Annons:
Etiketterpersonlig-utvecklingorakelvisionertarot
Läst 895 ggr
Ninatarot
1/25/20, 6:54 PM

Gratis tarot/orakel läggning

Hej! Jag har tidigare skrivit ett inlägg här angående att jag gör gratis tarotläggningar och det verkade vara helt ok enligt sajtvärden så jag gör ännu ett inlägg/ny tråd med förhoppning att fler vill vara med och utvecklas med mig. Det har tydligen varit svårt att svara på trådar och jag har själv upplevt att när vissa "personer" som skrivit till mig via tråden så har deras inlägg försvunnit. Nu har jag hunnit göra ett par readings med fin respons och önskar att få öva ytterligare. Jag har inget certifikat i mediumskap eller liknande men tillsammans med min psykologi utbildning tänkte jag ev extra jobba som tarot läggare för det är så himla intressant! Mina vänner och familj har jag övat på med framgång, men det är ju inte samma sak som en reading på en okänd energi. Jag arbetar med kristaller som beskydd och är noga med mina läggningar, därav kan dom ta lite tid. Om du är intresserad så skicka pm till mig om vilken läggning du vill ha, eller om du vill att jag bestämmer en läggning, eventuellt ett generellt budskap från andevärlden eller om du har någon specifik fråga. Tänk på att desto luddigare fråga, desto luddigare svar hehe. Och omformulera gärna om ni har ja eller nej frågor så att dom blir lite bredare. Jag spår ej i död, sjukdommar, plöstligt obehagliga händelser eller liknande negativa energier. Detta är endast positivt och jag kommer vara 100 % ärlig och svara så gott jag kan. Ni kan se detta som en vägledning men i slutändan är det alltid ni själva som bestämmer ert öde :) Stor kram // Nina

  • Redigerat 9/12/20, 7:18 PM av JRSN
Annons:
Ninatarot
2/1/20, 1:18 PM
#1

Någon som är intresserad? 😇

Carmarino
2/1/20, 1:59 PM
#2

Du får PM strax. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: