Frågor

Förslagstråden!

2019-10-31 07:54 #0 av: JRSN

Här kan den som vill ge förslag på ämnen, teman, intresseområden som du skulle vilja se här på sajten 'Andar, Änglar & Demoner'. Det kan vara en stor hjälp för mig som skriver här regelbundet, och ofta har svårt att hitta nya uppslag och idéer.

Det ges ingen garanti att just ditt förslag tas upp (för jag kanske inte kan något om ämnet). Men om du skriver inlägget själv istället så tas det ju garanterat upp! Skämtar

Kör igång med idésprutan! Ballong

p.s. Kommentera gärna nya inlägg, klicka på 'Like' eller skicka en 'tummen upp'; det uppskattas för då vet jag att det finns läsare därute!

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl
2019-11-01 14:15 #1 av: Vianca

Jag har just nu inga förslag, men det kommer nog. Kan inte riktigt förstå,för du är ju en idéspruta på nya inlägg JRSN.

Anmäl
2019-11-01 14:45 #2 av: JRSN

#1 Tack! Skulle gärna vilja att jag hade liksom ett 'lager' av idéer men så är det tyvärr inte. Jag har en eller max två uppslag som står på kö men ibland är de inte gångbara. Så om det dyker upp något, skicka gärna. Bra eller mindre bra spelar ingen roll, idén i sig kan även skapa associationer till annat. Glad

..........................................
Sajtvärd: Andar, änglar & demoner / Knackningsterapi
                      www.astromantra.se/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.