Annons:
Etikettertarotspåkonsterorakel
Läst 645 ggr
Ninatarot
6/29/20, 6:17 PM

Generell tarot-avläsning för Juli månad

Hej! Här har jag gjort en generell månads läggning för Juli. Jag har känt in vilka energier som ligger i luften överlag och vad som möjligtvis kommer att ske. Detta är alltså generellt för er allihopa, så hela texten kommer kanske inte passa in på varje person men det finns budskap till er alla. Trevlig läsning! 😃 Till att börja med så kan jag känna in lite lurendrejerier. Kanske har vissa av er känt er lurade/bedragna av någon ni trodde er känna. För vissa av er har det hänt något väldigt omtumlande i april månad som en idag sitter kvar och gnager, och det har ej med Corona viruset att göra. Vissa känner jag kommer börja om på nytt med mycket. Det känns som det har varit mycket funderingar och frågor och även en del tankar kring ”om livet verkligen ska vara såhär” Observera att det jag skriver nu som sagt inte har med Corona att göra, för där förstår jag självklart att vi alla har våra känslor lite här och var. Någon kan möjligtvis få ett barn eller barnbarn, eventuellt ha någon nära anhörig som får barn. Men det beräknade födelsedatumet är i augusti så det blir en tidigare förlossning. Vissa av er kommer att bli erbjudna någon form utav belöning för hårt arbete. Kan också vara att ni klättrar upp ett steg arbetsmässigt. Jag känner att en del kommer att, som jag nämnde innan, ifrågasätta livets hjul lite grann och mycket möjligt bestämma er för att byta riktning. Detta har ni kanske tänkt på länge men bara skjutit upp det. Det känns som en månad där många kommer ta tag i saker som legat och dammat för länge. Den trötthet ni haft kommer att förtvina bort och många kommer orka ta tag i livet på nytt. Känner att många har tredje ögon på glänt som ni behöver öppna, men kontrollerat och inte för snabbt. Det känns som att vissa har försökt tvinga fram det lite, kanske pga brist på annat, och då har det inte riktigt blivit som ni velat. Det är en tid för förändring nu, för i slutet av Juli, ungefär runt 26e,27e,28e så kommer det att hända massvis med oväntade händelser för en del av er och detta innefattar att vistas mycket ute. Vilket kanske kan vara påfrestande för en del pga att man vant sig vid hemma-situationen som varit påtvingad för en del. 29e Juli , 16,45 kommer någon av er att gå igenom en transformation på ett spirituellt plan. Det känns som att någon har du funderingar på att fria till er kära, eller så är det mycket dagdrömmar om hur ni vill ha erat äktenskap. Kan också vara att många tänker tillbaka på hur det var när ni precis gift er. Känner mycket nostalgi. Väldigt mycket nostalgi. Jag tror att en person här är påväg att flytta och detta är pga ett erbjudande. Men det kan också vara så att ni väljer att lämna något bakom er och erbjudandet kan då vara en person som försöker få tillbaka er, men det tackar ni nej till för det är dags att gå vidare. För alla er som tänker gå vidare och funderar och klurar kring hur allt ska lösa sig, med vad det än kan vara, så är mitt råd att - ska ni gå en annan väg så är det hög tid att göra det denna månad. Vänta inte. Då kan vägen komma att bli försvårad. Jag ser en familj som har det lite kämpigt, en person är mycket sjuk och har varit det flera år tror jag. Det kan vara så att ni väntar på ett besked men jag kan se att det inte kommer komma något besked. Alltså inte på det viset ni trodde. För det finns inget besked. Det finns dock ett missförstånd. En missbedömning som ni kommer få klarhet i. Jag känner lättnad på den fronten. Ursäkta om jag är dålig på att förklara men mina tankar går mycket snabbare än vad jag hinner skriva. Men kontentan är att ni som väntat på besked, antingen i familjen jag nämnde ovan eller över huvudtaget så känns det, kan ju inte garantera, som att det inte finns något att oroa sig över eller ens fundera på. Kolla skräpposten i mailen förresten. Fick upp det helt plötsligt. Kan finnas något viktigt där för någon av er. Ser en mailadress som slutar på i eller o, kan vara ett s och finnas en 1a och en 5a med, eventuellt en 0a också. Någon kommer att ställa en person till svars här i mitten av månaden. Jag känner en viss typ av makt. Jag kan känna en rätt mild energi. Som att vissa av er har gått in i någon slags dvala och ligger och vilar ( vilar på ett psykiskt sätt ) Detta kommer det bli ändring på för er allihopa för det känns som ett litet wake up-call kommer att inträffa. Detta gäller även mig själv. Jag kan känna att någon som är högt uppsatt inom ett område kommer att rikta sin energi på helt andra saker. Ser också en visst typ av svartsjuka och iakttagande. Smygande och spioneri på något sätt. Eller så kan det vara så… att någon person här har något att erkänna och kommer att vara illa tvungen att göra det nu närmsta veckorna. Det kan handla om precis vad som helst. Att ni kanske känner att den ni utger er för att vara inte är äkta ( hoppas ni förstår mig rätt ) och att det uppstår en situation där ni tar tillfället i akt och lägger fram detta. Någon har en dotter som kan ha svårt med inre konflikter och känna sig totalt utbränd. Detta gör att det skapas en hjälplös känsla. En känsla av att sitta fast och inte kunna nå fram. Den här personen som mår dåligt kommer att bli healad känner jag. Från ovan. Men det krävs lite tålamod och en del planering. Kan känna att en resa väntar. I vilket fall så finns det hopp och det kommer att bli bättre. Detta gäller även er som läser detta och känner er träffade. Försök få bukt med magen. Får en känsla av att många känner sig uppblåsta som ballonger och detta pga inre stress. Jag kan se att någon är mycket avundsjuk på en vän/bekant som har det gott ställt och har glidit på en räkmacka senaste tiden. Men det känns som att den här personen inte alls har det så bra som det ser ut och eventuellt kommer att förlora något snart. Jag kan se två tvillingar, alltså inte stjärntecken utan syskontvillingar, kan också vara bara syskon. Ni kommer att bli vänner igen och prata gamla minnen. Något kommer att föra er samman. Sen ser jag att det finns en person som har planerat en ensam resa någonstans. Den här resan går ut på att ge något. Offra något. Det känns nästan som en typ av ritual. Och detta har varit efterlängtat men har skjutits upp pga dom svåra tider vi levt i. Resan kommer nog kanske inte bli av i Juli men den kommer att bli mer trolig att genomföra. Känner Sydamerika eller Afrika. Möjligtvis Spanien. Någon har också utövat någon form av magi hemma? Den här magin har mycket kraft i sig och har verkligen börjat gå i verk. Den känns som att den här magin har med karma att göra. Du som känner igen dig håller på att bli fri från en karmatisk situation och universum talar till dig. Jag kan känna att du har en enorm kraft inom dig, sån kraft att du nästan skulle kunna flytta objekt genom bara tanken. Men du har missbrukat den här gåvan lite ser det ut som.. och därför hamnat i en mindre rolig sits där du behövt använda magi för att bli av med det du upplever varit obehagligt. Eller så har du lockat till dig något under ett försök att göra en astral resa. Jag förstår om det låter luddigt och det är det också, men det jag vill komma till är att du bör förstå hur din kraft kan påverka allting omkring dig. Det här känns nästan övermäktigt. Alldeles för stort för lilla mig att förstå mig på. Men jag kan känna att, var lite försiktig, och lita på att du håller på att leva ut din karma för att kunna födas på nytt igen. Så det behövs ingen mer magi. Inte på det sättet iallafall. Du är omhändertagen och trygg. Jag tror att du kan få en sak att bli två. Alltså, det finns en förmåga att klona en viss typ av energi. Det kan vara fler som känner igen sig i vissa delar. Till dig som har förlorat en nära anhörig. Ta dig ut och fiska hör jag. Där kan du få svar på dina frågor. Ringarna på vattnet hjälper dig och molnen kommer ge dig budskap. Låt tårarna rinna och torka in på kinderna. Låt dig själv känna allt som finns inom dig. Låt hela känslan växa i kroppen. Du är inte känslan, du är du, och du kommer att må bra, du kommer att planera roliga saker framöver. Men du behöver sörja. Du kommer att få en annan kontakt med dina känslor och ha dom under kontroll. Sorgen kommer inte alltid kännas på det sättet den gör nu. Den lägger sig på ett fint sätt hos dig och du kommer kunna hantera den. Det känns som att någon har ett intresse av hästar, och det finns en häst här som kommer behöva extra uppsikt. Detta gäller endast om ni själva upplevt att den skulle vara sjuk annars kan ni bortse från detta. Ser att någon som börjat tänka på olika bak projekt bör ta tag i det nu, kolla olika möjligheter och försöka knyta kontakter. Det ser ljust ut. Faktiskt ser det ljust ut för många här gällande nya jobb och möjligheter. Vissa bör byta spår medan andra bör hålla hakan uppe och lita på att allt löser sig och allting har en mening. Skiter det sig, ja då är det inte meningen att det skulle vara på det sättet helt enkelt. Även om det inte känns så då. För er som ej arbetar alls ser jag en varm energi med mycket härliga skratt och påhitt. Något nytt för er alla alltså. För många av oss har tiden stått still ett tag. Men lita på att den börjar gå i rullning denna månad, och det med fart. Det gäller att hitta sin egen mening med livet. Och alla har en mening. Vi föddes av ett syfte och utan oss skulle världen inte vara komplett. Håll hakan uppe. Och glöm inte att skilja på dina och andras känslor. Spirituella människor får så mycket intryck av omgivningen att det kan vara svårt att veta vad som är vad. Lär dig att lita på dig själv. Gammal som ung, spelar ingen roll. Innerst inne har vi alla en inre röst som ständigt talar till oss. Det gäller bara att inte undvika den. Leta efter den istället. Ta hand om er allihopa❤️

Annons:
flocken
6/29/20, 6:55 PM
#1

Tack så mkt ❤️

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lussan20
6/29/20, 7:15 PM
#2

Hittade stora korn bla om tvillingarna, två var mina närmaste vänner. Vi råkade ut för kriminella och den ena förblev min trogne vän, hennes syster som tillhörde en församling där den kriminella var medlem svek mig. Det är nog 17 år sedan, men jag har börjat tänkt på henne, ljusa goda tankar och jag kom på mig med att genom hennes tvilling hälsa henne. Det kändes bra.Vi var som trillingar först.

Sonens hälsa, som oroar. så min lilla Ryska hund som inte varit på toa på snart 3dygn, en oro som mal. Jag är lite uppblåst och konstig efter Covit.

Vad jag vill veta är lite om min hund kommer att må bra hos oss och att magen rätar ut sig. Pratade med veterinär idag och fick tummen upp på hur jag gjort med maten, kan avvakta minst ett dygn minst till då hon annars är pigg. Men detta är ett åldersfenomen som dykt upp, jag har varit stadig och trygg, men nu oroar jag mig lätt, tack för mycket tankar. Kloka och intressanta! Sommarkram från Wonnalesan!🤗

JRSN
6/29/20, 7:25 PM
#3

#0 Mäktigt. Man kan känna igen sig i flera olika delar, om det nu gäller en själv eller andra, spelar kanske ingen roll. Det är mycket information så det känns som att det kan vara betydelsefullt att läsa om texten vid olika tillfällen.

Skönt att tröttheten kommer försvinna för den har varit mycket besvärlig, det har varit svårt att företa sig något. När jag läser texten får jag känslan av att saker och ting har legat i 'träda' ett halvt år men att det nu startar upp igen. Bibeln talar ju mycket om 'tider' och 'halva tider', vilket man möjligen kan tolka som år och halvår.

Det kan kännas lite 'mystiskt' att den här läggningen riktar sig till en 'allmänhet', som ju är väldigt många. Men rent konkret så är det en begränsad skara som läser dina texter varje månad och jag förmodar att det är till dessa du vänder dig.

Tack för att du ville ge dig in i det här intressanta projektet, det blir något att se fram emot! Och jag tror att man blir skickligare att tolka budskapen efterhand. 🏆

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Sabah
6/29/20, 8:25 PM
#4

Tack! ❤️ Det kan inte vara så lätt att skriva till så många, tycker att du skriver tydligt, det känns som att man förstår vad du menar, det känns inom en när det träffar en. Vissa saker vet man direkt, vissa får man vänta och se. Kram ❤️


💖🧡💛💚💙💜

Dioramabyggare
6/29/20, 11:42 PM
#5

Hallå Ninatarot!

Tre eller kanske fyra av "händelserna"/förändringarrna du beskrev i ditt inlägg ovan är direkt tillämpbara på min nuvarande eller förhoppningsvis blivande situation (jag väljer medvetet att inte skriva vilka det är jag tänker på, genom att jag ännu inte har "facit i hand").

Ninatarot
6/30/20, 7:35 PM
#6

#1- Hoppas allting är bra med dig ❤️❤️

Annons:
Ninatarot
6/30/20, 7:37 PM
#7

#2- Tack för din kommentar❤️ Jag kan kika lite på energierna kring din fina hund och magen också! Återkommer på pm ❤️🧚

Ninatarot
6/30/20, 7:46 PM
#8

#3- Tack själv, för att jag får göra det! Ska jobba lite mer på att tolka energierna och försöka få fram relevanta budskap som ni alla kan ha nytta av. Precis som du säger så är läsningen inriktad till ett visst antal människor, vars energier jag valt att känna in. Får se vad som kommer att hända 😊 Exakt, folk brukar återkoppla till mig flera veckor efteråt för att berätta om händelser jag beskrivit som faktiskt har inträffat hur icke troligt det än har låtit när jag först la fram budskapen. Så det är nog svårt att ta till sig allting och man får kanske läsa texten flera gånger. 🙏🧚😃

Ninatarot
6/30/20, 7:47 PM
#9

#4- Tack snälla för dina vänliga ord ❤️Kram

Ninatarot
6/30/20, 7:48 PM
#10

#5- Jasså, tack för att du berättar det😊 Spännande att se vad som händer 🧚🙏

flocken
6/30/20, 7:57 PM
#11

#6 njaa. Kunde varit bättre. Livet är tufft just nu

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Dioramabyggare
6/30/20, 10:22 PM
#12

#10: varsågod så mycket!

JRSN
7/4/20, 11:53 AM
#13

#0 Spännande med den där personliga transformationen som kommer att ske den 29:e juli exakt kl. 16.45! Hoppas att den personen vill berätta om det efteråt. 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Ninatarot
7/6/20, 8:49 AM
#14

#11- Oj 😥 Finns det något jag kan göra för dig?

Ninatarot
7/6/20, 8:53 AM
#15

#13- Ja! Det jag har en känsla av är att 16,45 ( runt det klockslaget ) är en viktig och avgörande tidpunkt. Efter det kommer något att ha hänt som fått en person att på något sätt transformeras på en märkbar nivå. Varför just 16,45 är för att jag sett det överallt, som synkroniseringar. Och det har inte med mig att göra. Så som du skriver, får person i fråga gärna återkoppla efter 😇

flocken
7/6/20, 9:53 AM
#16

#14 tror inte det. Men känner du av något får du gärna höra av dig privat

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

RandomNameGenerator
7/8/20, 9:53 AM
#17

någon som vill bli läst av mig. Jag har en tarot-kortlek. det är  erotiska motiv. Passar bäst för kärlekslivet 😂

JRSN
7/18/20, 7:47 AM
#18

#0 Tycker mig ha upplevt en tydlig 'träff' vad gäller syskonen som kommer samman igen (efter en lång tid) och pratar gamla minnen. Det blev en återförening igen, mot alla odds. Kul för dem, för det måste på något sätt varit jobbigt för båda parter.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Ninatarot
7/20/20, 5:11 PM
#19

#16- jag har legat efter lite i allt möjligt och därav mitt sena svar. Jag ska se om jag kan få fram något 😊🙏

Ninatarot
7/20/20, 5:15 PM
#20

#18- Vad roligt! Nästa månadsläsning så ska jag försöka mig på ett nytt sätt att känna in mina intuitioner. Har varit lite ringrostig senaste tiden och inte känt energin som jag brukar. Men nu börjar det vända och jag ser framemot att ge er allihopa budskap som är till nytta. Tack för att du skrev och berättade om syskonen.

Annons:
[Jorå]
7/21/20, 12:09 AM
#21

#20 kul att du gör detta ! Och tack för du gör detta !

Ninatarot
7/27/20, 8:24 AM
#22

#21- Tack själv, för att du läser 😊

Upp till toppen
Annons: