Annons:
Etiketterinformationfrågoradmin
Läst 1730 ggr
JRSN
10/31/19, 7:54 AM

Förslagstråden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kan den som vill ge förslag på ämnen, teman, intresseområden som du skulle vilja se här på sajten 'Andar, Änglar & Demoner'. Det kan vara en stor hjälp för mig som skriver här regelbundet, och ofta har svårt att hitta nya uppslag och idéer.

Det ges ingen garanti att just ditt förslag tas upp (för jag kanske inte kan något om ämnet). Men om du skriver inlägget själv istället så tas det ju garanterat upp! 😉

Kör igång med idésprutan! 🎈

p.s. Kommentera gärna nya inlägg, klicka på 'Like' eller skicka en 'tummen upp'; det uppskattas för då vet jag att det finns läsare därute!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
  • Redigerat 1/5/21, 10:49 AM av JRSN
Annons:
[Vianca]
11/1/19, 2:15 PM
#1

Jag har just nu inga förslag, men det kommer nog. Kan inte riktigt förstå,för du är ju en idéspruta på nya inlägg JRSN.

JRSN
11/1/19, 2:45 PM
#2

#1 Tack! Skulle gärna vilja att jag hade liksom ett 'lager' av idéer men så är det tyvärr inte. Jag har en eller max två uppslag som står på kö men ibland är de inte gångbara. Så om det dyker upp något, skicka gärna. Bra eller mindre bra spelar ingen roll, idén i sig kan även skapa associationer till annat. 🙂

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

JRSN
12/16/19, 11:23 PM
#3

Det är lite hektiskt just nu, i jultider och allt. Har svårt att få tid över att faktiskt sitta ner och skriva. Så det är inte så att jag har trappat ner på skrivandet, det kommer mer så småningom. Idéer finns men fyll gärna på med fler! 🙂🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Diana_Melbourne
12/19/19, 7:41 PM
#4

Jag har egentligen inget förslag på exakt tema el dyl. Det skulle vara intressant att få fler personliga berättelser om upplevelser, filosofiska tankar, "när livet vände"-inlägg som refererar till forumets innehåll. Men då behövs det flera personer som delar det i forumet, och de kommer att komma till oss!

JRSN
12/19/19, 9:01 PM
#5

#4 Vi hoppas på det, tack Diana! 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Pyttelite
12/6/20, 7:33 PM
#7

Blir det något julspecial i år?


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


JRSN
12/6/20, 10:57 PM
#8

#7: Det enda 'julspecial' jag hört talas om är att 'någon' hotar stänga ner strömmen. Ryktena kommer från lite olika håll så helt taget ur luften verkar det inte vara. Vad syftet skulle vara med en sådan 'terrorhandling' är oklart. Hörde dock något om en variant av 'datorvirus' som förändrar tillgången till internet. Hoppas det bara är tomt prat utan substans.

Men om du menar något mer konstruktivt jultema utifrån sajtens innehåll så har jag inget direkt på lut. Kanske om jag får fundera lite…

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 12/6/20, 11:00 PM av JRSN
Pyttelite
12/6/20, 11:01 PM
#9

#8: Jag tänkte inte på nutiden utan om det fanns demoner eller andra väsen förknippade med jul.

Sägner eller liknande som inte är uppbyggt kring den traditionella bilden av tomten


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


JRSN
12/6/20, 11:03 PM
#10

#9: Jag får tacka för förslaget och ska försöka gräva fram något ur tankearkivet. Vi får se vad som kommer upp! 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Pyttelite
12/6/20, 11:05 PM
#11

#10: Ser med spänning fram emot det när det än kan komma. 😊


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


skina
12/7/20, 12:40 PM
#12

The Secret, The Law of attraction, har återigen trillat ner i mitt liv i helgen genom filmen som har släppts med Katie Holmes och Josh Lucas.
"The Secret, Dare to Dream".
I filmen ser man tydligt hur hennes tankar, inställning och reaktioner påverkar händelser och hela hennes liv.
En mkt rar feelgood film om man känner sig lite off.

Första gången en vän nämnde The Secret för många år sen, så öppnade jag boken och la ihop den igen och tänkte att vad är det här för svammel.
Andra gången fick jag syn på filmen "The Secret" och såg den först själv och sen med hela familjen.
Vi beslöt att prova affirmationen fullt ut eftersom vi skulle flytta till Spanien och ansåg att man ju ändå inte förlorade något på det.

Allt föll oss övernaturligt väl i händerna och vi kunde inte komma fram till annat än att affirmationen hade verkan.
Som när vi hade kört vilse och stod på en öde väg och färjan gick om 2 timmar, som bara gick en gång i veckan.
Medan min karl försöker googla, går jag ut på vägen och tänker att OM det nu kommer en bil. Mycket riktigt så kommer en liten röd bil helt plötsligt, med en man som pratar engelska och ska till färjan han också :)

Sen är det ju upp till var och en vad man tror om det, men nu upptäcker jag att Rhonda Byrnes har skrivit flera böcker och de finns på Storytel som ljudböcker, detta passar mig ypperligt dessa mörka och blöta dagar.

Men tankens makt är ett mycket intressant tema :)

  • Redigerat 12/7/20, 12:45 PM av skina
JRSN
12/7/20, 4:33 PM
#13

#12: Det verkar som att filmen finns helt gratis på YouTube. Bra tips, jag ska se den på en gång! Det här är ju tankar jag är helt inne på, som tycks likna Deepak Chopras bok; 'Livets sju andliga lagar'. 😊

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Huygens
12/8/20, 10:04 AM
#14

Rexmark pratar om skiftet från 3D till 5D. Som jag förstått det är det en medvetandeändring. Det som förbryllar mej är att det sista skedet ska inträffa inom några veckor eller månader, tydligen före juni 2021. Jag tycker det låter väldigt kort om tid. Jag har inte hittat någon bra källa som redogör för vad det innebär och om det kommer ske så här snabbt. Kanske är svårt att skriva om ifall det saknas bra källor.

skina
12/8/20, 11:02 AM
#15

#13: Ja, så nästa bidrag till förslagslådan. En film och bok tips tråd :)

skina
12/8/20, 12:22 PM
#16

#14: Jag tror inte att det har ett så snabbt slut, men det är bara vad jag tror, jag är ingen expert i ämnet.
Men som jag förstår det så kommer vi passera genom "mjölkvägen/the Milky Way under 2000 år.

Men jag personligen försöker alltid att enbart lyssna inåt. Jag lyssnar på en massa människor men tror inte på någonting som inte känns rätt i hjärtat/min intuition/mina guider.
Det jag har fått till mig är att allt sker när det är meningen att det ska ske, att vi alla ska utvecklas i vår egen takt och inte jämföra oss med andra och deras väg är kanske inte vår väg.
Att det ska finnas en tidsgräns för 5D känns inte rätt i mitt hjärta och Ariel ger mig en lugn energi som svar nu.
Överhuvudtaget tror jag att vi ska släppa vårt 4 kantiga tänk. Tider, fakta och ord och känna mera.
5D är bra förslag på diskussions tema :)

Här stod det om Milky Way.
https://www.globalrecharge.guru/the-great-awakening-from-3d-4d-5d-consciousness-to-a-higher-frequency-of-energy-is-currently-creating-a-massive-planetary-shift-into-5d-consciousness/

The great awakening from 3d 4d 5d consciousness to a higher frequency of energy is currently creating a massive planetary shift into 5D consciousness
JRSN
12/8/20, 2:12 PM
#17

#14: Jag skulle vilja ge min egen tolkning på begreppet '5D', eller vad jag själv uppfattar som 5D. Som jag ser det handlar det inte enbart om en expansion av medvetandet utan även en 'metamorfos' till en mer subtil form av materia. Denna materia finns redan på jorden men högre upp i atmosfären, enkelt uttryckt i det längsta 'molnlagret'.

Det är således inte jordklotet själv som förändras, åtminstone inte primärt sett. Det är jordmänskligheten som tar ett språng och går in i en ny tidsålder, identiskt med Vattumannens tidsålder. Jag tror att förändringen sker synkront med stjärnan Nibirus orbital runt Solen. Nibiru är här redan nu men skall först göra sin 'vandring' på den norra stjärnhimlen. Där stannar den upp för ett ögonblick och faller sedan tillbaka ner i djupet.

Nibirus bana på norra stjärnhimlen förmodas ta ca. 800-900 år, synonymt med det som har kallats 'Tusenårsriket'. Det är en tid av fred men ännu i form av vanlig fysisk materia. Efter denna tid vänder stjärnan ner och gör en skarp 'sväng' runt solen. Detta påverkar (nästan omedelbart) riktningen av solens uppgång vid vårdagjämningen. Vi går in i Vattumannens tidsålder. Människorna övergår till en lättare form av materia.

Som jag förstår saken så behöver transformationen inte 'förtjänas'. Istället är det människans fria val som avgör. Den som anser sig 'klar' med jordelivet 'kliver på tåget' mot en luftigare tillvaro. De övriga stannar kvar.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

  • Redigerat 12/8/20, 2:27 PM av JRSN
JRSN
12/8/20, 2:16 PM
#18

#15: Det är ett jättebra förslag, jag kommer att sätta upp en tråd på temat inom kort. Tackar! 😄 👍

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Huygens
12/8/20, 2:23 PM
#19

Alltså jag avser 5D (ej 5G).

JRSN
12/8/20, 2:29 PM
#20

#19: Hoppsan, my bad…! 5 D skall det vara. Att jag skrev fel beror på att det är så mycket kring de där antennerna just nu. Tack för påpekandet!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Annons:
Grävlingen
12/8/20, 3:25 PM
#21

#19 använder du några andra medier? Det talas om att bannlysa dig från iFokus. Kan man hitta dig någon annan stans? Du delar intressant information ibland

JRSN
12/8/20, 4:21 PM
#22

#21: Har inte hört det själv men det är ju 'enklare' att tala bakom ryggen på folk. Att bannlysa mig vore inte bara lågt utan även, i förlängningen, korkat.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Grävlingen
12/8/20, 4:44 PM
#23

Jag citerade Huygens eftersom hans poster inte rättar sig i ledet av vad mainstream säger. Niklas och ett gäng andra måste debunka hans poster men använder sig av argument former som appeal to authority, appeal to majority, guilt by association.

Argument formerna är väldigt klena och används för att mätta en kognitiv dissonans eftersom Huygens tar upp ämnen som stöter sig med vad gruppen har bestämt ska vara sanning. Huygens ljuger by default. Reptil hjärnan går igång för att brotta ner Huygens. Så har det varit i typ 2 veckor eller mycket längre nu. Dom följer runt Huygens på sidor som utomjordiskt, existens till och med här bland änglar och demoner. Sidor som inte ämnade till politiskt korrekta åsikts certifierade människor som nu styr iFokus. Följ riktlinjerna eller åk ut. Huygens följer inte. Det är egentligen bara en tids fråga tills han blir bannlyst.

Jag säger inte att allting Huygens skriver är sanning eller att han alltid har rätt eller att jag tror på allting som han postar. Men skapar ett värde på hemsidan genom att skriva om saker i detalj vilken kan vara intressant att följa.

  • Redigerat 12/8/20, 4:44 PM av Grävlingen
JRSN
12/8/20, 5:02 PM
#24

#23: Ok, jag har nog 'taggarna utåt' en smula. Poängen är att var och en borde kunna framföra sina åsikter utan risk att få repressarier på ett eller annat sätt. Även jag har fått mig en 'släng av sleven'. Det gror ofta en slags 'konformism' på forumsajter. Det är mänskligt men har ingenting med yttrande- och tryckfrihet att göra. Förutsättningen är förstås att man håller sig inom lagens ramar med det man säger.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: