Annons:
Etiketteränglarparanormaltrymdenvisionernibiru
Läst 803 ggr
Diana_Melbourne
11/8/19, 7:49 AM

”The star reference”

I natt fick jag en mycket stark och tydlig bild av att mina andliga guider, som var flera stycken, bland annat två som eventuellt var av afroamerikanskt ursprung. Jag minns bara ögonblicksbilder och det sker i perioder av andlig utveckling. Det ovanliga var att ”budskapet” var på engelska: ”The star reference”. Efter det såg jag en tydlig, stiliserad bild av en femuddig stjärna såsom barn brukar rita dem, samt den kristna symbolen för ett kors. Någon som kan hjälpa mig att uttyda detta?

  • Redigerat 9/13/20, 10:02 AM av JRSN
Annons:
JRSN
11/8/19, 9:10 AM
#1

#0 Så intressant, Diana! Det låter onekligen som stjärnan Nibiru, återigen. Sumererna själva kallade stjärnan för 'Genomkorsandets himlakropp', på engelska säger man 'planet of the crossing'. Det finns många teorier för vad 'crossing' kan betyda. Själv menar jag att stjärnan har en ovanlig omloppsbana. Eftersom den rör sig så snävt kring solen så kommer den att korsa sin egen bana på tillbakavägen.

Och emedan stjärnan är en manifestation för Kristus så innebär korsandet alltid en prövning för den mänskliga gestaltningen av Nibiru. Nästan hela omloppsbanan är nämligen fylld av grus, stenar och asteroider. Tiden för genomkorsandet faller samman med tiden då Kristus är 'på sitt kors', en svår period.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
11/8/19, 11:27 AM
#2

Tack för insiktsfullt svar JSRN! Jag ser flera skrivfel i mitt inlägg, var nyvaken när jag skrev det för jag ville vara säker på att jag skulle minnas visionen, som verkade vara mycket angelägen att uttolkas/få fram. Finns tydligen skäl till att jag hittat detta forum! Är mycket tacksam för uttydningar/hypoteser. 🙏🏼 I mitt förra inlägg avsåg jag givetvis afroamerikaner!

Diana_Melbourne
11/8/19, 11:33 AM
#3

Tillägg: denna vision var mycket angelägen enligt guiderna. Den är viktig. Och senare på natten drömde jag att min mamma var död. Hon gav mig ett budskap som hon viskade fram: ”Inte än”.

JRSN
11/8/19, 4:52 PM
#4

#2 #3 Angelägenheten som guiderna visar kan möjligen referera till att visionen är 'på riktigt' och bör tas på allvar. Sen exakt vad man skall göra åt saken kan ju diskuteras. Förberedelser? Vad tror du att din mamma syftade på, är det något som rör henne själv eller hade det med den tidigare visionen att göra?

p.s. Jag ändrade till 'afroamerikaner', hoppas ok. 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
11/8/19, 5:07 PM
#5

Ja, jag undrar detsamma! Vad kan vi göra åt saken? Inte mycket vad det verkar just nu. Så undrar jag förstås varför de väljer mig som är en usel tolkare och till på köpet jätteovan vid det "övernaturliga" eller hur jag ska uttrycka mig. Det finns mycket mer kompetenta  människor än jag inom dessa områden. Men en mening kan kanske vara att jag ska hitta personer som är bättre på uttydning än vad jag är och på så sätt sprida det jag upplever på ett trovärdigt eller logiskt sätt? Så att det till slut träffar de rätta personerna som i en slags kedjereaktion där alla hänger ihop med allt? 

Jag tror att mammas budskap (hon lever alltså och är inte död som tur är) handlar om att "vi" inte är redo ännu. Vi som i den kollektiva massan av människor. Och det kändes även som att hon, när hon i drömmen hade gått över till en annan dimension, tröstade mig och menade att jag hade en del kvar att göra på jorden innan jag var redo att möta henne. Ibland ska man gå på sin intuition! Stort tack för att du rättade mig, JRSN, jag avskyr att göra skrivfel.

JRSN
11/8/19, 5:50 PM
#6

#5 Ibland kan det vara bra att inte vara 'präglad' av speciella uppfattningar inom ett ämne. Det gör att man kan skapa förutsättningslösa tolkningar och inte låsa fast sig för något. Bra tanke; att tankarna bildar en kedjereaktion som leder fram till en slutsats! Ska bli spännande att följa med på den processen, om du vill dela med dig även i fortsättningen. Vad gäller uttolkning så är du nog bara ovan, det kan ta ett tag innan symboliken börjar falla på plats. 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Diana_Melbourne
11/8/19, 6:37 PM
#7

Sanning JRSN. Det kan vara bra att ha ett utifrånperspektiv i sådant man inte är insatt i. En annorlunda och oväntad infallsvinkel kan inträffa från ett helt otippat håll. Hehe, jag tror att det tar flera år av studier för att göra hyggliga former av tolkningar och jag har nog inte den uthålligheten är jag rädd. Då är det bra att det finns andra som kan bistå! Jag kommer absolut att dela med mig av processen om jag tror att det inträffar sådant som kan vara av intresse för andra – det går i perioder där det faktiskt inte händer någonting under ett år eller så. Eller om jag behöver lite hjälp, ibland känns det verkligen som att jag är jätteensam i allt detta. Det är lite överväldigande kan jag säga.

JRSN
11/8/19, 10:51 PM
#8

#7 Inte tar det flera år att tolka symbolik och bildspråk. Men det är en annorlunda uttrycksform än vad man är van vid. Ett språk som andevärlden i regel använder i kommunikationen med människor. Visst kan det vara perioder när det inte händer så mycket på den andliga fronten. Men du är inte ensam. Jag hjälper gärna till med det jag kan och förstår. Tillsammans blir vi starkare.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
11/9/19, 9:58 AM
#9

Skönt att jag inte är ensam. Ibland tvivlar jag på mitt förstånd. Tillsammans blir vi sökare starkare! Man får hjälpas åt. 🌟😃

NiklasTyreso
11/10/19, 1:30 AM
#10

Ja, en tolkning av en dröm kan man göra dagen efter ibland, men sedan kan det drömmen handlar om manifestera sig långsamt eller först många år senare. När saker har ändrat sig i livet händer att man förstår drömmen bättre eller ser andra tolkningar och betydelser än vad man kunde komma på från början.

Diana_Melbourne
11/10/19, 9:14 AM
#11

#10: Ja det har faktiskt hänt en gång! Den drömmen hade jag glömt bort fram tills att jag läste ditt inlägg! Men det är för privat att berätta om här tyvärr.

JRSN
11/13/19, 10:22 AM
#12

#0 Jag har ytterligare en tolkning till 'The Star Reference' som emellertid är lite småjobbig. Här står den femuddiga stjärnan för vår sol och korstecknet står för, 'bortgång', helt enkelt. Det är känt, åtminstone i vissa kretsar, att vår sol inte mår särskilt bra. Koronahålen har vuxit oroväckande. Uppgifter gör gällande att det försvagade ljuset från solen 'kompenseras' med hjälp av avancerad teknologi.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
11/13/19, 3:40 PM
#13

#0 Det var en jobbig tolkning JRSN! Måtte den vara fel. Jag hoppas och ber. 🌟

Annons:
Maghan70
11/13/19, 6:18 PM
#14

Jag har lite annan tolkning.  Världen förändras fort nu, fortare ju mer tiden går, både med andlighet, teknik, ondska osv. 

Bibeln tar upp stjärnor som referens många gånger, både i GT och NT. 

I uppenbarelseboken står det om stjärnkonstellationer som ska uppstå i de "sista dagarna"

Jag tänker direkt på djävulspentagrammet (ifall tre uddar var nedåt) i kombination med kors och sen tänker jag på det stjärnkonstellationer som ska uppstå som tecken i tiden som bibeln talar om. 

Just nu har ju hat och våld och mord mot kristna och judar ökat enormt mycket. Jag fick iallafall lite dåliga vibbar och kanske ska mörkret öka ännu mer nu, vilket det kommer att göra tyvärr. 

https://truerichesradio.com/stars-in-the-bible/

Diana_Melbourne
11/13/19, 11:02 PM
#15

#14 Intressant tolkning som det kan ligga en hel del i! Dock var det en stjärnudd uppåt och inte tre nedåt som tur var i visionen. 🌟

Maghan70
11/13/19, 11:40 PM
#16

Brukar vara tre uppåt och två nedåt eller tvärtom.  Vad bra att det inte var tre nedåt :)

JRSN
11/14/19, 6:57 AM
#17

#13 Som tur är, är inte profetior huggna i sten. Ibland kan ödet ta en ny vändning och slå in på en gynnsammare bana. Det händer faktiskt rätt ofta och är väl en yttring av att Universum rymmer alla möjligheter. ✨

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: