Annons:
Etiketterdrömmarandligtvisioner
Läst 742 ggr
Ministrumpan
2020-04-22 09:51

Hjälp kring ande/drömmar

Hej. Ny här. Vill ha lite input från folk som antagligen vet mer än mig. Vet inte om det blir rätt forum nu eller det går under drömmar, men ha överseende 😁 Min pappa dog i oktober och ungefär en gång i månaden drömmer jag om honom. I drömmarna vet både han och jag att han är död. Jag säger det varje gång och han svarar alltid likadant ”jag vet, men nu är jag här”. Är han här på besök eller är det bara en dröm kring något jag behöver bearbeta. Vad tror ni?

Annons:
Carmarino
2020-04-22 10:02
#1

Det låter absolut som om han är på besök.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

skina
2020-04-22 14:57
#2

Som jag ser det så skiljer man på spöken och andar, spöken är fast och lever kvar i den känslor de hade när de gick bort samt saker de var bundna till när de levde, t ex hus osv.
Andar har gått vidare, är harmoniska och bryr sig mest bara om sina nära och kära.
Oftast hälsar de bara på, men mår man väldigt dåligt så kan de komma oftare och ibland kan man hålla dem kvar genom sina egna känslor, särskilt om man känner sig ensam och övergiven. Då kan man behöva säga åt dem att "jag klarar mig", du behöver inte stanna här. Men oftast löser det sig med tiden ändå.

Vi är mera öppna i drömmen, det är därför de oftast hälsar på oss då. Eftersom han säger att han vet att han är död så tror jag inte att han är ett spöke, alltså är inte fast kvar här.
Så det är bara att vara glad åt besöket :)

JRSN
2020-04-22 18:02
#3

#0 Hejsan! Håller med Carmario och Skina. Din pappa är sannolikt med dig på andra sidan, tittar till dig och hjälper dig om det finns oklarheter. Drömmen är ett jättebra verktyg att möta bortgångna personer med. Drömmen är verklighet, även om det är en annorlunda verklighet. Läs mer här om olika kontaktmetoder. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: