Orb igen
Hej!
Nu tror jag att jag har lyckats med att ladda upp filmsnutten på youtube. I slutet på filmen kommer energibollen. Det är min man som säger SHIT :-D Vad säger ni? Kan det vara en orb? Andlig energi

#1: jo, är ju svårt att säga eller förstå riktigt vad det är. Men häftigt ändå. I denna stuga har det hänt mycket oförklarliga saker. En gång filmade vi en blå energiboll som såg ut som den flaxade med vingar. Typ en fjäril.

#2 Får jag fråga: såg ni energibollen med ögonen eller syntes den bara på film?
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#3: Min man såg den i mobilen då han filmade o den ändrade riktning o kom mot honom.

#2: Minns att jag sett orber i ett annat sammanhang men då var det märkligt nog i närvaron av Sasquatch, alltså Bigfoot i Canada. Men de är enligt uppgift mycket spirituella och med starka andliga förmågor.
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/

#4 Tack för svar! Jag bara undrade.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#5: Häftigt 😊
#0: gud va coolt fast ändå lite spooky
#8: eller hur, någonting är det. Har fryst bilden o förstorat upp den o då ser man celler. Är visst ett kännetecken för orber.
- Redigerat 2021-10-07, 12:20 av Kreatia
#9: ooo
#9: wow vad häftigt! Har du möjlighet att ladda upp en bild som du förstorat? Skulle vara spännande att se!
#11: ska se om jag hittar den 😊
Alltså vad spännande! Vore så kul att låta någon duktig bildtekniker titta på bilden och kolla om det går att få ännu tydligare.
#14: jo vore intressant 😊jag tycker det ser ut dom ögon o näsa o typ ett hyssjande finger men kan ha fel 🤪
Här blir jag inte helt förvånad om ni faktiskt fångat något på film och jag tänker lite som Katten om ni såg dom med blotta ögat men det är inte alltid man är observant på sånt när man spelar in. Jag ser och hör andar som jag ser och hör oss människor dagligen så har det alltid vart sen jag var barn och är en naturlig del av mitt liv likaså med orber dom bara finns där .
Tack som delar med dig #0 och jag blir inte förvånad om ni faktiskt fångat något på film här 👍🏻 😎
#16: jo jag tror också att vi fångade något speciellt andeväsen. Ska försöka hitta filmsnutten med ljusbollen som ser ut att flaxa. Har sökt den men inte hittat än.
Jag är också medialt öppen o har varit med om många oförklarliga händelser. Jag är glad att ha den gåvan, egentligen har alla vi människor det mer eller mindre. Många är tyvärr helt stängda men så har det nog alltid varit.