Annons:
Etiketterparanormaltöversinnligtmagi
Läst 927 ggr
NiklasTyreso
2019-10-08 22:42

Andlig och naturmedicisk pod

Ikväll ska jag lyssna på ett avsnitt i Susun Weeds radioshow. Alla program börjar med att hon allternativmedicinskt svarar på lyssnarfrågor i 90 minuter. Sen intervjuas olika gästtalare i 30 minuter. Jag ska lyssna på ett avsnitt med en gästtalare som haft spektakulära nära döden upplevelser: https://www.blogtalkradio.com/susunweed/2019/09/24/ask-herbal-health-expert-susun-weed-near-death-experience-terry-andersen Susun Weed är både färgstark och kontroversiell Wicca och naturmedicinsk utövare. Hon är otroligt självsäker, men min bild är att hon ofta är mycket kunnig men ibland har väldigt konstiga uppfattningar. Susun Weed utbildar naturmedicinare på sin getfarm i Woodstock, NY. Nu är hon en temperamentsfull tant, men en period i livet var hon fotomodell. Som ung var hon hippie och sålde LSD i New York innan det förbjöds 1964. Med allt kontroversiellt på bordet, Susun förespråkar att man dricker starka hälsobefrämjande örtteer, olika varje dag, för att upprätthålla god hälsa. Det är något jag tror hon har rätt i. Och så är många av gästtalarna intressanta. Jag sitter och sippar på min starka infussion på brännässla och är redo att lyssna. https://www.blogtalkradio.com/susunweed/2019/09/24/ask-herbal-health-expert-susun-weed-near-death-experience-terry-andersen

Annons:
wildfire
2019-10-09 09:38
#1

Vilken frän tant, henne gillade jag med en gång 😃 Kikade på tuben lite och hon verkar ju genommysig så den damen ska jag både lyssna på och läsa på om.

Kul med såna här människor och hon verkar bara vara som hon är hon och sånt är så himla underbart 👍 🌊🌈

Hittade hemsidan och ska ta en titt. http://www.susunweed.com/

JRSN
2019-10-09 15:09
#2

#0 Wow, det var ett brokigt program; allt ifrån klädnypor i tårna till upplevelser av utomkroppslig natur. Det talades om teer av Reishi och jag förmodar att det är den där speciella svampen som avsågs. Har inte provat denna men väl svampen 'Chaga' (sprängticka) som troligen har liknande egenskaper. Vidare tyckte jag mig höra att 'Alfalfagroddar' på något sätt kan orsaka förgiftning. Vet inte om det är örten i sig eller om det kan vara hanteringen som varit bristfällig.

Mediet 'Terry Andersen' gav dock inget helgjutet intryck men det får stå för mig. När någon medial person pratar om militären och underrättelsetjänsten så får jag intrycket att de själva är inblandade där på något sätt. En känsla bara.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

NiklasTyreso
2019-10-09 21:28
#3

Jag tyckte själva konceptet med bio locating, att andligt förflytta sig till en annan plats och där bli synligt observerbar för andra och kanske t o m agera och påverka situationen på den platsen. Det finns liknande paralleller i både folktro och olika religioner.

JRSN
2019-10-09 21:38
#4

#3 Ska man förstå bio-locating som en form av ut-ur-kroppen-upplevelse då?

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: