Annons:
Etiketterandaränglardemoner
Läst 1057 ggr
Lilla1990
1/12/20, 12:37 AM

Hejsan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan någon sov vet vad detta är för något? Dök bara upp helt plötsligt och vet inte vad det är . Går inte att ta bort . Är två ringa med 1 meters mellan rum . Är på golvet i min hall . Har sett en genomskinlig gestalt i hallen också . Hör att någon slår i saker . En tavla med mina barn har flugit i golvet och en golv ljusstakes arm har brutits av . Är det något farligt ?

Annons:
Lilla1990
1/12/20, 12:42 AM
#1

Kan tillägga att det känns som att någon är vid mena ben väldigt ofta blir jätte kallt och sticker. Har haft jätte ont i i huvudet i flera dagar. Plus att jag kan/får inte sova. Är det farligt att gå på ringarna ?

JRSN
1/12/20, 1:41 PM
#2

#0 #1 Hej Lilla1990. Tror inte det är farligt att gå i ringarna, snarare är det någon från andevärlden som försöker påkalla din uppmärksamhet. Detta kan ta sig lite olika uttryck; tecken, knackningar, saker som ramlar oförklarligt etc. Har detta uppstått den senaste tiden eller har det även förekommit tidigare? Har du nyligen varit på en historisk plats eller köpt in någon gammal möbel eller liknande?

Det kan ju även vara en avliden anhörig som vill nå fram till dig med något budskap. Om du är medialt begåvad så kan du försöka ta reda på vem anden är och vad den vill förmedla. Ifall detta inte fungerar så är det nog läge att kontakta ett medium som hjälper dig reda ut det hela. Pröva att googla efter aktiva medier på din ort där du bor. Under tiden får du skydda dig så gott det går. Här är några tips:

Vikten av personligt skydd

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Lilla1990
1/12/20, 6:32 PM
#3

Nej har verken varit på såna platser eller köpt något . Det har börjat hända saker för kanske 3 veckor sen ordentligt. Men knackningarna har varit sen jag flytta i lägenheten för cirka 1,5 årsen .

JRSN
1/12/20, 6:50 PM
#4

#3 Det låter som om aktiviteterna har eskalerat den senaste tiden. Det kan förstås vara fler än en ande som är i farten. Någon ande kan ha funnits där redan när du flyttade in. En personlig skyddsängel som du har kanske försöker hålla tillbaka den första anden. Det är sällan farligt med spökerier men kan vara rejält störande och frustrerande, din energi kan påverkas negativt. Eftersom du inte får sova så skulle jag nog försöka göra något åt saken. Fundera på att kontakta någon medial person.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: