ju själv ingen erfarenhet av aliens.

Men jag vill tillägga att jag har hört under en längre tid att ljusa krafter mobiliserar för att lyfta mänskligheten till en högre dimension. Men jag har fått till mig på egen hand att även den mörka sidan mobiliserar för att möta detta.
Inget konstigt med det, tänker jag, yin o yang, det är ju en balans som måste finnas. Alla olika sorters energi, mörkt och ljust och allt grått däremellan.
Alla väljer inte att ta till sig de ljusa energier som kommer, en del vill rent av hålla sig till andra sidan, medan många inte förmår att förändra sig utan stannar kvar där de är.

Jag säger återigen, jag tror att det bästa man kan göra är att fokusera på vad man VILL ha i sitt liv, punkt.
Jag tror att ju mer makt man ger andra sidan i tankar och energi desto mer energi ger man åt den sidan och desto mer drar man den till sig.

Jag tror på att fokusera på det man vill ha i sitt liv, som filmen The Secret säger. Jag tycker själv att jag har sett många bevis på att det stämmer :)

JRSN
2/24/21, 3:16 PM
#4

#3: Jag förmodar att du syftar på negativa energier i största allmänhet, om de nu är demoner eller något annat. Visst är det bra att fokuser på positiva mål, men i mitt fall hade jag inte det 'utrymmet', den valfriheten. Jag växte upp i en utsatt miljö och har levt med andliga attacker av olika slag. Jag blev tvungen att försvara mig med näbbar och klor för att hålla näsan över vattnet. Så artikeln är egentligen bara ännu ett försök att försöka få klarhet i det kaos som har rådit, för min del i alla fall. Dvs, varifrån kommer anfallen, vilka enheter är goda och vilka är onda. Nu är det mer stabilt, trots allt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

RandomNameGenerator
3/5/21, 9:36 AM
#5

" I demonernas värld finns inga individer längre, endast ett kollektiv som lyder ledaren."

Det håller jag verkligen med om. Demonkollektiv med en ledare, som radiostyrda delar samma medvetande nästan. Om ledaren får en tanke får alla demoner samma tanke. Så tänker jag om dem. Och det är oftast onda tankar, inte sådana tankar vi människor har.

JRSN
3/6/21, 7:52 AM
#6

#5: Ja exakt. Folk tänker inte på att en 'chippad befolkning' inte består av en samling individer längre. Det kan kanske låta lockande i början, att erhålla ett utökat tänkande och många sociala fördelar. Men medaljens baksida är förstås att individperspektivet försvinner, kvar finns bara ett deltagande i den kollektiva agendan.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: