Annons:
Läst 241 ggr
bappelsin
10/6/20, 7:39 PM

Hjälp

För 2 veckor sen hände något som förstört psyket totalt, fick en out-of-body experience när jag satt i soffan, helt oförberedd.
Var i samma lägenhet som jag bor i men var små skillnader som t.ex dörrarna hade andra färger, badrummet var grönt istället för gult, t.om ena katten jag har såg, luktade och lät annorlunda. (återkommer till katten snart)
Har inget minne av vad jag gjorde i min jordsliga kropp, men enligt sambon satt jag mest i soffan och pratade om vardagssaker, men det jag kommer ihåg är att jag satt i badrummet i flera timmar och såg hur det var som virvlar där inne, och förstod tillslut att det troligen var spöken/energier/etc.

Efter jag suttit i badrummet i några timmar gick jag tillbaks till soffan och såg hur det var fler virvlar i vardagsrummet, som gjorde ''färg-spår'' eller vad man ska kalla det, dom som kändes mer negativa hade mörkare färger, typ blodröd/svart/etc, och dom positivare hade blå/vit/gul.
En låda med glödlampor ramlade ner från bokhyllan bara nån sekund efter jag såg en virvel sväva förbi där, sambon hörde det oxå.
Det kom in väldigt mycket negativa energier då vi bor i ett väldigt öppet, gammalt område, som är lite som en portal nästan.
Men iaf, märkte att det blev mer o mer som hände och då kom katten fram till mig i soffan, och märkte att hon såg annorlunda ut.. Samtidigt då hör jag hur det rosslar på det sätt min morfar gjorde mot slutet, och hela rummet blev blått och vitt, medans katten som var hos mig bara satt och kollade på mig och fick mig lugn.

Efter det så tog det ungefär en dag, när jag och sambon skulle sova, innan nåt hände igen..
Då så låg vi i sängen och hörde hur det lät ifrån soffan och vardagsrumsbordet (har säng i v.rum, inga katter där inne då), så sa åt sambon att tända lampa, han gjorde det, helt tyst. Sa åt han att släcka igen, och direkt han gjorde det började det låta igen…
Låter varje natt nu i hela rummet, ifrån garderoben och under sängen oxå, förutom om det är ljust.

Det är dom största händelserna senaste tiden, sen så rör gardinerna sig utan att fönstret är öppet, för mycket för att kunna vara drag ifrån fönstrena, ljus som fladdrar utan drag/vind, nånting går runt på vinden och vindstrappan, skuggor överallt…
Börjar bli väldigt påfrestande, om nån kan hjälpa på nåt sätt snälla säg till då det som är här lever på att man mår dåligt, mer info fås via pm
Tack på förhand för du orkat läsa

Annons:
JRSN
10/6/20, 10:55 PM
#1

#0: Hej, har allt detta börjat nyligen? Man får många tankar när man läser ditt brev. Du verkar vara väldigt mottaglig för andliga intryck. Att du ser din lägenhet fast med andra färger skulle kunna bero på att du plockar upp en 'variant' av din lägenhet. Det kan vara din lägenhets motsvarighet i andevärlden eller din lägenhet i en 'parallell dimension'. Enligt den sista idén så existerar oändligt många varianter av allt som finns. Det kan vara något sådant du ser.

Du har säkert rätt att det är som en portal där du bor, ett gammalt område med mycket minnen. Flera andar verkar vara närvarande men som det låter är även din morfar där. Kanske hjälper han till från andra sidan för att reda ut problemen, kanske i rollen av skyddsande. Det är väldigt gynnsamt om han är där, försök att bekräfta hans närvaro och etablera en kontakt om möjligt.

Spöken, jordbundna andar lever i andra energier än vi människor. Om man tänder lampor så störs deras värld, deras verklighetsuppfattning. Det är därför man talar om 'spöktimman', för då är det mörkt och jordbundna andar kan lättare röra sig och kommunicera.

Den starka aktiviteten tyder på att andevärlden vill bli uppmärksammad i något sammanhang. Det gäller att försöka lista ut vad det är de vill förmedla, då kommer också fenomenen att upphöra. Eventuellt är det någon ande som har 'fastnat' i en föreställning såsom ett spöke. Då kan man behöva hjälpa över den eller de till det vita ljuset, som är andra sidan. Men om ni inte känner er bekväma att försöka med det så pröva att kontakta ett medium som kan hjälpa till med processen. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Grävlingen
10/7/20, 9:22 PM
#2

Om du är säkert på att detta inte är ett psykiskt fenomen till vill säga externt och att din sambo kan bekräfta detta så har jag bara ett råd och det är att flytta.

JRSN
10/8/20, 11:30 AM
#3

#2: Så kan det ju förhålla sig. Men att flytta är ganska genomgripande. Man kanske borde kontakta ett medium först ändå?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
10/8/20, 2:46 PM
#4

Så du menar att du satt i soffan och pratade om vardagligt medan ditt medvetande var någon annanstans?
Häftigt isf, det har jag aldrig hört om. Utanför kroppenupplevelser när man ligger i sin säng har jag hört men aldrig att man sitter och pratar om dagligt under tiden. Det måste jag fundera lite kring.

Då måste du har en stark förmåga själv och kanske drar du rent av till dig energier som behöver hjälp, och vad coolt att få se energier i färger svepa över rummen. Jag kan se energier kring saker men inte svepa omkring i luften och tyvärr utan färg.

Det du kan börja med är ju att rena hemmet, jag vet inte hur mkt kunskap du har?
Finns det en portal där så skulle jag rekommendera att ta hjälp av en schaman, om du inte har erfarenhet av dem. De är kluriga som attan.

Lycka till :)

  • Redigerat 10/8/20, 2:50 PM av skina
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: