Reaktion från 3D eller 5D?
Lorie berättar hur du kan välja att reagera ur ett 3D- eller 5D-perspektiv. Vi är nog mycket förankrade i 3D, men många har dom sista årtiondena fått allt större förmåga att se på världen och relatera till den ur 5D. Video 15 min.
Jorden Gaia, gjorde övergången i gränslandet mellan 3D och 5D runt år 1987. Det innebär att Gaia går successivt mot 5D och kan tydligen inte stoppas. Det är bara vi människor som behöver hänga på.
I en annan video nämnde Lorie att syntestiska modifieringar (av mörka krafter) på vår DNA kan skifta oss tillbaka och förankra oss i 3D i denna livstid. Hittar jag det videoklippet lägger jag det i ett inlägg.

- Redigerat 2021-01-09, 19:01 av JRSN
Om vi tittar på historien och mänsklighetens utveckling så var det ju inte alls allt bättre förr.
Jag ser nog tekniken som en förfinad prövning för dagens människor, ett nästa steg, just etik moral och frihet.
Jag tror att man inte ska lägga för mycket energi på att oroa sig över vad man inte vill ha, utan fokusera på vad man VILL ha.
Men för den skull ska man ju inte blunda, utan undvika det man inte vill ha. Men jag tror att det sämsta vi kan göra är att fokusera på vad vi inte vill ha, med all vår energi och uppmärksamhet.
The law of attraktion fungerar även på ett vetenskapligt plan.
Köper man en vit bil så ser man bara vita bilar överallt, för att ta en liknelse :)
- Redigerat 2021-01-11, 09:55 av skina