11:11
Jag är mitt upp i en större pågående, händelse/process och har arbetat hårt för att saker och ting ska ske. Både sprituellt och i handling. Jag vet ännu inte om det går i lås. Detta har pågått under nästa ett år och det börjar närma sig ett avgörande.
För ett par veckor sedan började jag flera gånger under en begränsad tidsperiod se 11:11 på klockan. Efter tredje gången hajjade jag till.
Några åsikter om detta? (Jag undanber mig lustiga kommentarer. Jag kan själv tänka mig några)
Kan inte låta bli att vara nyfiken…samtidigt som jag är makalöst jordbunden.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
- Redigerat 2024-04-03 15:35 av Carmarino
Samma hände mig idag, jag kastade en blick på klockan och det var 11:11 🤔
#0 Det här kan vara så slumpmässigt men det jag istället reagerar på är dina ord om att du är så makalöst jordbunden det får mig att tänka till lite att du behöver öppna dig mera för universum och andevärlden för jordbundenhet det vill vi undvika även om vi i nuvarande form är jordiska varelser så är vi ande i hela vår essens och är det dags för vår ande att en dag gå över så ska vi släppa alla jordiska band och gå vidare in i ljuset så släpp den känslan av makalöst jordbunden.
Jag tror du behöver släppa dom jordiska banden här och känna anden i dig att du är ett med allt och universum och jag får upplevelsen att det är något som hindrar dig från att leva ut fullt i din ande jag har vart med om det själv med en nära anhörig en anhörig jag på alla plan trodde skulle bli jordbunden men inte blev när hen gick över för en dryg vecka sedan något som förvånade mig enormt stort.
Du är här på jorden nu och du ska leva ditt liv fullt ut ingen har rätten att hindra det sen det här med siffror dom kan ha betydelse ibland absolut men jag tror det ligger mer bakom här en bekräftelse på din egen frihet som människa 💖
- Redigerat 2024-04-03 16:23 av [solljust]
#0: Det är tydligen ett fenomen det där, att se talsymbolik (exempelvis '11:11') i olika sammanhang. Det kan vara på klockan, på en avståndsmätare i bilen eller kanske i en Tv-reklam. Budskapet är sannolikt att du står inför en kraftfull portal, dvs en öppning till en annorlunda dimension; ett nytt liv, nytt jobb eller kanske nya bekantskaper. Att elvan upprepar sig tyder på att siffran är extra kraftfull.
Så här har jag själv skrivit om talet '11' vid något tillfälle:
"Talet elva reduceras egentligen ner till en tvåa (1+1) men traditionellt står talet kvar för sig själv såsom ett högenergital. Ett mycket kreativt tal, om man klarar av att hantera den kraftfulla energin. Om så inte är fallet kan överaktivitet och överbelastning bli följden. Även elvan utgör en portal till högre existenser, en påtagligt mer positiv kraft än åttans hänsynslösa energi. Elvan är utveckling."
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
På 1990-talet skrevs det mycket om 11:11, men jag minns inte så mycket vad det handlade om. Vill minnas att det fanns en bok också, som handlade om det.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#3. Jag är nog mer öppen än vad du tror. Med Jordbunden menar jag att jag har svårt att tro att grupperingar av siffror ska vara avgörande på nåt sätt. Å andra sidan kan jag inte bortse från vad andra säger om Numerologi. Jag är öppen av mig och utesluter ingenting.
Med tanke på det som pågår och som kommer att påverka mig mycket om allt faller väl ut så ter sig dessa "uppenbarelser" av 11:11 i en klump över ett par veckor som mycket förvånande. Som jag tolkar allt så ska jag luta mig tillbaka och låta saker och ting ske.
Intressant det där med talsymbolik och siffror. Det händer mig också ibland. 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Här är några förklaringar av 'änglanummer', en hel drös faktiskt:
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
Här är dock min favvosida på engelska..täcker upp alla nr du önskar finna å är klockrena
https://sacredscribesangelnumbers.blogspot.com/p/index-numbers.html