Demon
Hej!
Jag tror mig veta att vi har en demon här i lägenheten som gett sig på min son som är 13 år,
Han var tidigare ett otroligt lyckligt barn, men som har blivit helt annorlunda, han var social och glad, nu kan han inte sova i sin säng, inte sitta i några möbler alls, han ligger på parketten i vardagsrummet, han duschar flera timmar varje dag, känner sig äcklad av sig själv, det knackar klockan fyra i två väggar som det inte finns någon bakom som kan göra det, fyra knackningar varje gång,
Jag har fått hjälp av sjukvården, men det hjälper inte!
Därför är detta min sista utväg!
Vad ska jag göra? Finns det någon som kan känna av vad som sker?
Inte ens våran katt vill vara inne!
Han stannar ute hela tiden!
Mvh Marlene
Han har blivit tonåring med allt vad hormoner heter - så blanda inte in att det skulle vara Demoner. Din son verkar deprimerad - be att han ska få gå till Bup- kontrollera hans värden på D- vitaminer och B12.
Att han duschar flera gånger om dagen kan ha med sex att göra - har han råkat ut för något ? eller annat relaterat till mognad i sexdebuten - prata med din son.
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag har ju hjälp av BUP och läkare, detta var sista halmstrået jag sträcker mig efter!
Jag hade aldrig vänt mig hit om jag/ vi inte var desperat!
Han är helt förändrad

#2: självklart finns det skadliga väsen. ställ din fråga i min grupp.
#3: tack det ska jag göra
#0: Demoner knackar inte i väggar, så det kan uteslutas. Tonåringar med hormoner får inte heller väggar att knacka. Jordbundna andar (spöken) är däremot mer troligt. Eventuella depressioner och sjukdomar skall givetvis beaktas först men det ena behöver inte utesluta det andra. Alternativet med andepåverkan kan fortfarande vara en orsak. Ett SERIÖST medium kan behöva kontktas, se upp med medier som lovar runt men håller tunt.
Ursäkta att jag inte kunde svara tidigare, jag fick förhinder.
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
Tack så mycket!
Ja det kan bli svårt att hitta ett medium där jag bor!
Men ska leta🤗

#5: instämmer med detta svar.
#6: Va bra! Jag har en mediumkarta som kanske kan hjälpa, medier sorterade utifrån var de bor i landet. Var dock beredd på att listan kan vara lite utdaterad bitvis. Lycka till och återkom om det inte löser sig. Ett medium tar i regel 600 till 1000 kr. för en timme. Betala inte mer än så.
https://andaranglarochdemoner.ifokus.se/discussion/1465876/mediumkartan
……………………………………
#7: Tusen Tack ❤️🤗
De två avvikelserna har inte nödvändigtvis med varandra att göra.
En 13 årig pojke upptäcker sin sexualitet, det andra könet (so to speak) och sitt eget. I dagens samhälle och förvirrande undervisning i skola och i media, tillkommer i stort sett som regel nu mera dessutom att man ska "välja sitt kön" själv. Om man "känner sig" som pojke eller flicka tex. Det "motsatta", även om det är ens eget, kan tas avstånd ifrån. Ofta har det att göra med förebilder. De starkaste förebilderna kan bli det kön en ung person, i dagens identitetshysteri, identifierar sig med. Eftersom de i skolorna lär sig att kön inte endast är biologiskt. ( En diskussion för en annan tråd…) Här och nu kan behövas mycket stöd och stabilitet från omgivningen för den egna identiteten.
🤍
#10: Kan vara, men knackningar i väggar brukar nästan uteslutande ha med andar att göra, skyddsandar eller jordbundna andar. I sällsynta fall kan det ha med poltergeist att göra, dvs att en psykiskt ansatt ungdom får materien att flytta på sig, på ett mer dramatiskt sätt.
……………………………………
Knackningar och ev andra obehag kan generellt sett, om vi bortser ifrån och utesluter naturliga personliga och materiella förklaringar, ha att göra med flera olika saker. För att det skulle vara möjligt med något personligt riktat mot familjen krävs ganska mycket. Men det kan nog endast TS svara på.

#10: HUR gjorde du denna koppling? Väldigt långsökt tycker jag. :)

#12: det krävs inte särskilt mkt alls.
#10: nej han har inga sådana problem, han vet var han står sexuellt , och han är och vill vara pojke,
Så detta är helt uteslutet,

#15: ja, jag fattar inte ens vad människan fick det ifrån. så konstigt.
#0 Jag är väldigt försiktig med att skriva om demoner och mörker för många gånger kan det finnas andra förklaringar samtidigt som det också finns en mörk sida som kan ställa till det för oss och anledningen att jag svarar här är för du skriver om eran katt som inte vill vara inomhus och djuren är oerhört känsliga för sånt här så när dom också reagerar så kan där absolut vara något som inte ska finnas på plats.
Det här med duschandet kan ha sina förklaringar, har du pratat med din son om just det för negativa och obehagliga energier dom vill vi helt naturligt tvätta av oss jag gör det om jag vart på något ställe där det finns negativa energier både andliga och fysiska eller när jag utfört något Shamanskt som innebär energier som är negativa för mig. Nu duschar jag inte flera gånger jag gör rent med olika andliga tekniker sen går in i duschen och så är det bra med det men när det upprepas för någon person och som du beskriver förloppet så återkommer den/det och därför upprepas duschandet när man inte själv förstår vad som händer.
JRSN är inne på jordbundenhet så är även jag med tanke på knackningar så för sig inte demoner med sådant medan jordbundna andar gärna huserar och för väsen om sig.
Att vara jordbunden innebär inte att man är ond det innebär att man fastnat mellan världarna och återgår vi till duschandet så tänker jag mig att den som slagit följe inte höll sin hygien och för över det på din son som uppenbarligen är mottaglig för sånt här därför känner han sig äcklad av sig själv men här måste både du och din son förstå att det är inte sonens äkta känsla det är anden som bär den känslan genom att föra över sin känsla på din son och vill nå fram på något vis för att bli hörd och väl anden blir hörd och förstådd så går hen mot ljuset.
Jag skulle gärna vilja hjälpa er med det här men jag tänker inte fråga vilken ort ni bor på däremot län för att inte avslöja för mycket i öppet forum om ni finns inom rimlig resa från mig och mitt län Dalarna för det här kan vi komma tillrätta med och inte kostar jag något heller men vill man bjuda mig på en kopp Te så tackar jag och tar emot 🙂
Jag funderar vidare lite har din son besökt några speciella platser som skulle kunna tänkas vara hemsökta för där kan det också finnas en förklaring att någon ande följt med honom hem fastän din son inte alls haft den avsikten men tonåringar är nyfikna och öppna och jag minns ju själv i min ungdom det var spännande om någon sa att det var ett spökhus nog fasen skulle vi dit bara för att skapa spänning och så är det än idag bland dagens ungdom.
Det är inte så säkert att det här är platsbundet hos just er i ert hem det kan ha många förklaringar som kan redas ut och finns ni i mitt läns närhet och vill ha hjälp så ställer jag absolut upp för det är klart att ni ska komma tillrätta med det här 😎

#17: precis…när djuren reagerar bör man nog ta det på allvar. det är även min erfarenhet.
#18: ja dom ser oftast mycket mer än oss, och nu vill han inte ens gå in! Fast det regnar och är busväder
seriöst! antar det är ert äldsta barn om ni har fler.
vid 13 års ålder börjar hormonerna då dom blir tonåringar som det heter, det betyder att kroppen utväcklas snabbt, snabbaw än hjärnan hinner med och derför är det svårt och förvirrande att vara tonåring. Och eftersom kroppen utäcklas snabbare under den tiden tills 18 år så hinner dom inte utveckla konsekvenstänkandet heller och då är det viktigt att man kan finnas där för sitt barn för dom kan hitta på dumheter utan att förstå.
din katt förresten, katter är djur som är vana att allt alltid ska vara som det alltid varit, man brukar säga att katter har add och hundar adhd.
din katt känner sig tryggare utomhus nu och det är det inget fel i, om din katt skulle börja kissa på soffan möbler sängen etc så är det för den är nervös/orolig/rädd, inget fel på katten.
deremot att blanda in barn och demoner tycker jag verkligen inte om, det är ett barn du pratar om, om du tror på demoner fine men låt inte andra bli drabbade av det det kan bli helt fel speciellt om Socialen får höra det.
nej jag tycker du ska läsa på o gå kurs om barn som växer upp, problem som kan uppstå och hur man kan stötta som förälder.
Demoner är en realitet och jag tycker inte man skall 'vifta bort' fenomenet även om det faller utanför ens verklighetsuppfattning. Vad gäller barn och demoner så tycks barnen vara skyddade upp till och med sju års ålder. Sedan kan de drabbas precis som vuxna.
……………………………………
#21: nej inte i detta, om man själv är rädd
för demoner är en sak men om man blandar i ett barn som inte är myndig som måste rätta sig till sina föräldrar även om denna inte tycker som mamma o pappa.
om barnet säger tex Nej jag har ingen demon i kroppen så ska mamman få säga jo det har du.
vad kan barnet göra då? har ju ingen talan, tänk då om föräldrarna är maniska då kan det bli farligt speciellt om dom har fel.
man kan inte bara anta utan att kunna bevisa, eller hur!
#22: Varken mamman eller barnet bör spekulera i den frågan utan lämpligen ett erfaret medium som kan analysera situationen på ett balanserat sätt. Mediet kan då lägga fram sin analys och sitt råd och fråga både mamman och barnet om åtgärder bör vidtagas eller inte.
……………………………………
#0: Städa noggrant, sätt upp en bild på Jesus. Du kan också säga "Guds frid över detta hus" eller "Herrens frid över detta hus", då lämnar dem. Sånt tål dem inte.
Annars, det bästa är väl att möta demonen, eller rädslan, och gå vidare. I guess.
#24: Vem vet, det skulle kunna fungera. Men min erfarenhet är att demoner fullkomligt fnyser åt Gud och änglarna, de anser sig vara härskare över sin 'domän', som är människornas och djurens värld. Dock har människan en viss makt över demonerna och kan befalla över dem. Detta eftersom människan utvecklingsmässigt står över demonerna. Människan kan således säga 'gå ut' (ur kroppen) åt en demon och de måste lyda. Men därefter måste demonen neutraliseras (tillintetgöras) annars hoppar den direkt tillbaka igen.
……………………………………