Annons:
Etiketterparanormaltöversinnligtmagi
Läst 693 ggr
Maghan70
2020-03-13, 12:05

Psykokinesis

Jag skulle vilja ta upp detta med Psykokinesi. Jag tog upp det i något tidigare inlägg förut men minns inte var. 

Jo jag har ju läst på lite mer om det här fenomenet har många namn:  Electric people, Sliders, psykokinesi osv. 

Jag har ju kommit fram till att detta är vad jag "lider" av, då jag tycks läcka energi och kan påverka elektriska apparater så att dom kraschar eller får kortslutning ifall jag är på något sätt uppspelt i mina känslor eller känner mig arg och upprörd. 

Jag kan tydligen också skapa en slags "ljudsmällar". Det är som en urladdning i luften som låter som en rätt så hög smäll.  Min pojkvän har fått uppleva lite konstiga saker ibland. En gång skapade jag en ljudsmäll i hans källare och vi blev rädda och undrade vad det var. (Då visste jag inte 100% att det var jag som skapade det, men i och med att det hänt så många gånger så ..)

En annan gång lade dammsugaren av och fungerade inte på en vecka. Sen skulle han laga den, men den fungerade.  Jag har fått stötar av min fön,  spisen har kortslutit och jordfelsbrytaren slår av hela tiden.. och när hyresvärden kommer och testar så fungerar den som den ska.

Jag kraschar min dator väldigt ofta,  mobilbatteriet sugs ut ofta, händer konstiga saker med min mobil, som om den har ett eget liv ibland. 

Jag har även ibland märkt att när jag är ute och går med hunden på kvällarna, så kan gatulysen slockna  när jag går förbi. Det har jag tyckt har varit så märkligt att jag stannat och kollat ifall samma sak händer när någon annan går förbi.. nej den lyser då. 

Jag har också varit med om att när jag är upprörd att saker kan falla ner från t ex bokhyllan el dyl. 

Finns det fler som jag?  Jag har hittat några bra videos som jag kan dela med mig av.

Annons:
Maghan70
2020-03-13, 12:05
Maghan70
2020-03-13, 12:10

Lite exempel på hur en slider kan påverka

Maghan70
2020-03-13, 23:41

Börjar iFokus på dö eller , jag trodde man skulle få någon form av svar iallafall. Vad trist. Då lämnar jag också.

Dioramabyggare
2020-03-14, 02:52

#3: jag har också varit med om att gatlyktor slocknat just som jag gått förbi dem, men jag vet inte om det berodde på tillfälligheter eller om det var jag som var orsaken.

JRSN
2020-03-14, 17:47

#0 Ursäkta sent svar, har varit på annan ort. Alla tre videor ger bra information i ämnet. Det handlar alltså om att känslokroppen (den fysiska och den psykiska) är överaktiverade av ett eller annat skäl. Enligt mig så är orsaken en obalans i kroppens energifält. Man kan säga att känsloenergierna är för kraftiga i förhållande till de mentala energierna (förstånd, förnuft, logik). Att mer aktivt gå in för mentala aktiviteter kan alltså stabilisera situationen. Det är som en balansvåg; när de mentala energierna ökar så minskar känsloenergierna automatiskt.

Men även närvaron av demoner tenderar att skapa elektriska urladdningsfenomen. Det gäller allt så att ta reda på vilket som är vad, eller om det är alla orsaker på en gång. Den tråd som tog upp frågan tidigare kan möjligen vara denna. Att utreda huruvida det är demoner som skapar oreda är en rätt så omfattande process. Men man får gå metodiskt tillväga och fortsätta steg för steg. Här är några länkar som kan underlätta processen:

Demoner eller andar?

Demonutdrivning

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
2020-03-20, 08:14

#3 Vad tråkigt om du lämnar oss Maghan70! Hoppas att du är kvar eller kommer tillbaka. Jag har många anhöriga omkring mig som behöver min hjälp, så min aktivitet här i forumet går i vågor. Jag kan känna igen mig i mycket av det som Maghan70 skriver, men det är svårt att veta vilket som beror på vad. Det händer att automatiska skjutdörrar inte öppnas för mig (i t ex) köpcentrum. Det händer lite för ofta för att vara slump tänker jag. Under februari-mars i år hade vi en kompressor till golvvärme som lät väldigt högt och väldigt slumpmässigt och rörmokaren och leverantören var till slut tvungna att byta ut den. Då hade de varit hos oss tre gånger och båda sa att detta fel egentligen inte skulle kunna hända. Leverantören var i sextioårsåldern och hade inte upplevt något liknande. El har alltid varit ett särskilt kapitel. Säkringar går, dammsugare avger blå blixtar och dör, nya glödlampor lägger av. Jag minns så väl den nya ugnen i den fina elspisen, som jag skulle inviga med Jansons frestelse. Mitt under gräddningen hör jag ett en våldsam smäll. Då visar det sig att ugnsglaset har imploderat, d v s glaset har exploderat inåt ugnen och lagt sig över maten. Servicesnubben sa att han aldrig sett något liknande. ”Det ska inte kunna hända”. Dricksglas har exploderat i min närhet mer än en gång. En gång skedde det på restaurang Snaps i Stockholm och det blev en smärre uppståndelse. I min förrförra lägenhet skruvades volymen på stereon upp oförklarligt hela tiden. Min dåvarande man trodde inte på mig först, men sedan såg han också hur volymknappen rörde sig som av en osynlig hand.

Annons:
Upp till toppen
Annons: