Annons:
Etikettandar
Läst 138 ggr
Kreatia
2021-09-27 22:12

Orb?

Hej, onödigt skriva detta eftersom jag inte lyckades sätta in filmsnutten jag ville visa er 🥴 men vi lyckades fånga en stor orb (tror vi) som ändrade riktning då vi var i vår änglastugan. Kan någon tipsa hur jag ska göra för att få in filmen. Försökte göra ett konto på youtube men misslyckades med det också 😅

Annons:
JRSN
2021-09-28 21:38
#1

#0: Hej, knepigt det där med videor. Vet inte säkert men misstänker att du behöver ladda upp videon på en 'serverplats' först, och därifrån kopiera länken till detta forum. Om man inte har en egen plats (för hemsida etc) så finns det säkert gratis platser i 'molnet' (på internet) där man kan lägga sina filmer.

Orber är lite lurigt. Ibland är det nog bara dammkorn som lyses upp av en ljuskälla. Men jag vet flera som vittnat om att orber varit andar eller anhöriga som hälsat på. Återkom gärna om du lyckas lösa videoproblemet. 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Kreatia
2021-09-29 09:07
#2

#1: min man är hemma nu så ska be honom hjälpa mej

[ghostdoggy]
2021-09-29 14:04
#3

skapa ett google konto..så löser du problemet ganska omgående

Kreatia
2021-09-30 12:25
#4

#3: jag har ett googlekonto. Går det att ladda ner filmsnutten där?

Denna kommentar har tagits bort.
[ghostdoggy]
2021-09-30 23:00
#6

man kan ladda upp till ett moln,vet dock inte hur det funkar då jag själv bara använder mail för att skicka filer..men du kan koppla ditt google konto till youtube,å på så sätt skapa ett youtube konto..dock sitter jag på dator ,var dock smidigt och enkelt vill jag minnas

Annons:
JRSN
2021-10-01 14:38
#7

Här är en tjänst som kanske kan fungera. Om man skapar ett konto, som är gratis, så stannar videon kvar. Laddar man upp video utan att registrera sig så försvinner den dock efter några dar. Har inget eget konto så kan inte berätta hur sajten beter sig på längre sikt.

https://www.udrop.com/

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upload files and share them securely with your friends for free. No registration required.
Kreatia
2021-10-01 16:00
#8

#6: ska prova i helgen 😊

Silent Wolf
2021-10-12 10:30
#9

Visst finns Orb ! Det är en form av vår materia i en annan värld där allt är lättare. Vår guider visar sig ofta som Orb. Det är en form av materia, som vetenskapen inte känner till. Trots de påstår, att de känner till hur allt hänger ihop. Tro det eller ej. Det finns ingen död bara ett byte av värld. Vi övergår till lättare materia eller Orb, som vi väljer att kalla dem. Många förnekar dessa, men är på fel spår när det gäller att vi lämnar kroppen och gå till Kärlekens Ljus.

Varma Andetag

JRSN
2021-10-12 11:13
#10

#9: Intressant. Skulle orberna kunna bestå av 'subtil materia', dvs samma materia som bygger upp någon av människans eteriska kroppar? Eftersom många kan se orberna kan man kanske tänka sig att de utgörs av en någorlunda bekant energiform såsom ljus eller plasma?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: