Medier

Andligt/medium.

2019-11-27 21:56 #0 av: davidia

Jag har tänkt att gå till ett medium och hoppas få träffa nån från andra sidan. Är även sugen på att "se min väg framåt" .
Nån som gjort detta och kan berätta om de och vet nån bra jag kan gå till ? :)

Anmäl
2019-11-27 22:25 #1 av: Diana_Melbourne

Hej davidia! Jag har träffat ett mycket kompetent medium ett par gånger men hon tar tyvärr inte emot klienter längre. Är själv intresserad av att gå till ett seriöst medium just nu, men går enbart på referenser eftersom det finns en hel del skojare i branschen tyvärr. Hittar du någon, säg gärna till! 🙏🏼♥️

Anmäl
2019-11-27 22:28 #2 av: JRSN

#0 Hej davidia. Det bästa är nog om du hittar ett medium i närheten av där du bor. Det finns väldigt många bra medier men det kan vara svårt för dem att hitta ställen att annonsera på. Googla på 'medium' + din ort och se om du hittar någon. Var beredd på att du kan behöva pröva fler än ett medium innan du hittar 'rätt person'. Priset bör hålla sig mellan 600-1000 kr. för en timme. Ett högre pris garanterar inte alls ett bättre eller mer kvalitativt resultat. Blomma

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-11-28 01:02 #3 av: davidia

Diana ,ja säger till om ja hittar nån :)
Jag har googlat runt lite å tänker att ju fler diplom/certifikat osv dom har desto bättre lär det va. Även dom som säger att dom vill ha så lite info om en som möjligt måste ju va bra för dom kan ju inte hitta på då. :p
Har ingen lust å hamna hos nån skojare så tänkte därför höra mig för här också:D

Anmäl
2019-12-04 12:48 #4 av: Juwel34

Jag vet inte vart du bor, men rekommenderar verkligen medium Adde, en kvinna som är suverän. Hon har mest pratat om min framtid osv men kan säkert göra fler saker.

Anmäl
2019-12-07 14:39 #5 av: davidia

Jag bor i Värmland, karlstad men kan åka för att träffa ett bra medium ☺️

Anmäl
2019-12-09 08:52 #6 av: Diana_Melbourne

#5 davidia, om du bor i Karlstad har du ett av Sveriges bästa medium i din stad. Kolla in anna-lena.se, här finns massor att läsa och lära. Hon är extremt seriös och ingen skojare. 

Anna-Lena är ju väldigt berömd och därmed brukar det kosta rätt mycket pengar att få en sittning, men jag tycker absolut att du ska försöka. Jag har själv tänkt att eventuellt gå en kurs för henne el dyl. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.