Annons:
Etiketterandaränglardemoner
Läst 476 ggr
bappelsin
2020-08-04 08:39

Dödsängel

För några år sedan (ca 3-4) så blev jag välsignad utav en präst då han sa att jag hade en dödsängel vid mig.

Mådde extremt dåligt den perioden men det släppte lite efter välsignelsen. (kan tillägga att jag inte är kristen men tror ändå på sådant)

Men nu, några år senare så känner jag av samma tomhet, har samma konstiga drömmar igen som jag hade då, väldigt mycket som känns konstigt här hemma osv.

Även hänt diverse saker här som gjort mig rätt så rädd, bland annat att duschdraperiet fick 3st revor med ca 2-3cm mellanrum och att en staty ramlade utav sig självt, som jag bara någon dag innan hade dubbelkollat så den stod stadigt vilket den gjorde.

Nu är min fråga, kan jag ha fått en dödsängel efter mig igen, eller är det något annat?? 
Mina 2 äldsta katter beter sig skumt ibland och kollar mot hörn av rummet och liknande och även betett sig som om nåt skrämde dom och dom inte vågat gå till vissa delar av lägenheten när dom blivit skrämda, som om något dom inte gillar är där.

All hjälp uppskattas!

Annons:
bappelsin
2020-08-04 08:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Här är bilder ifrån hur det såg ut från händelserna.

JRSN
2020-08-04 12:43
#2

#0 Hej! Närvaron av eller upplevelsen av en 'dödsängel' KAN symbolisera en förestående död, men oftast handlar det då om en symbolisk död, inte någon reell fysisk död. Händelsen symboliserar då en bortgång i ett tidigare liv, som man får uppleva igen, detta eftersom ens innevarande liv speglar flera tidigare liv. Om det är så kan en ny 'epok' i ens liv vara förestående.

Men vad gäller duschdraperiet och statyn som föll så tror jag inte detta är relaterat till episoden med dödsängeln. Det senare liknar mer klassiska spökerier, möjligen relaterat till en jordbunden ande. Det skulle också kunna vara 'tecken' från en eller flera bortgångna anhöriga. Dock tycks händelserna vara lite för våldsamma för att det skall stämma, en jordbunden ande verkar mer troligt.

Fundera också på om statyns identitet har någon symbolisk betydelse. Dvs, vad föreställde statyn när den var hel? Kan det finnas ett budskap där?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

skina
2020-08-04 13:06
#3

Min syn på dödsängeln är inte den samma som bibelns. Den vanligaste dödsängeln Azrael är en av mina närmaste änglar. Han bär jordens alla själar på sina axlar, det är en tung ängel som tog lite andan ur mig första gången han kom in.
Han skyddar oss mot negativa energier och hjälper vår själ att hitta rätt när vi har gått bort.
Han är mycket bra att tillkalla om man har svårt att sova eftersom det är en lugn stark o trygg ängel. Jag är lite av en själslig coach och det är väl därför han står mig lite närmare, han är den man tillkallar vid alla former av själslig nöd.

Om han finns med dig så ska du vara glad och han är med mig nu när jag skriver detta till dig också :)

http://ljusglimten.tarotguiderna.se/2017/08/04/arkeangel-azrael-nar-bor-du-kalla-pa-honom-och-hur-marker-du-av-hans-narvaro/

Upp till toppen
Annons: