Annons:
Etiketterandaränglarparanormaltvisioner
Läst 626 ggr
Diana_Melbourne
2019-11-11 06:24

En vision: r.i.p.

Tidigare i morse fick jag en mycket tydlig vision där bokstäverna r. i. p. hela tiden dök upp, ibland i olika varianter med någon bokstav utbytt och med olika typsnitt. Till och med jag vet vad denna förkortning står för (Rest In Peace eller motsvarande latin), men den här gången fick jag känslan av att det snarare var en företagslogotyp eller dylikt. Att visionen innebar mer än det uppenbara. En tio-tolvårig pojke och en ung kvinna hörde till visionen. Möjligen också ett flygplan. Eftersom jag ska ut och flyga i övermorgon känns det trots allt … så där. Jag skriver mest ner detta för att minnas det, om det går att tolka i framtiden. Eller om någon har en teori?

  • Redigerat 2020-09-15 10:47 av JRSN
Annons:
JRSN
2019-11-11 07:32
#1

#0 Svårt att uttyda, om det inte betyder det uppenbara. Men vad det är som upphör kan ju diskuteras. Det kan ju vara ett system eller en tidsera, kanske ett större företag. Få se om fler ledtrådar kommer efter hand. 🤔

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
2019-11-11 07:51
#2

#1: Ett upphörande av något; en era eller ett stort företag (flygbolag?) låter rimligt! Det är väldigt lätt hänt att tolka andarnas budskap så att det blir till ens egna, personliga eller privata, men min teori är att det ofta är större än så. Att vi är många som mottar budskap som är världsomspännande eller ska ge oss andlig upplysning för att utvecklas. Bara det att vi är många som avfärdar budskapen med att vi inbillar oss eller inte är tillräckligt kunniga för att tolka dem eller ta dem till oss fullt ut.

JRSN
2019-11-11 14:33
#3

#0 Den unga kvinnan och pojken kan i ett större sammanhang stå för Jorden och Månen. Då kan det återigen betyda att en tidsera går mot sitt slut. Inte så, tror jag, att det är jordens undergång eller något. Snarare att den gamla tiden, med gamla värderingar, inte är gångbar längre. Istället kommer något nytt och annorlunda.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
2019-11-11 21:36
#4

#3 Det låter troligt. Starka krafter är i görningen, Greta T och de unga följeslagarna är bara ett exempel på hur medvetenheten om klimatet och andra stora förändringar skapar en ny tid! Jag har hört om ljusfolket och att Greta är en inkarnation av dem. Har du en teori kanske? 🌟☺️

JRSN
2019-11-11 22:16
#5

#3 Det är många 'högre själar' som återföds nu för att ge jordmänskligheten en push och ett lyft. De har kallats stjärnbarn och kristallbarn. Dessa har i regel en stor förståelse av andliga lagar och en stark empati med sina medmänniskor.

Greta gör ett otroligt jobb och är onekligen engagerad. Jag har dock en annorlunda syn på koldioxiden än de flesta. Koldioxid är livsnödvändig för jordens växtlighet och växterna genererar det syre vi behöver för att överleva. Koldioxiden följer den ökande temperaturen, inte tvärt om, som ofta hävdats. Så vad orsakar ökande temperaturer? Jag tror detta beror på en kosmisk inverkan.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
2019-11-13 09:33
#6

#5 Spännande teori! Jag har dåliga kunskaper kring kosmisk inverkan. En sak är säker: människan verkar göra sitt bästa för att förstöra sina egna livsförutsättningar som till exempel vatten och jord. Hur det än är behövs personer som Greta 🍁♥️

Annons:
JRSN
2019-11-13 10:09
#7

#6 Absolut, för om man bortser från uppvärmningen av jorden så är den pågående förgiftningen av luft och vatten ett gigantiskt problem. Vi behöver drastiskt ändra på våra produktionsmetoder och på reningen av de avfall vi ändå har. Framför allt behövs ett erkännande av jorden som ett levande väsen och en bättre förståelse för hur naturens normala kretslopp går till. Olof Alexandersson beskriver detta utförligt i boken 'Det levande vattnet'; en berättelse om 'Viktor Schauberger'. Tyvärr finns boken inte längre i handeln, den är extremt svår att få tag på.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Magi-cat
2019-11-13 21:34
#8

#7 Den finns på engelska att få tag på. Tyska också, tror jag.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: